Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Die vraag snap ik ff niet. Of zij mee leest?
    Wie weet.

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    @Mik , wat kl*te , dat jullie dit nu weer moet overkomen .....
    dikke kknuuffffffeelllllll........

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Kaatje... verhaal gelezen... Mijn hemel!

4. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    @mik: Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. ***Dikke knuffel***

@kaatje wat een verhaal zeg.

@scheren van doos: Ik heb het in mijn vorige zwangerschap ook op gevoel gedaan.

@Goeie echo's: Jeeeeehhhh, Fijn te horen

5. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Kaatje dank je voor de link, ga eens kijken. Mijn VK doet wel pretecho's maar een vroege geslachtsbepaling is goede apparatuur voor nodig en dat hebben zij dan weer niet. Kan niet veel echobureaus echt in mijn omgeving vinden. Ergens staat me trouwens bij dat jij in dezelfde omgeving woont als ik, maar ik kan ook in de war zijn met een ander van elders hier.

Dat verhaal van je schoonzus kan ik natuurlijk niet lezen maar wat een enorme nare eigenschap is dat als mensen liegen, daar gaan mn haren van overeidn staan, vooral over zulke onderwerpen.

6. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    O jee, een miskraam heb ik gemist. Heel veel sterkte. Bah, ik weet er alles van hoe naar dat is en kan nu wel zeggen dat er betere tijden komen, maar daar heb je nu niks aan. Sterkte.

7. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Hello ;)

Mik, och meisje toch, heel veel sterkte! :(

Zo, druk dagje gehad maar was wel leuk :) Heb me net aangemeld voor kraamzorg, toch weer een mijlpaal :D Hoop echt dat ik dit keer een leuke kraamverzorgster en kraamtijd heb, vorige keer is me zo tegen gevallen dat ik daardoor erg twijfelde aan een tweede kindje :( Maar heb een andere, grotere organisatie genomen (De Waarden) en ga het ook even uitgebreid toelichten tijdens mijn intake, dan komt het vast goed :)

Wow morgen alweer 11 weken, dan ga ik alweer de twaalfde week in, wat gaat het hard :$ Volgende week zaterdag gaan we even lekker babyshoppen, om de 12 weken grens te vieren :) Wat een roze wolk, wist niet dat die er kon zijn :);) Vandaag ook een afspraak gemaakt voor de pretecho + geslachtsbepaling, spannend! Op de dag dat ik 16 weken ben, zaterdag 21 november :)

Morgen mijn autootje ophalen JEAH :D Haha voel me net een klein kind maar ben er zo blij mee, heb nog nooit zo'n nieuwe auto gehad.
    We mogen hem al om 10 uur ophalen, dus kan de rest van de dag touren :p Morgenavond ga ik gourmetten met een groep vriendinnen, leuk! Zondag lekker chillen en dan is het weekend alweer voorbij...

Jullie nog leuke plannen dit weekend?

Liefs!!!!

8. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Pienie, heb je geen hyves dan?

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Pienie, Waarom wil je het geslacht perse bij 15 weken weten dan? Je wacht dan al zo lang dan kunnen die 5 weken er toch ook nog wel bij :D

Ik ga off

truste

10. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    @Mik2sept.. Heb helaas geen woorden ervoor...
    Wil jou en je man heel veel sterkte toewensen!

11. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Hallo nog even een berichtje van mij....

Hebben jullie dit wel eens geprobeerd.

Ik was vanavond op bed gaan liggen, en op m'n buik gedrukt opzoek naar m'n baarmoeder.
    Na een tijdje vond ik die, dus ik liep er een beetje op te duwen, en ineens kreeg ik een soort tegen druk. Alsof het een beetje hard werd.
    Maar niet pijnlijk, dus probeerde ik het nog een keer met hetzelfde resultaat.

Wat zou dit kunnen zijn? De baby of gewoon m'n baarmoeder die niet van geduw houd???

