Het is dubbel voor mij Ingeltje;ik zie ertegenop en kijk ernaar uit. Ik had ook een vroege afspraak voor een echo, afgelopen maandag (12-10). Maar ik hik er tegenop, was bang dat het te vroeg is, nix te zien, zenuwen e.d. Dus afspraak verschoven naar week 10 (28-10), maja, ben evengoed nerveus. De assistente had ook gezegd dat ik mag bellen wanneer ik van gedachten verander, vandaag helaas geen spreekuur. Maar maandag bel ik dat ik het niet red tot de 28ste, ik wil toch as week, v.a dinsdag ben ik 9 weken............dan durf ik denk ik wel Mirre
Ik was ook blij dat ik al eerder mocht voor een echo. Zeker omdat je dan weet of het op de goeie plek zit en of het hartje klopt.
Mirri, 1 moet de oudste zijn toch Yessica, thanx voor de uitgebreide uitleg Goed dat je toen gelijk je ex de deur hebt gewezen. Zou het ook niet over mijn hart kunnen verkrijgen om een babytje weg te laten halen
Ik heb nu 2 keer inwendige echo gehad was best te doen. vanmiddag ff 2 uurtjes werken hoop dat het lukt
@Linnie, na 2 mk-en is het maken van een echo meer een traumatisch gebeuren dan iets leuks, maja, ik moet er toch aan geloven als ik wat zekerheid wil...maar zolang we nix weten kunnen we nog genieten van het idee dat alles goed gaat dubbel he @Kaatje; its a louzy job, but...somebody's got to do it(toch liever niet ik)
Klopt Mirri , dat dacht ik ook , maar als je straks een mooie echo hebt gehad dan komt dat helemaal goed , dat heb ik nu ook ervaren ,tuurlijk zijn niet gelijk al je zorgen weg , maar je bent dan al verder dan dat je geweest bent !!!
Goeiemorgen Dag, We wachten op Mik, die had om 9.30 een echo....spannend Ik kan net zo goed zelf gaan, ben voor anderen net zo zenuwachtig
Ik had officieeel mijn eerste VK afspraak pas weer 3 november, maar zolang wou ik ook echt niet wachten, was 6 weken later dan de intake... en heb wat erfelijkheidsonderzoekpapieren die ik graag ff wil bespreken met haar, dus met dat excuus heb ik de afspraak verzet...... maar stiekem..... wil ik gewoon het hartje horen!!!
@mirri: Ik moet zeggen dat ik zelf ook gewoon super onzeker ben. Maar kan goed begrijpen als je 2 mk-en heb gehad het nog spannender is om een echo te laten maken, maar we gaan heir in ieder geval hard voor je duimen dat het nu allemaal wel goed is. **Dikke knuffel**
@ Mirri: ik had de echo met 8w6d, prachtig kloppend hartje te zien En geen inwendig gedoe, gewoon via 't buikie
Woehoe!! Ik ben zo blij! Ik heb mijn echo gehad en het was goed!!!! Mijn eisprong was blijkbaar ruim twee (!!!) weken later geweest en daarom was er nog geen hartactiviteit, maar nu wel! Ik had me even teruggetrokken omdat ik er zo min mogelijk aan probeerde te denken, heb nu dus wel 2 weken forum gemist, wie kletst me bij?
Ik ga maandag meteen bellen Madeliefs.(onze jongens hadden Madelief geheten wanneer ze meisje waren) Nu zijn we toch op zoek naar een andere naam, wat kan dat veranderen he . Bedankt voor de knuffel Linnie, en de bossche bol, die ga ik halen na de goeie echo
gefeliciteerd !!Welkom terug !!!! 2 weken bijkletsen valt hier niet mee , als ik een hele dag gewerkt heb dan kan ik het al niet meer bijhouden !!