Goedemorgen dames, 't is koud hier! Verdorie de verwarming staat verkeerd ingesteld op mijn werk, maar ja 't is vloerverwarming dus reageert zoo traag!! @ Noukje hoe voel je je vandaag ? knuffel @ rest zijn er nog echo's ? ik kan het niet bijhouden
zit nu ook met delaptop bij de computer , lekker ff opwarmen net Thijme naar school gebracht en was toch een beetje koud ......en dan zou weer ff wat huishoudelijks doen en om 12:00 moet ik gaan werken ...
Toch nog even snel een berichtje. Had net zo goed niet naar de vk kunnen gaan. Baarmoeder kon ze natuurlijk nog niet echt voelen dus ze schat idd dat ik tussen de 8 en 10 weken ben. Bloeddruk was goed. Moet nu 11-11 weer. Daarna snel naar huis om nog net op tijd de wc te halen Yessica, Succes en veel plezier met de echo
Jammer Kaatje dat dat alles was. Nou ik hoop maar dat ze bij mij wat meer doen, Marcel heeft er speciaal voor vrij genomen. Had je je termijn echo al gehad dan??
Dank voor het welkom! Yessica, succes vandaag! Kaatje85, oh wat leuk dat we gelijk lopen!!! ben blij dat ik a.s. vrijdag alweer een echo mag. Maar volgens mij gaat alles goed hier. Mijn borsten zijn de laatste dagen flink gevoelig en gegroeid (en ik had al geen kleine hahaha) en ook mijn buik een beetje. Goed teken lijkt me zo, xxx Denise
goedemorgen meiden! ik moet nog teruglezen maar zal dat zo even doen hier alles goed! heb gisteren een nw mobieltje 'gekocht' dmv abbo verlengen! het is de samsung star wit geworden! super leuk ding
WOW! Zoveel pagina's bijgekletst....dat ga ik allemaal niet bijlezen hoor.... Even een berichtje uit zonnig Stadskanaal. Ik ben nog steeds in Nederland, gelukkig maar, want thuis ligt sneeuw!!!! Brrrrr, daar vriest het 's nachts 8 graden onder nul man! Gekkenhuis.... Vandaag ga ik lekker shoppen in Grunn'n met mijn vriendinnetje. Ben al erg verwend met mooie lieve kadootjes. We zijn ook gaan kijken naar een kinderwagen en er is hier nu een actie met een Maxi-Cosi Mura 4....kinderwagen met reiswieg en autostoeltje voor +/- 650,-.....we overwegen om die te nemen. De Mutsy was te hoog voor mij (ben maar 1.64), die vond ik ook leuk. De Teutonia was ook erg mooi en lichtgewicht, maar dan kwam je toch wel aardig duurder uit..... Hoe is het hier met iedereen? Nog belangrijke dingen gebeurd? Fijne dag allemaal en tot snel!
Oooooh nee, Noukje, wat een verdrietig bericht.....laten we hopen dat het wel klopt meid. Ik ga heel hard voor je duimen. Heel veel sterkte!
Oh Noukje wat kl*te, veel sterte Hier een k*t dag, voel me waardeloos. Gister was het allemaal goed, vandaag dus even niet. Ga zo maar wat leuke dingen doen met de kleine man. Ben weer goed misselijk. Heb 2 happen brood en 2 slokken thee op.... bah...
bij mij is het gelukkig tot nu toe tot gister bij de ene keer gebleven ....maar de dag is nog niet voorbij , merk wel dat ik vaker misselijk ben ......
hier zit het eten van gisteren me nog dwars.... bah bah bah... als ik aan die geur denk ( stoofpotje.. ) dan wordt ik alweer flink misselijk
zo net een sultana gehapt en dat helpt wel... kleine beetjes eten... niet erg misselijk maar gewoon te maken met suikerspiegel denk ik...
@Noukje ppfff wat een vreselijk bericht:x:x vind egt vreselijk voor je. weet ook niet helemaal wat ik ervan moet zeggen. veel sterkte en miss komt alles wel goed he. Goedemorgen iedreeen. heb verder niet bij gelezen hoor was met te veel. heb gsiter ochtend me laatste emesafene gehad. toen ik vanmorgen uit bed kwam heb ik direct me sea-bandjes om me armen gedaan ben benieuwd hoe ik de dag doorkom.
Noukje: heel veel sterkte, weet wat het is om in onzekerheid te zitten en heb zelf 2 miskramen gehad, nu opnieuw zwanger en ondanks 2 goede echo's blijf ik toch een beetje bang of de volgende echo wel goed zal zijn. Heel veel sterke en hoop dat het allemaal goed komt. Mocht je behoefte hebben om hierover te kletsen dan kun je me ook een pb sturen. Probeer je niet te druk te maken, ook al weet ik dat dat moeilijk is.
@ Noukje Bah wat een ***nieuws. Denk aan je en zal stiekem toch voor duimen dat het allemaal misberekeningen zijn. *dikke knuf* De rest ik wou de lijst aanpassen maar maak er een rommeltje van. Nou zag ik bij 16 mei niemand staan maar geloof dat we er toch met z'n drietjes op konden ik kaatje en sorry ben ff de naam kwijt. Verder nog dames last van vergeetachtigheid? ik heb gisteren de hele dag gezocht naar m'n mobiel. bleek ik uiteindelijk dat ding in het wastafelkastje te hebben gelegd! Echt hoe ik daar nou bij kwam! no idea