Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. cecile1

cecile1 Niet meer actief

O,ja ik ga volgende week voor de eerste echo maar wil graag een pretecho laten maken als het kindje al meer volgroeid is..... weet iemand wanneer je dat het beste kunt doen? Bij hoeveel weken? Het zou leuk zijn om dan ook meteen het geslacht te kunnen zien.....

Gr. Nathalie

2. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Gewoon bellen hoor, daar zijn ze voor en zolang je er geen dagelijks gesprekje van maakt snappen zij het heus wel... Onder invloed van hormonen word de meest nuchtere persoon ineens onzeker. Zo weet ik precies dat ik zwanger ben als ik ineens om de klipklap rood word. Heb ik normaliter zelden, tenminste, gewoon zoals ieder ander mens, maar als ik zwanger ben, pffff.

Las van innige relaties met de wcpot. Hoewel ik veel misselijk ben en ook af en toe moet kokhalzen heb ik nog niet 1x gespuugd. Tijdens mn eerste zwangerschap heb ik gedurende de hele zwangerschap heel af en toe gespuugd, bij de tweede ging ik steeds boven de pot maar die ging mis, bij mn zoon heb ik amper gespuugd en nu kan ik me voorstellen dat het weer dezezlfde kant op gaat als bij de eerste. Vlagen van misselijkheid die steeds net niet resulteren in spugen.

Hier druk weekend. Manlief moet 2 weken weg voor werk, dus wil geen achterstallig werk hebben als hij weg is. Ben iedere keer al zo moe en als hij me dan niet rond 18.00u komt aflossen zodat ik even weinig hoef dan ben ik bang dat ik 's avonds helemaal niet meer toe kom aan wasjes draaien en ander huishoudelijk werk. Nu dus maar even doorbikkelen! Haha.

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

De mooiste pretecho's kan je eigenlijk laten maken zo rond 22 weken maar dan heb je de 20 weken echo al gehad en kan je het geslacht te weten komen (als je tenminste niet een enorme zeur te pakken hebt zoals een vriendin van mij " Nee, mevrouw we gaan niet kijken naar het geslacht. Als we er toevallig op stuiten dan zullen we het u vertellen" :()

Waar? Tja, dat hangt er vanaf waar je woont.

4. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    @ Nathalie, ik ben gisteren bij echobabybreda geweest en was toen 8 weken en 5 dagen. Je ziet echt wel wat hoor, 't is echt heel leuk! "Baby" beweegt zelfs en 't is toch wel een geruststelling dat hartje te zien kloppen (en supergaaaaaaaaf) het kostte 40 euro (inclusief 5 euro extra omdat ik 's avonds ging) en ik kreeg zelfs een dvd mee (maar dat was niet standaard zei ze)
    Dus wat mij betreft een aanrader voor mensen die niet eerder "mogen".

5. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Trouwens dat mens zei dat het heel leuk is om met 16 weken ook een echo te laten maken qua bewegingen enzo en dan kunnen ze hoogstwaarschijnlijk ook het geslacht bepalen. Volgens mij mag je zelfs terugkomen als dat dan niet mocht lukken.

6. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Dank je wel Sterreke, ik wilde ook graag tussen de 10 (eerste echo) en de 20 weken echo... dus dan is week 16 mooi er tussen in!!
    Ik ga even kijken op de site van hun! Thanks nogmaals...

7. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    @ Marjon, het is niet dat ik de beeb voel schoppen hoor, ti's me 2de dus dat verschil voel ik wel.
    Maar het voelt meer als een soort tegen druk van binnen uit.
    Ik ben erg slank en voelde darren al met 14 weken, dus erg onwaarschijnlijk lijkt het me niet.

8. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Hoi,
    Ik heb bij mijn eerste ook een pretecho laten maken.
    Het beste is rond de 25-26 weken, dan past het kindje nog helemaal compleet in beeld en geval van een 3d echo is het gezichtje van je beeb al wat voller aan het worden wat leuker is dan zo'n mager koppie.
    Het gezichtje is dan wat meer te vergelijken met het eind resultaat.
    Ik heb hem toen met 27 weken laten maken en met een heel mooi resultaat en zelfs een constant lachend beebje in beeld.

Groetjes,
    Claudia

9. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    O ik heb hem toen trouwens laten maken bij babyvieuw in Barendrecht.
    Maar babyvieuw zit geloof ik door heel het land.
    Als ze het geslacht niet kunnen zien dan mag je later een keer gratis terug komen.
    Je kan ook pakketjes nemen van bijv. 2 keer gaan.
    Op www.babyvieuw.nl vind alle info en prijslijst.

