Prednison: hoi Ik heb verschijnende keren tijdens mijn zwangerschap in het ziekenhuis gelegen voor mijn longen. In alle stadia's van zwangerschap. Heb toen ook prednison gehad. Ze zeggen dat als je het niet consant gebruikt en het alleen voor een kuur is dat het dan niet schadelijk is. Ik het toen een afbouw kuur gehad, eerst in zh hoge dosering en daarna thuis afbouwen, dacht totaal zo'n 10 dagen. Groetjes, Claudia
Mijn ha vertelde dat k het beslist niet mocht hebben , vreemd dan .....Waarom heb je voor je longen in het ziekenhuis gelegen , ook veel last van de cara door de zwangerschap ? Bij mijn zoontje had ik er ook zoveel last van maar toen ik zwanger was van ons dochtertje heb ik bijna de hele zwangerscha geen medicijnen nodig gehad ..........En heel typisch mijn zoontje is ook af en toe een beetje asmatisch heeft zijn eerste pufjes ook allang gehad en dochtertje heeft nergens last van ...
Vaccineren: Doe ik ook niet aan mee, krijg wel altijd een oproep ook voor de gewone griepprik. Nu van de week weer oproep gekregen, 3 stuks, 1 gewone griepprik en 2x mexicaanse griep. Ik ben zelden ziek en ga ze niet halen, heb ook even zitten google en daan adviseren ze het pas te doen na 4 maanden zwangerschap, nou als ik dan zou gaan dan zijn er al een paar wintermaande voorbij eer ik alle vaccinaties dan heb. Dus ik wacht gewoon af. Ken ook verder niemand in mijn buurt die het heeft dus dat maakt het risico ook veel minder, en buiten houd ik goed in de gaten dat er niet eens niemand in mijn richting staat te hoesten.
Goede morgen allemaal @ verkouden: Hier ook al heel de zwangerschap last van en zal ook wel heel de zwangerschap zo blijven. Hier wel een lekkere nacht gehad. Lekker geslapen al was ik zoals gewoonlijk al weer om 8.15 wakker. Maar nog wel even lekker blijven liggen. Ben nu al weer moe aan het worden :S. Echt erg hihihihih
Same problem over here! Hij accepteerd beide code's niet. Misschien dat iemand weet hoe je ze aan kunt passen voor hyves?
Het is me nu gelukt heb bij naam niets ingevuld alleen de bevallings datum en toen wou het wel. Egt heel appart miss moet jij dat ook proberen sebraatje
Meiden ik ga definitief afscheid van jullie nemen met een laatste update, vannacht heeft mijn lichaam het vruchtje afgestoten (ik hoef dus gelukkig geen ingrepen) Nogmaals bedankt voor al jullie steun en veel plezier tijdens jullie zwangerschap Liefs Mik
Heel veel sterkte mik. We duimen hier voor je dat je als je alles heb verwerk weer snel zwanger mag worden. **** Dikke knuffel****
Wat vervelend zeg! Ik wens je het allerbeste en hoop voor je dat het de volgende keer goed gaat! Ik duim voor je! Sterkte! Liefs Nathalie
Hallo Vandaag 10 weken ( denken we dan haha ) maar schiet aardig op. Nog ruim 2 weekjes tot de echo. Eindelijk ! Yessica, ow dronken mannen zijn al erg en zeker als ze je nog wakker maken ook Nathalie, rare wending van zo'n verjaardag. Wat als je kindje down heeft? Nou dan is het van harte welkom. net of het iets heel "ergs" is. Vies he die alcohol ( of nicotine ) lucht Mik2sept. Nogmaals heel veel sterkte meis. het is wel fijn dat het uit zichzelf los is gekomen. Knuff
das een aardig buik kaatje en dat voor 10 weken. BEn benieuwd hoe groot je buik is bij 40 weken hihihihihihihihi
Dat is toch een grapje en een oude foto van je vorige zwangerschap of mniet? Ik heb ook wel een buikje (mn vetrollen worden door mn baarmoeder meer naar voren geduwd haha), maar zo echt nog niet/ En dat terwijl het mn vierde zwangerschap si en mn baarmoeder al heel hoog lag! Mik, nogmaals styerkte. Fijn dat het vrichtje zelf kwam. Dat is dan toch de bevestiging dat het zo moest zijn (ik vond een curretage zo onnatuurlijk) en wellicht is je cyclus dan ook weer sneller regelmatig. Straks mn mannetje naar vliegveld brengen. Bah, geen zin om 2 weken alles alleen te doen.
wow, echt al een buik!! ik heb het idee dat het bij mij echt nog niks heb, m'n onderste buikrol is zeg maar nog gewoon zacht enzo... als je buik gaat groeien int begin, istie dan ook hard?
Soowhee, nog even geheim houden is er niet bij voor jou Kaatje @ Yadi Zenuwachtig voor overmorgen? Groet, Mannin
@Mik , heel veel sterkte , ik hoopdat jullie weer snel zwanger mogen zijn , dikke kknnuufffff @Kaatje , jeetje wat een buik al ........ben idd benieuwd hoe ie er rond de 40 weken uitziet ..Ik ga het nu net een beetje merken in mijn strakke broeken ...dus nog niet echt te zien , alleen s avonds het idee dat mijn buik enorm is maar dat zullen mijn darmen wel zijn .....
@mik, Wat ontzettend naar!! Heel erg veel sterkte! *knuff* @kaatje, Jeetje wat een buik!!! Verborgen houden zal niet meer lukken he! @all, hier zoooooo moe!! Gister moest ik me een beeje groot houden, boodschappen, daarna een verjaardag, daarna hier visite... Rond 1.30 pas in mn bedje, terwijl ik op de verjaardag al moeite had om mn oogjes open te houden... Maar vandaag lekker kunnen uitslapen, was pas rond 15.00 gedouched En nu weer zware oogjes... Vraag me soms af of het wel normaal is hoe moe ik af en toe ben Liefs Kimonootje