Kaatje ik begrijp niet wat je bedoelt met "dood" gevoel... ? Lijkt het op een slapend been of totaal iets anders??
Joehoe Pff vandaag op werk een drama dag gehad, de computers en telefoons deden het niet ivm een storing dus de hele dag spelletjes gedaan haha Normaal is donderdag mijn vrije dag, maar omdat ze morgen grote drukte verwachten ga ik extra werken. Nu maar hopen dat de systemen het dan wel weer doen... Heb nu vrijdag vrij, ook lekker. Maar als de systemen het morgen nog niet doen moet ik vrijdag misschien ook werken, hmm... Dus nu lekker lui op de bank, ben toch alleen thuis... Ga dus vroeg naar bed, als ik morgen weer moet werken moet ik wel een beetje fit zijn Trust!
Sterreke, ehhh ja hoe leg ik het uit. net of er geen bloed doorheen stroomt. Denk dat degene die eerder zwanger zijn geweest het wel herkennen
vandaag weer met veel moeite wakker gebleven op mijn werk, hahaha. Ik heb zo'n last van die vermoeidheid! Was laatst zelfs op het bankje op het treinstation in slaap gevallen! Verder mag ik niet klagen, ben alleen wel vreselijk warrig! Wordt er gek van! Dat dooie gevoel ken ik nog niet, heb nu wel veel last (nou ja veel) van bandenpijn en steken onderin. Maar dat is alleen maar een goed teken volgens mij, hihi. Vrijdag weer lekker een echo, gelukkig al lekker vroeg!!!
@ Mirri, ja mn hoofd zei heel de tijd dat het net handig was, maar ook hierrammelden de eierstokken te hard. Mn wilde ook liever dan ik, dus dat trekt je ook makkelijekr over de streep. Was direct de eerste maand raak (alle 4 de keren eigenlijk), maar toch schrok ik me lam toen het raak was. Ineens zag ik al die verstandelijke bezwaren en hoorde ik die eierstokken niet meer! Maar gelukkig is die stemming weer helemaal bijgedraaid! @ Kaatje, ik herken je omschrijving van dat dode gevoel niet zo, maar klinkt wel soort van logisch als daar van alles rommelt dat er iets een beetje wordt afgekneld. Zit je veel in dezelfde houding bijv? Misschien daar eens naar kijken (of al wijdere kleding gaan dragen!) Obstipatie: vreselijk, iedere zwangershap weer, vind het echt naar. Heb heel wat over voor de gouden tip... Hebben jullie niet hier een lijstje van wie zwanger is wanneer uitgerekend, hoe oud iedereen is hoeveelste kindje het is etc. Misschien ben ik lui hoor, maar dat is wat makkelijker met kennismaken zeg maar...
http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/165693-lijst-mamas-mei-2010-a-5.html lijstje!! (maar geen leeftijden van de mama's of kindjes) Heb een fotootje van zoontje op Hyes gezet... kan iedereen zien wat voor een schatjes uit zwangerschappen voorkomen
Snap ik hoor... je kan soms ook gewoon te veel aan je hoofd hebben en ik begrijp dat je het heel heavy hebt op het moment. Sterkte!!
Na lang zoeken eindelijk een echo bureau gevonden voor geslachtsbepaling met 15/16 weken jeetje zeg. Waarom heeft Friesland dat gewoon niet.
Ik heb het in mijn armen. Alsof mijn arm slaapt. Heeft toch iets te maken met vocht vasthouden en dan komen je zenuw?bloed?banen in de knel? In ieder geval dacht ik zoiets. Hoewel het vocht vasthouden nu natuurlijk nog minimaal is. Hmmm ik ga een googlen zo edit: idd vocht of je baarmoeder die op de zenuwen drukt zover ik lees op andere forums. Volgens VK's kan het geen kwaad en ze adviseerden het af en toe te masseren en onder de douche te houden met afwisselde koud en warmwaterstraal zodat de bloedsomloop beter op gang komt daar.
Pienie, bij Levi had ik verderop in de zangerschap dat hij op een rugzenuw? lag waardoor ik dat gevoel dus in mijn benen kreeg. Maar goed daar lijkt brusje me nu nog wel een beetje te klein voor haha. Misschien komt het ook wel omdat ik alweer mega last van mijn bekken heb.' Ik ga off truste
@ Kaatje, ik herken t wel. Linkerbeen heb ik vaak geen gevoel meer in, vooral in bed. En das kut als ik er uit niet om te plassen, want dan val je bijna om. Weet ook niet waar t van komt. Ff opshrijven en aan de vk vragen denk ik. Ik ga ook lkkr slapen, morgen zou ik eigenlijk op school helpen, maar heb besloten dat mijn rust en mijn huishouden ff voor gaat. Truste allemaal!
Morning! Zo (hopelijk) de laatste dag van de week Ik zag net op onze website dat we nog steeds niet bereikbaar zijn dus ben benieuwd.... En anders weer een dagje spelletjes doen Hier verder alles goed. Ik vlieg (zweef) echt door deze zwangerschap heen, zo'n verschil met de eerste. Totaal geen klachten, want moe zijn vind ik geen klacht, ben toch gek op slapen 8) Dus als dit zo blijft teken ik ervoor Buikje blijft een beetje stilstaan helaas, van mij mag die wel gaan groeien hoor Zo ik ga Fenna naar gastouder brengen en dan hup naar werk! Liefs!
Goedemorgen,mag vandaag weer de hele dag werken ,dus niet te veel kletsen he , andersmoet ik alles weer bijlezen .. Fijne dag vandaag !!!!!
Goedemorgen! Hier ook weer aant werk na een klotenacht... kon nooit in slaap vallen, want...... ijskoud ijsklontje als neus!!! echt verschrikkelijk
Babe moet je een eierwarmer op je neus zetten. Haha. Nee grapje, kut is dat als je niet lekker kan slapen van de kou. Ik duik zo me bed weer in. Ben kapot.