Groetjes yess

12. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik denk je baarmoeder , je beepje zit nog zo goed weggestopt !!

13. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Ik heb ook al de indruk het kindje te voelen. Als ik zeg maar voorover zit voor de comp en mn broek dus hard op mn buik druk lijk ik het te voelen. Leek mee nogal onwaarschijnlijk, maar bij de vk bleek mn baarmoeder al heel hoog en zij zei: sja, ik zeg nooit nooit, als je het denkt te voelen kun je dat het beste inschatten. Vanavond had ik hetzelfde. Nou ja, zeker weet je het nooit, maar t zat wel echt op de plek van mn baarmoeder.

Kaatje; ik wil graag eerder omdat dat (hoe slecht) voor de feestdagen leuker is en omdat mn dochter zo dr zinnen heeft op een meisje dat het me handig lijkt zo vroeg mogelijk duidelijkheid te hebben. Tis geen noodzaak hoor, maar als ik het in de buurt kan doen voor niet teveel geld dan lijkt het me leuk.

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mogge

15. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Goedemorgen !
    Allereerst wil ik Mik2Sept heel veel sterkte wensen bah wat een verschrikkelijk nieuws!
    Ik heb gelukkig zelf gisteren wel een super echo gehad...! Wauw echt supergaaf, kloppend hartje, beentjes te zien (met een beetje fantasie weliswaar) en zelfs armpjes die af en toe bewogen!! We hebben zelfs een dvd meegekregen echt lachen.
    Het beebje was ook precies zo groot als voor 8 weken en 5 dagen staat, dus ik ben behoorlijk gerustgesteld!
    O ja was trouwens uitwendig en ze vond hem in 1x dus ik had me voor niks druk gemaakt en mijn bush bush nog geschoren en nog extra in de douche gegaan vantevoren, hihi!
    Fijne dag allemaal! Vanavond gaan we hetmijn zus vertellen en morgen de ouders (die zitten dan toevallig bij elkaar hihi) spannend!!

16. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Goedemorgen allen,

Ik heb vanochtend - volledig tegen mijn gewoonte in - de vk gebeld. Ben al een paar dagen helemaal niet lekker (onrustig) en maakte me opeens (of eigenlijk al een paar dagen) veel zorgen. Natuurlijk kan zij niets doen maar ze vond het wel goed dat ik belde (dat was weer lief). We hebben een tijdje gepraat en dat hielp wel. Tja, dan is zo'n "late" echo (maandag) wel een nadeel... onwetendheid...

Nu gaat het wel wat beter maar schaam me wel een beetje :) dat ik een vk op zaterdagochtend gebeld heb
    Manlief heeft bedacht dat we vandaag maar wat leuks moeten gaan doen en dus gaan we naar Artis zodat ik een beetje afgeleid word. Morgen ga ik met neef (acht jaar), zus en moeder naar Peter en de Wolf in Carré, erg veel zin in. Voor ik het weet is het dan maandag.. gelukkig.

Wil iedereen een heel fijn weekend wensen! :D

groetjes!

17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Nou ik vind het juist heel stoer dat je hebt gebeld Cygnet! Jij luistert goed naar je gevoel, en de vk vindt zoiets echt niet erg, ze zal blij zijn dat ze jou heeft kunnen geruststellen!

18. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Goedemorgen allemaal.
    net weer ff op bezoek geweest bij my best friend de wc:$
    heb ook mega hoofdpijn net boven me ogen egt niet fijn.
    hoe is het verder met iedereen hier

19. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Dat is lief van je zeg!:) (doet me echt goed want volgens mij ben jij ook best nuchter)

20. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Lees net iest over pretecho's terug, bij www.echobabybreda.nl kun je al vroeg terecht en kan je online een afspraak plannen. Misschien heeft iemand er iets aan....

Ik ben de link naar Hyves kwijt.... weet iemand hem nog?

Gr. Nathalie

Deel Deze Pagina