JAAAAHHHH ik heb jullie gevonden!! Hier een 10 mei 2010-mama!! Mag ik ook op de lijst!? En heb 16 september a.s. mijn eerste echo. I know..very vroeg, maar goed.. hoe eerder hoe beter denk ik maar even..kan niet wachten een mini stipje er te zien zitten! En 17 september intake-gesprek bij de vlos.. Nu maar lekker aftellen... :-D
Goedemorgen allemaal ben er vroeg bij vandaag, afgelopen dagen erg druk geweest. Ik heb gelukkig geen last van misselijkheid, maar ik slaap gewoon heel slecht, ben onwijs vroeg wakker! al voor de wekker gaat.... en dan natuurlijk paar keer dr uit om te plassen... Heb niet alles terug gelezen, heb ik nog wat gemist? is het erg vroeg om nu al positiekleding te kopen?? krijg me broeken nu al echt niet meer dicht Gelukkig heb ik een hoop leggings en tuniekjes... wil het nog wel even verborgen houden. maar ik denk niet dat ik het lang geheim kan houden, mijn borsten zijn enorm, en me buik opgezwollen.... zo weer genoeg geklaagt! word mooi weer vandaag, dus ga nu vast wat in huis doen, kan ik straks lekker genieten van het zonnetje!
Morning! Daar was ik weer even.. Ik slaap ook zo slecht, erg vervelend Moet nu al vaak plassen 's nachts en als ik dan ben geweest lig ik minstens en uur wakker Vanmorgen moest ik om half 6 plassen en heb ik dus niet meer geslapen.... Ach ht hoort er allemaal bij 8) Hier hetzelfde verhaal als Kaatje, wb de vorige zwangerschap Ik ben nu al aan het proberen bewust te genieten en minder te zeuren dan bij de eerste zwangerschap. Ik had ook hele negatieve hormonen en wilde het liefst in en grot gaan wonen Had het alleen maar over kwaaltjes en niet eens tijd om te genieten van het feit dat ik zwanger was... Dus nu helemaal anders, driedubbel genieten Vandaag is mijn kleine moppie jarig Alweer 1 jaar, vorig jaar om deze tijd lag ik er heel anders bij We hebben het afgelopen zaterdag al gevierd, mar vanavond gaan we nog wel lekker bbqen, toch een beetje feest Wel een emo momentje hoor jeetje... Nu op naar werk! Liefs XXX
@Mus: welkom en gefeliciteerd!!! @Tinkerbel: gefeliciteerd met je kleine meisje! Samen met mij jarig @Pip: ik wil je buddy wel zijn hoor twee grunnegers soamen. (hoewel ik niet echt gronings praat hoor hihi) @allen: kan iemand nog even uitleggen wat hetbuddyzijn precies inhoudt? @Kwaaltjes: volgens mij ga ik nu de slapeloze nachten in. Was steeds al heel vroeg wakker, maar vannacht om 3.00 uur moest ik ineens melk gaan drinken....daarna moeilijk in slaap en nu alweer bijna een uur wakker terwijl ik normaal echt veel slaap nodig heb.
Goedemorgen! @Alpenmama en meisje van Tinkerbel: Gefeliciteerd! @ano85: je kan best nu al positiekleding kopen als je niet meer in je broeken kan. Of het bovenste knopje open laten staan, maar dat is niet zo handig Vorige zwangerschap heb ik op 8 weken ook andere broeken gekocht. Voorlopig gaat het nog (afhankelijk van welke broek, jeans is moeilijker) @Alpenmama: buddy's houden elkaar op de hoogte via SMS wanneer er iets gebeurd. Normaal gezien als de baby geboren wordt. Zodat de ander dit hier op het forum kan plaatsen en wij sneller op de hoogte zijn van de bevalling @mus: gefelicteerd en welkom hier!
