heerlijk is dat he!!!! ik kan echt niet wachten met kopen! Welkome Sunshine! Gefeliciteerd en geniet ze van je zwangerschap! xxx Denise
Je mag er best een dagje uit van maken hoor Als je een gratis echo wil. Dan kom je hier ook maar op de koffie of thee Hahahahahha, snap best dat je dat niet doet als je een paar uur onderweg ben voor een half uurtje kijken
Wat doen jullie met de griepprik voor de mexicaansegriep?? Hier raad de vk het nog af omdat ze de gevolgen voor zwanger vrouwen nog niet weten. Ben wel benieuwd hoe jullie er over denken.
dat vind ik ook. Zolang ze niet weten of het schadelijk is voor de kleine, vind ik het moeilijk. Tuurlijk hoop ik gewoon dat ik het niet krijg.
Nou dames ik hou het ook voor gezien vandaag voel me zo beroerd door die misselijkheid, ben vandaag even langs de huisarts geweest om te vragen of ze niet iets anders hebben dan emesafene. De vorige keren hielp het wel maar nu echt niet. Maar de kilotjes gaan er zo wel af, nu 4,5 kilo. En dochterlief doet ook nog regelmatig mee met kotsen, dus we zijn een lekker stel. Wat de mexicaanse griepprik betreft, daar kom ik net als bij de gewone griepprik voor in aanmerking omdat ik in een risico groep val (astma) Maar heb tot nu toe nog geen enkel jaar de gewone griepprik genomen, omdat je ondanks de griepprik toch ziek kan worden en die ene keer in het jaar of 2 jaar dat ik ziek ben, vind ik dat mijn lichaam de troep zelf maar moet opruimen. De mexicaanse griepprik neem ik ook niet. De kans dat je die krijgt is klein en mocht je het toch krijgen kan je altijd op dat moment nog worden geprikt, net als bij alle andere mensen die niet in aanmerking komen voor die vaccinatie tenzij ze het krijgen. Dus we wachten maar gewoon af. Hoop echter wel dat ik een beetje opknap kwa misselijkheid voor zondag, vier dan mijn verjaardag. Ben eigenlijk de 20ste jarig, maar dat is een doordeweekse dag, dus iedereen aan het werk. Nou spreek jullie morgen weer, ga zo de kinderen op bed leggen en dan ga ik zelf ook. Groeten, Claudia
Zo wat schrijven jullie hier enorm veel. Dat kan ik niet bijhouden hoor. @ Surreya heb jij een kindje gekregen met 26 weken? Djeez wat erg zeg. @ degene die een echobureau heeft gevonden voor geslachtsbepaling rond de 15 weken; waar was dat? Toevallig in de randstad? Ik wil het eigelijk ook graag om 2 redenen. Dat het leuk en handig is om te weten voor alle feestdagen én omdat mn dochter zo gericht is op een meisje, dat ze wel de tijd moet hebben om te wennen aan een jongen 9als dat het is). Ik las ook dat iemand hier de 4e krijgt. My gawd, hoe oud zijn je anderen? Wij hebben ook een 7zitter, maar idd met kinderwagen/op vakanties is dat nog niet heel ruim. Een grotere tafel heb je dan zeker wel nodig haha!
Hey meiden!!!! Ik heb gisteren mijn 1ste echo gehad en alles doet het! We hebben het hartje zien knipperen en er zit een klein mini mensje in mijn buik! Dus dat is een zorg minder. Over de mexicaanse griep, ik wil er geen prik voor. Om een aantal redenen: Als je gewoon een gezonde vrouw of man bent is hij het zelfde als de gewone griep. Mijn man heeft nu mexicaanse griep en het is goed te doen hoor.... gewoon koorts, hoesten en hoofdpijn. Volgende reden, ze hebben geen idee wat het doet met je ongeborren kindje zo'n prik....zeker niet op de lange termijn. En daarbij komt ook nog eens dat je door die prik geen garantie hebt dat jij het niet krijgt.... Nu heb ik nog een vraagje voor jullie: Doen jullie de combinatie test?