Babykamer: Onze oudste had een winnie de pooh kamer, nu is dit de kamer van Derya en heeft Süreyya een prinsessenkamer. Volgendjaar juni (ja net na de uitgerekende datum) gaan we verhuizen (omdat onz huis wordt gesloopt) Süreyya krijgt dan een prinsessen kamer met muurschildering en Derya krijgt een tinkelbel kamer ook met muurschildering. Voor onze nieuwe aanwinst weten we het nog niet, wachten even het geslacht af. Groetjes, Claudia
@Pooh, oh meis wat naar zeg! Je pakt het positief op, dat vind ik knap. Ik wens je veel succes en plezier met de nieuwe rondes en ik hoop je inderdaad snel weer te zien op ZP! Een dikke knuffel!
@pooh egt balen veel sterkte goed van je dat je er zo over denkt. FF vraagje heb nu al sinds gister buikpijn voelt alsof er erg veel lucht in me buik zit ook veel plopjes voel ik. het lucht komt er op de 1 of andere manier niet egt uit. weet iemand wat dit kan zijn? Hheelppp
@Natascha... vervelend gevoel hè? Helemaal herkenbaar. Je zou willen dat je ergens een ventieltje had zodat al die lucht er eens uit zou kunnen. Het zijn je darmen die onder invloed van hormonen gekke sprongen aan het maken zijn. Ze zijn letterlijk aan het bewegen. Veel mensen denken dat het de baby is maar dat is eigenlijk maar zelden zo. Je kunt die lucht een beetje tegen gaan door: weinig zure producten te gebruiken (zoals appelsap of sinaasappelsap), geen koolzuur, geen bladgroenten zoals boerenkool of spruiten, niet roken en geen kauwgom eten. Verder mag je Rennie Deflatine naar mijn beste weten ook gebruiken maar geen idee of dat werkt (wel even goed de bijsluiter lezen!) In ieder geval.. schadelijk is het niet... vervelend wel!
Oke dankje dan weet ik in elk geval waardoor het komt oohh jeej en ik was net helemaal verslaafd aan kauwgum helpt wat tegen de misselijkheid/. dus maaar ff afkicken dan.
Och Pooh... heb er geen woorden voor... hoop dat je ons snel mag volgen en je volgend jaar zomer alsnog een beebje mag omarmen... sterkte meis!
@ Pooh: jij ook al meis... pff wat vreselijk. Heel veel sterkte de komende tijd. Ik knijp m nu toch wel na al die "slecht nieuws berichtjes". Ik ben nu de volgende..
@ Pooh en Marieke.. heel veel sterkte toegewenst.. heb er geen woorden voor.. @noukje, hoop dat je de 22e positief nieuws krijgt!! @ buikjes.. Zal ook eens die van mij plaatsen. Is nu net zo groot als bij mijn dochter'd zwangerschap van een week of 15/16
Sterkte Pooh, Wauw, goed dat je het in dat perspectief kunt zien! Veel succes met je volgende ei. Mannin p.s. Waar is Yadi gebleven? Die heeft morgen toch haar echo?
Nou meid... dat snap ik wel... brrr... dan ben jij onze uitzondering waarbij het wél goed gaat! Pooh meis.. sterkte
@ babykamer... We hebben vorige week extra muur geplaatst. Hebben nu super grote babykamer! We hebben gekozen voor white wash meubels, en ook zilver! (is geloof ik helemaal in!) de muren achter de meubels worden zilver, en 1 muur krijgt zilver behang met gekleurde vogeltjes. Voor die muur komt een nephaard. Verder veel roze/blauw en rvs kitch spulletjes. @ aankomen, ben eerst 3 kilo afgevallen door het overgeven. Weeg nu 55 kilo. Ben benieuwd hoe dat verder gaat.
@Noukje... jij bent gewoon de uitzondering! Nog een paar daagjes en dan heb jij vast ook een mooi plaatje! @Ingeltje: spannend toch weer hè? Ik heb vannacht heel onrustig geslapen.. ook weer die spanning.