Wauw 4 kids! Lijkt me geweldig!! Ik zou dat ook graag willen, maar Marcel vind 2 kids zat. Dus dan moeten we dr maar tussen in gaan zitten met 3 kids haha. @ babe, beeb was niet aan het duimen maar heel hard aan het zwaaien en wiebelen ( nu al druktemaker) dus lijkt het net zo op de echo.
@Dag. lees ik je banner nu goed ben je vandaag 12week en 0 dage zwanger???? als het klopt gefeliciteerd jeeeejjjjjjjjjjj de eerste mijlpaal bereikt. wat een mooie echo's allemaal. MIjn mannetje is mijn scooter aan oppoetsen want de kopers komen hem vandaag ophalen.
12 weken Dag, joepie 4 kids, hoe ga je dat doen met auto enzo? of hebben jullie zo'n 7 sitter? Vrienden van ons wouden eigenlijk nog wel een kindje (hebben 3) maar kwamen zoveel praktische dingen tegen die dan moeiljiker zouden worden... Dit word onze 1e, dus weet bij ons ook nog niet waar het schip strand
mooie echo's!!!! Op mijn eerste echo kon je ook mooi het dooierzakje zien! Ben benieuwd hoe het er morgen uitziet, want volgens mij moet ik toch wel een beetje een beeb beginnen te zien, hahahaha.... pffff, ben zo moe..... ik wou dat ik kon slapen.....hahaha
Goedemorgen meiden! Baas zat weer achter me dus kon nu pas ff goed lezen, hihi! Wel kei-irritant dat er bij mij bovenin de tabbladen zo'n logo van een embryo staat, daarom durf ik de site niet aan te laten staan! Hebben andere werkende dames daar misschien een tip voor??? @ Yessica en Plukplon gefeliciteerd met jullie mooie echo's! Ik ben zo benieuwd morgen... @ iedereen ik ben al een paar weken verkouden, word er gek van ! En ik heb het steeds zo koud... hebben meer mensen dat? @ lijstje hoe kan ik er ook bij?
hihi ja ja 12 weken vandaag! maar............ moeten nog wel een meting krijgen bij VK en die is pas volgende week dus dan weten we het pas zeker hoever ik ben! dank je wel meiden!
Gefeliciteerd met de mooie echo's dames!! Ik mag volgende week donderdag, kan ook niet wachten haha!! Ik heb echt heeeeeerlijk geslapen, ging om 22:30 erin en kwam er om 10:00 uit!! Ben echt gebroken na een paar dagen werken. Ook wel lange dagen hoor, van 8:30 tot 21:30.... Hoe is bij jullie de misselijkheid, ik heb echt een avondmisselijkheid.... moet altijd in de avond overgeven! Gek he! Maar liever dan in de ochtend dan begint de dag meteen zo vervelend! Vandaag ga ik lekker niets doen, heerlijk! De kachel staat al aan, heb het koud en zo lekker met de hond wandelen!!! Liefs,
Morgen dames! Mooie echo's! Super! Moet vanmiddag werken, zie er tegen op. Die pillen tegen de misselijkheid werken nog niet echt. Ben nu echt dwangmatig aan het eten. Er is inmiddels alweer 4 kilo af. Voel me ook echt waardeloos, voel me geen goede moeder voor onze zoon want ik kan niet zoveel en geestelijk wordt het er ook niet beter af Allemaal goed klote dus even, maar ja... Het ergste is, is dat ik al een paar keer heb gedacht... Ik wil niet meer zwanger zijn Voel me daar erg schuldig over maar voel me echt zo kl*te op dit moment. Ik ga even een filmpje op bed kijken, nog een beetje energie besparen voordat ik ga werken.
Tja...we hebben inderdaad een 7 sitter, maar dan nog gaan we het wel lastig krijgen met vakantie en zo hoor! Als we 6 stoelen in gebruik hebben kan er niet zoveel bagage mee en in het begin heb je toch de kinderwagen en zo... Maar ach, we zien wel, allemaal wat minder meenemen en dan redden we ons wel. We hebben wel een bagagekoffer op het dak, dus dat moet gewoon lukken. We gaan dit weekend kijken voor nieuwe meubels: ik wil een heeeele lange eettafel!!! Gezellig! Sowieso natuurlijk 6 plekken, maar we hebben ook vaak vrienden te eten, we doen vaak spelletjes enz...
Sterreke, ik heb het vreselijk koud steeds! Ik wordt er echt gek van, want normaal (voor ik zwanger was) heb ik altijd warm en bijna nooit koud. En nu loop ik steeds te rillen, koude handen, koude voeten! Dus ik weet er alles van. Zit nu ook met een dikke trui achter de computer en heb het nog steeds koud! hahaha
Het is inderdaad wel super gezellig lijkt me! Ik ben enigskind... heb het altijd super gehad, mocht altijd veel vriendjes enzo meenemen overal naartoe. Zit er persoonlijk aan te denken om het bij 1 kindje te houden... lijkt mij erg praktisch met alles, ook financieel gezien... kunnen we nog gewoon met vliegtuig op vakantie enzo... ik weet gewoon dat ik vroeger niks gemist heb, er was geen geld, dus verwend ben ik ook niet! Tja, maar misschien als er straks 1 is dat het toch begint te kriebelen, wie zal het zeggen
Goedemorgen Arka, met mij alles goed, op mijn ubervolle darmen na!! grrr, maar goed zit sinds gister aan de lactulose, dus nou maar hopen dat het op ganag komt.... alleen beetje jammer dat ik nou op m'n werk zit!! whahahaha, zoals het potje thuis p**pt zo p**pt et nergens
lol, babebabe.... ik weet er alles van. Bij mij gaat het een paar dagen goed en dan weer niet. Maar moet zeggen dat bij mij vooral zemelen eten helpt. Dat is een zakje met vezels e.d. en dat kun je door je yoghurt of vla heen doen en nou daar ga ik goed van naar de w.c. Ook pruimen helpen goed, en ik heb nu fruit&fit van sultana, smaak cranberry pruim, lekker en helpt ook! Succes!
zemelen... hmmmm, kan ik dat gewoon in de supermarkt krijgen? ik doe het nou dus vooral met roosvicee laxo, bruin brood veeeeeeeeeel water, ontbijtkoek, brinta.... etc. maar het wou echt niet helpen, dus bij de HA om middeltje gevraag, moet bekennen dat mijn darmen nu aardig beginnen te rommelen... pfffff, kom maar op!! hahahaha