Ik heb wel de huisarts gebeld omdat ik niet wist of de narcosedampen kwaad konden. maar heb rechtstreeks de verloskundige gebeld.
jeetje er zijn al mei mama's Gefeliciteerd zeg voor jullie allemaal. ik zit zelf in maart mama's en de tijd vliegt voorbij dat je alle andere soms een beetje vergeet. solly. Hopen dat jullie niet al te veel kwaaltjes hebben.
Goedemorgen, Nou, ik ben nu definitief een Mei-Mamma Heb vanochtend (ondanks testangst dat er geen streep meer te vinden zou zijn...) getest en check mijn album, knalstreep + CB digi die ZWANGER!! naar me schreeuwde!! whoaaaa, heb de VK vanochtend gebeld en intakegesprek op 30 september
Babebabe: ik dacht dat ik de enige was! Heb gister de hele dag naar mijn test zitten staren, bang dat de streep ineens weg zou zijn (?!?!?!). Ben bang dat ik zo even naar KV fiets, even inslaan voor vandaag en morgen, en, en, en, en...... PS. Iedereen ook gefeliciteerd, ik zit zo op mijn wolk dat ik dat helemaal vergeten was....
hihi babe! van harte hoor! leuk maar ook ontzettend wennen aan het idee hé! pfffffff en ik ben MOE......
Moet echt wennen inderdaad! zit de hele tijd de foto's van de tesetn op m'n mobiel te bekijken!! hihi, Ben benieuwd hoe druk het word met Mei-mama's
ik mag mij hier ook melden. Na twee miskramen waarvan eentje met curretage ben ik nu weer pril zwanger. Ben heel zenuwachtig en hoop dat dit goed gaat. Ik heb al een dochter van 2,5 jaar. Ik wil toch even mijn ei ergens kwijt. Ik chat ook op een gesloten forum maar ik wil het nog even voor me houden zolang we nog in de gevarenzone zitten tot 12 weken.
Welkom & van harte muisje! is inderdaad spannend en we hopen allemaal dat beebje zich goed vast houd aan mama!!!!! duimen draaien volop; ook voor jou! x
Wow mei 2010 mama's al! Ik hoop dat ik me hier over een tijdje ook mag aansluiten en anders bij de juni 2010 mama's Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap en geniet ervan!!
hoi meiden ik kom me ook aanmelden voor de mei mama's, vandaag een lichte positieve test in handen gehad, maar hij stond er echt, opnieuw een mei mama! ben ws 6 mei uitgerekend, maar ja dat weten we pas weer zeker met echo...... wij mochten bij de gyn met 6 weken alweer komen, vanwege de MA 30juni * maar ik ga volgende week op vakantie, dus dan maar na de vakantie! oei oei oei ik vind het wel allemaal erg spannend, en wil wel in weekend nog keer testen of hij duidelijker is geworden.
Iedereen van harte gefeliciteerd!! Geniet er lekker van! De tijd vlieg voorbij De tijd gaat wel heel snel! Was zelf 15 mei 2009 uitgeteld maar ben bevallen op 24 april.
He Desi, Zo'n lichte test had ik vorige week ook, en ik heb gister weer getest check album hartstikke dikke streep! hihi, dus het word nog gezellig hier
Goedemorgen iedereen! hoe is het hier? met mij wel goed! ben wel moe de laatste dagen hoor... probeer dan ook lekker rustig aan te doen overdag en dan in de avond op tijd mijn bedje in!!!! hoe is het met jullie? x
hier ook héél moe. en soms ook een beetje duizelig.. alleen misselijk na het eten.... gisteren een halve dag gewerkt en ik had het idee een halve maraton gelopen te hebben ik was kapot....en toen bij thuiskomst weer oud bloed na het plassen.... vanmiddag weer werken maar eens zien hoe dat gaat. (Maandag ook gewerkt maar heel veel gezeten en dat ging goed)
och ja misselijk........... ik heb elke keer als ik wat gegeten heb een mega brok in mijn keel ( eten zit me dan erg hoog!!! ) kom er net trouwens achter dat ik verder ben dan ik dacht hihi! wel 2 dagen verder haha! banner maar gleijk aangepast
Hier ook moe! En als ik te lang niet eet wordt ik duizelig en komt er maagzuur omhoog, lekker hoor! Fijn dat je al 2 dagen verder bent Dag!
jaja maar nu ben ik eigenlijk geen mei mama meer zit ik me net te bedenken..... ach blijf hier gewoon gezellig kletsen hihi! is toch een gemiddelde van mijn cyclussen deze hingen tussen de 27dgn en 30 dgn in dus tja... een kleine speling dus hihi!
heb net weer bruin bloed,..bah. huisarts gebeld,blabla blabla....kan er bij horen als je geen buikpijn hebt..wrsch niets aan de hand... mag toch even komen.....om 16:00..pff
Inge, wat vervelend... ik hoop voor je dat het gewoon wat oud bloed is dat weg moet! Hier verder alles goed, heb nergens last van qua misselijkheid of pijnlijke boobs of wat adn ook... misschien iets sneller duizelig en wel snel moe idd... Gaan jullie ook moeders voor moeders urine inleveren? Ikke wel, heb gebeld en er komt dinsdag a.s. iemand langs bij mij, ik heb zelf mensen in mijn omgeving die de hormonen hebben moeten spuiten en vind het dus echt een goed initiatief !
owh was een beetje ego sorry! tja ik zou ook in paniek raken hoor maar is vast inderdaad niets aan de hand. bruin bloed is oud bloed... maar kan me voorstellen dat je blij bent even naar HA te kunnen! sterkte meis!