Groeten,
    Claudia

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Vieuw is zonder u ;) view dus ;)

Ik ga geen pretecho laten maken. Ik vind het heel erg duur.. we hebben er geen geld voor helaas.

11. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    ik heb dan 8 dec nog een gratis echo bij de fontys. En mischien dat we nog een pretecho laten maken, maar dat weten we nog niet zeker.

12. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Ik twijfel over een pretecho. Heb er 1 in de buurt gevonden voor 55 euro. Wel 2D ik vind 3D eng...
    Graag wil ik em voor de 20 wkn echo, die zal ik rond 18 december hebben. Opzich is het natuurlijk geweldig om je beeb op dvd te hebben, maar aan de andere kant, Darren z'n echo heb ik op dvd en daar kijk ik nooit naar!
    Als ik het doe, doe ik het met 17 weken. Dan kan je de beeb mooi op 1 beeld zien en is geslachtsbepaling al mogelijk.
    Naja ik twijfel nog ff verder.

13. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam

Sorry voor het type foutje.

14. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    ik vind echo beetje eng omdat wij geslacht niet wille weten ben ik zo bang dat we het wel ineens zien.

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik mag nu ook eindelijk over 3 nachtjes slapen mijn eerste echo! Ik heb er ook wel zin in, ik hoop zo dat ik een kindje ga zien met een kloppend hartje. Na alle rotberichten hier, ga je toch wat meer twijfelen. Niet dat ik er veel mee bezig ben, maar het doet je absoluut wel wat.
    Morgen 9 weekjes, het schiet al flink op!

Verder hier qua kwaaltjes nog weinig te klagen. Zo nu en dan een keer hoofdpijn, misselijk, maagzuur. De vermoeidheid slaat vooral toe als ik thuis ben, op het werk gaat het nog redelijk.

16. Deedtje

Deedtje Bekend lid

3 okt 2008
    505
    0
    16
    Haai..

@ pretecho: wij hebben hem bij zoonlief laten maken bij 22 weken ofzo.. Ook bij babyview in Barendrecht! Super goed geholpen daar, dus wij gaan daar zeker terug naar toe!
    Wellicht nu al met 16 of 17 weken, ook omdat we erg graag willen weten wat het word :)

Zoonlief moest vanmorgen al vroeg voetballen, maar met 7-1 gewonnen!
    Moeders is moe, vroeg eruit, haasten en vliegen op de vroege morgen, ik lig nu lekker voor pampes op de bank!
    Verder vandaag weinig plannen, behalve dat we nog ff om boodschappen moeten, maar dat kan tot vanavond 8 uur!

Fijne dag!

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Goedemiddag Dames , net terug uit mijn werk , en nog steeds snotverkouden , dus ff de hoognodige dingen doen en dan lekker met de beentjes omhoog !!

18. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    heey meiden!

Ben ik weer heel even...

Met mij alles goed hoor! Heb een berichtje gekregen van kaatje dat ik nog een aantal gegevens niet heb doorgegeven, maar wegens omstandigheden gaan de dames en ik van de februari 2009 mama's over naar een besloten forum... dus ik ga me hier afmelden...

Ik kom vast nog wel een keertje langs om te laten weten hoe het gaat!

Ik hoop dat alles met jullie verder goed gaat!!

Heel veel succes met de zwangerschap en natuurlijk de bevalling (ookal is dat nog zo ver weg :p )

Liefs, Mireille!

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    hmm dat maakt me dan wel erg nieuwsgierig naar die omstandigheden ;)

20. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Hmm mij ook ;)

Zo, nieuwe tuut rijdt geweldig, helemaal blij :D Verder een drukke dag gehad, ben er moe van... Vanavond gaan we gezellig met een groep vriendinnen de verjaardag van mijn zus vieren, dus lekker gourmetten met zijn allen :) Hun gaan daarna nog spelletjes doen maar denk niet dat ik dat red ;)

Morgen gaan we even door het huis heen, nog wat spullen op marktplaats zetten en lekker chillen want het is zo weer maandag... Al vind ik dat dit keer niet erg want ik kijk stiekem toch wel erg uit naar zaterdag: De 12 weken grens :D

Maar eerst gourmetten vanavond, oef heb er ECHT trek in :p

XXX

Deel Deze Pagina