dank je wel voor de link wil niet zo heel druk behang.. denk dat we de muren met glasvezelbehang bewerken en dan 3 muren wit schilderen en 1 zilver
Ik ben ook nog niks aangekomen volgens mij, misschien een halve kilo maar daar schommel ik altijd tussen Wij hebben een wit met zilveren babykamer voor Fenna, ik zal vanavond even een foto maken Voor "de nieuwe" wil ik graag zo'n hollandse kamer, met delfstblauw etc, zo schattig! Pff nog 1,5 uur en dan vrij, ben weer ouderwets MOE! Ga vanavond lekker douchen met Fenna, dan nog wat drinken en hup naar bed Heb nog een goed boek en een hele stapel zwanger tijdschriften dus ik vermaak me wel
owh tinkerbell! zet de foto dan even online inderdaad! en anders in je album ofoz....zou ik super leuk vinden @ moe........ poeh ja zeker moe! was om half zeven al bedje uit en ben nu echt kapot.... nog een kleine 20 minuten en dan op naar huis!
Kamertje? Als het een meisje is dan wordt het een "PIP" kamer, veel kleurtjes en roze hihihihi. En als het een jongetje wordt... pfff... dat wordt moeilijk. Ik denk met groen / wit of groen / rood of Delftsblauw ofzo. Maar daar moet ik nog wel even goed over nadenken.
Ik ga voor het eerst en ook gelijk weer voor het laatst de nachtdienst in!!!!! De laatste keer was jan 2008! Ikheb een heel overlevingspakket gekocht, cola, appel, salmiak lollies, ijsthee, snickers, mandarijen. Gelukkig zijn het maar 2 nachtjes! Straks nog maar even pitten! De dag begon hier ook al om 7 uur! @hollandse kamer: geweldig leuk idee Gr Pip
moeilijk hé?! en toch moet je er nu wel overdenken aangezien je toch aan het klussen moet wij gaan vanaf volgende week starten met behang trekken ed. daarna vloerbed. eruit en opknappen maar!
o was het maar zo 'gemakkelijk'. Wij zijn nu nog bezig met het verbouwen van de zolder. En de toekomstige babykamer, uuuuuuu, die staat tot aan de nok toe vol gebouwd. Gelukkig vindt ik het zelf niet zo erg, de baby slaapt toch eerst bij ons op de kamer en verschonen kan ook wel op de kamer van de oudste! Maar hij komt wel af hoor, daar zorgen ik en mijn horrorhormonen wel voor, haha Pip
Zo, da's lekker op tijd. Ik moet wachten tot februari omdat we dan pas ons nieuwe huis krijgen. Hoe meer ik na denk over de "Hollandse kamer" voor een knul, hoe leuker ik het ga vinden. We hebben tenslotte al een Delfstblauw boxkleed EN tripp trapp kussen! Erg schattig om te zien maar ook wel weer een beetje stoer. Plus goed te combineren met rood!
Wij laten de babykamer zoals die nu is. We moeten ons dus eerder gaan richten op Julians nieuwe kamertje. Nog niet echt ideeen over. Eerst maar eens een bed voor hem gaan zoeken! Dan kasten en dan kijken we wel wat er bij past
haha komt vast goed tja voor ons de eerste dus ook makkelijker.. kamers te over maar goed toch altijd nog meer werk dan je eerst denkt.... gelukkig wel hulp van ouders en schoonouders hoor
nog 7 minuten en dan zit de werkdag er weer op! donderdag avond heb ik een echo! kan niet wachten dat het zover is !!!!!
Onze babykamer word wit met beetje camel/mokkabruinig en grijstinten en daarna dus aangevuld met roze/blauwe accesoires!
Nou dat gevoel wat jij hebt dat heb ik nou ook. Bij mijn 2 miskramen en 1 vroeggeboorte voelde ik ook dat het niet goed en niet lekker zat, had er ook geen vertrouwen in. Nu heb ik dat gespannen gevoel niet, ben rustiger, maar wel gezonde stress voor de echo's. Kan deze zwangerschap meer vergelijken met de zwangerschap van mijn oudste dochter, die goed verlopen is. Groetjes, Claudia
Nou meiden, ik ga jullie verlaten hoor. Zoals ik al had verwacht, het vruchtzakje was nog steeds leeg Ben eerlijk gezegd meer opgelucht dan verdrietig, ik weet nu waar ik aan toe ben en kan bijna weer verder! En het is een troost dat ik "gelukkig" geen vruchtje hoef te verliezen... Ik ga morgen bellen naar de gyn. voor een afspraak, ik hoop dan volgende week gecurreteerd te worden, of misschien medicijnen, daar ben ik nog niet over uit. De vk zag wel dat het vruchtzakje van vorm was veranderd en het leek alsof het al wel aan het rommelen was... Ik wil jullie een super zwangerschap toewensen en in mei allemaal een mooi en gezond kindje! Dan kom ik wel (al is het iets later)achter jullie aan!
Marieke heel veel sterkte de aankomende tijd . Babykamer: hier van het weekend zoveel mogelijk leeggehaald, en naar het stort gebracht ligt nog wat gips e.d. wat nog weg moet of vertrapt is. dus ff vloerbedekking oprollen en in stukken snijden en naar het grofvuil. Verder denk ik dat ie wit word. En als we weten wat het word de zachte kleuren roze of blauw qua accesoires. Verder nog geen id, heb zooooooveel ideeen onmogelijk om uit te voeren lol.