Tja, het enige wat je kan doen is die week afwachtn inderdaad en hopen op toch een wonder!!! probeer inderdaad afleiding te zoeken in je dochtertje, ook al zal dit makkelijker gezegd zijn dan gedaan natuurlijk.... wij duimen voor je!!
@ noukje: lijk me zo erg om je een week zo onzeker te moeten voelen. Echt ik leef met je mee, kan wel met je mee huilen :'( Dikke knuffel
Thanks meiden. Ik zal hier de komende tijd weinig te vinden zijn vrees ik. Ik wil jullie een hele fijne zwangerschap toe wensen. Geniet er van!
Owww lieve Noukje... meis.. jij mag ons niet verlaten Ik snap dat je het niet meer positief inziet... ergens goed om je daar ook op voor te bereiden. Laten we allemaal hopen op een wonder.... Dikke knuffel van mij
natascha, fijn he dat betere gevoel. maakt me soms ook onzeker omdat ik dan denk dat het niet goed zit. maar morgen zullen we het weten! we schelen trouwens maar een paar daagjes groetjes linda
hoi noukje, wat ontzettend vervelend nieuws, maar geef nog niet op! m'n schoonzus kreeg ook te horen dat ze een miskraam zou krijgen omdat het vruchtje niet goed was gegroeid. twee weken later krijgt ze een echo om datum curretage te bepalen en blijkt alles in een keer goed! liep wel iets achter maar niet verontrustend. wil je geen valse hoop geven maar het kan soms verkeren. hopelijk zoo ook voor jou. sterkte ! linda
@ Noukje: wat een *** nieuws... kan het niet zijn dat het vruchtje een week later ingenesteld heeft en dat je de dag na innesteling getest hebt ofzo?? Ik ga in ieder geval heel hard duimen... liefs Verder iedereen welterusten voor straks ik ga ff samen met mijn schatje op de bank zitten...
Nou, wil ik me aanmelden en dan zie ik vervelend nieuws hier staan. Vreselijk, veel sterkte toegewenst!!! Maar voor mij is het dus eindelijk raak, en wordt ook een Mei mama, voorlopig uitgerekend zo rond 16 mei.... xxx Denise
@ noukje.... K*t zooi!! Heb tranen in me ogen staan! Ik hoop echt dat je volgende week toch goed nieuws krijgt!! Ik gun het je super veel. Veel sterkte wens ik je toe...
@ ingeltje, ik ben ook zwanger van de 2de hoor!! dus misschien dat ik daarom al een buikje krijg. En ben gestopt met mvm omdat ik het er ff niet bij kan hebben. Heb voor nu zoveel aan mijn hoofd dat ik er niet aan toe kwam. Vind het erg jammer, vorige zw schap heb ik het wel vol gehouden, en was best trots op mezelf. @ frummeltje, welkom hier!! Leuk dat je ook een mei baby krijgt. Genieten maar!! Slaap lekker, darren z'n disco was super leuk. Morgen mogen we lekker uitslapen ff. Joepie!
Jeetje Noukje , wat een klote-nieuws ...............Kan zeggen dat je hoop moet houden omdat het hartje nog klopt enzo , maar dat zou ik zelf ook niet hebben in jou situatie .......Maar wel een fijne gyneacoloog heb je zeg ....dat is wel fijn ....... Ik blijf nog ff heel hard voor je duimen ..... heel veel sterkte en een hele dikke knuffel, Marjon
Goedemorgen Ik mag om 08.30 naar de vk Tinkerbel, ook goedgekeurd door de vk Heerlijk ! Toevallig je pb nog gelezen? Noukje, dat is geen nieuw waar je op zit te wachten. Een hele dikke knuff meis Frummeltje, welkom en gefeliciteerd. Ik heb mezelf ook op 16 mei gezet.. dus tot nu toe lopen we gelijk op
@kaatje succes bij de vk @ andere met afspraak: Ook heel veel succes en/of veel kijkplezier. Hoop dat iedereen met leuke berichten thuis komt
@ noukje; wat vreselijk zeg, ik kan me niet inbeelden wat je nu doormaakt maar ik wens je alleszins heeeeel veel sterkte toe. Nou als er iets is dat ik geleerd heb uit vorige negatieve berichten is het BLIJVEN HOPEN! Misschien is je beebje inderdaad later ingenesteld en het feit dat het groeit en het hartje klopt kan toch een goed teken zijn he? Hou je goed meid!! @ ego; MISSELIJK Ik dacht dat het nu wel zou beginnen verminderen, maar als ik op internet kijk dan zit ik nu op het hoogtepunt. Deze week zal het normaal lichtjes beginnen afnemen... HALLELUJAH!