Bedankt Eekje! Zowel voor de felicitatie als de uitleg. Ik dacht al dat dat het zou zijn, maar voor de zekerheid even vragen.....straks was ik geen goede buddy
Hoi meiden! Gisterenavond had ik wat roze afscheiding en vanmorgen helder rood bloed Ik ben de gyneacoloog straks nog even maar denk dat het nutteloos is
@ Alpenmama: happy birthday! @ kleintje van Tinkerbel: hieperdepiep! @ nieuwelingen: gefeliciteerd en welkom! @ sjudith: hè nee toch! Pfff...je zal vast van de kaart zijn nu! Denk aan je en duim voor je!
Brrr...spannend joh! Nou, ik hoop dat je een beetje kunt relaxen (stom, tuurlijk kan dat niet) en dat je snel wat duidelijkheid kunt krijgen. Ik vind dat die gyn maar snel even een echo moet maken; in z'n koffiepauze of zo...
moggel Doen jullie het er om? Ik ben weg en jullie gaan van start @ Sjudith: wat... nee he?! @ Lijst: willen jullie niet de quote haakjes vergeten!
ik heb een zoon van 14, een dochter van 11 en een zoon van 18 maanden. Ja...er is altijd wat te beleven hier, zijn het niet de eerste stapjes dan is er wel een puberinteractie Soms een beetje druk, maar wel reuze gezellig hoor!
@ BV en afvallen: dat lijkt me nou ook altijd zo mooi maar is me nog nooit gelukt. Heb totaal in m'n leven al zo'n 4,5 jaar borstvoeding gegeven, maar heb niet de indruk dat ik er maar ook een pondje lichter door ben geworden Nou ja, wie weet deze keer want ik ga zeker weer voor de borstvoeding! Eigenlijk ben ik nog maar net gestopt met voeden van de jongste. Heb nog zo'n 4 kilo teveel aan m'n lijf, maar lijnen in combinatie met bv is niet goed en heb ik dus niet gedaan. En tja...nu gaan we natuurlijk ook niet lijnen; komt allemaal wel, niet het belangrijkste!
Mei 2010 mama's Data 1. Dag 1. Pipelina BV Verassing 2e kindje 1. Julied 1. Mannin 1ste kindje 2. Loesje13 MvM FV Verassing (nog...) 1ste kindje 2. JuniperMana 2. Lee74 3. Alpenmama BV ZKH Verassing 1ste kindje 3. BabeBabe MvM FV ZKH 4. Eekje BV 4. Tinkerlbel1984 FV TB 5. madeliefs BV TB verrassing 5. Ano851ste kindje 7. Yadi MvM BV ZKH Verassing 1ste kindje 7. Misz86 10. Linnie83 BV TB 2de kindje 12. Mamaris BV TB 2de kindje 12. Sjudith MvM BV 2de kindje 13. Tante Mars BV ZH 1e kindje 14. Kimm29 MvM BV (hoop dit x langer) Verassing 2de kindje onbekend: Arka, Muisje1, Kaatje85 Afspraken 09 sept: Arka echo 10 sept: Alpenmama controle/echo gyneacoloog 14 sept: Tante Mars Gynaecoloog + Echo 18 sept: Eekje gyneacoloog + echo 18 sept: Julied echo 22 sept: Lee74 gyneacoloog + echo 22 sept: Mannin intake VK 23 sept: BabeBabe intake VK 24 sept: Yadi echo + intake VK 24 sept: Mamaris vk 29 sept: Sjudith vk 29 sept: Kimm vk 29 sept: Loesje echo 30 sept: Loesje intake VK 02 okt: Pipelina echo + intake VK 05 okt: Ano85 Echo 06 okt: Ano85 intake VK 08 okt: Alpenmama gyneacoloog 1e echo 09 okt: linnie83 intake VK 23 okt: Sjudith gyneacoloog + echo Legenda en hoeveelheid MvM (Moeders voor Moeders): 6 BV (Borst Voeding): 10 FV (Fles Voeding): 3 ZKH (Ziekenhuis): 4 TB (Thuis Bevalling): 4 Verassing: 6 Jongen:0 Meisje: 0 Buddylijst ... = ... ... = ...