@ Marieke en Pooh , wat kl*te zeg , verdrietig en oneerlijk ..............Ik hoop dat jullie ons toch weer snel mogen volgen ..Lieverds, heel veel sterkte en ik denk aan jullie !!!!!! Ik hoop voor jullie als jullie voor de pilletjes kiezen , cytotec , dat ze hun werk doen , ik heb ze 2x gehad en 2x deden ze niks , daarna alsnog een curretage ....... dikke kknuufffffeeelllllllll
@tinkelbell: Gefeliciteerd met je verjaardag. Hoop dat je toch een super dag heb gehad. @pooh: Ook jij heel veel sterkte. Knap dat je zo kan denken. **** dikke knuffel**** Echo's: Waren er nog meer echo's geweest? Hier alles goed, alleen wel hoofdpijn gehad heel de dag. Dus straks lekker optijd gaan slapen.
hallo allemaal Wat vervelend om te lezen dat het bij een aantal niet goed is gegaan. Veel sterkte allemaal. Ik heb gelukkig vandaag wel een goede echo gehad. Vk was erg tevreden. Nu alleen nog wachten op de bloeduitslag. Mijn uitgerekende datum is nu echt 2 mei dus ik ga hier verder schrijven. Gr.Suze
@ Dag, het babybedje hebben we 2de hands. Van me buurvrouw! Echt super mooi bedje. Nog geen foto van helaas. En de commode ga ik samen met mijn vader maken, hij is meubelmaker... Ik wil namelijk de commode over de hele breedte van de muur +- 4 meter, met plankjes en hanggedeelte eronder. Ik ga van de week ontwerp maken en die zal ik hier opzetten. De haard wordt er 1 van karwei ofzo... Zo komt me serie, dus tot morgen allemaal!!
Welkom Suze!! Wat lekker dat je een mooie echo hebt gehad!! Foto?? Gezellig dat je kom mee kletsen hier! Groetjes yess
@ Pooh, ah nee hé! Heel veel sterkte! Zo, Nathan slaapt. Mama zit lekker in de luie stoel met de laptop. Morgen om 8 uur beginnen, bleeegh! Vanavond vroeg naar bed.
@noukje, ik zie dat je al voor je 3de echo mag! Is hier een rede voor? Ik heb nu namelijk nog maar 1 echo gehad. 6-11 moet ik weer naar de vk, hoop dan weer een echo te krijgen! @all, als ik zo lees van dat het toch nog wel eens fout gaat word ik toch wel erg onzeker... Op de eerste echo hebben we duidelijk het hartje zien en horen kloppen, volgens de gyn was de kans dat het mis gaat 2-3%. Maar toch blijkt hier dat het vaker mis gaat rond de 10weken... Liefs Kimonootje
Vaak waren dan eerdere echo's niet goed, helaas. Hier al 5 echo's gehad 3x gewoon op consult en 2x omdat ik bloedverlies had. Het ene ZKH maakt ook meer echo's dan de ander.. Gister overigens wederom minimaal bloedverlies word er toch wel kriegel van, maar raak ondertussen al niet meer in paniek. DUik me bed in ben kapot
Niet alles bijgelezen. Nathan gefeliciteerd. Morgen ook iemand jarig. Eh Surreya? Van harte alvast. Buik: jeetje wat een buiken. Dragen jullie dan ook allemaal al positiemode? Ik word wel dikker, maar meer mn vetrollen die meer naar voren steken. Draag nog wel mn gewone broeken enzo. Kamer: mn dochter hadden we neutraal, heeft nu een over de top rood/roze kamertje met accesoires, hebbedingetjes en een echt zelfgebouwd huisbed. Kleuren zijn wit met rood en roze. Zoon heeft nu een kamer met een weg erin gemaakt (hoe cliche, maar hij is echt wezenloos van auto's, al vond ik voorheen autokamers vreselijk) Van tapijt een weg op de grond gemaakt en met verf op de muur doorgetrokken. Accentkleuren zijn blauw en rood (alleen blauw vind ik te kil). Hij had als babykamer dat hollandse thema waar jullie al over schreven. Kunnen we voor de nieuwe baby dus ook weer doen, maar gun dit kindje ook wel weer een nieuwe stijl. Als het een meidje is doe ik toch meer meisjesachtig en voor een jongen wellicht toch weer dat hollandse met blauw en rood. Iedereen was heel enthousiast, maar vind nieuw ook wel weer leuk. Iedereen met goede echo's: jeeey! Marieke, wat vreselijk voor je. Voor iedereen, maar vooral als je afhankelijk bent van medische hulp om zwanger te raken. Veel sterkte, ik hoop dat het allemaal vanzelf komt zodat je iig geen curretage hoeft...
Als je even terug gaat kun je lezen dat bij de meesten het niet bij 10 weken fout gaat maar al eerder. Bij 10 weken wordt het misschien wat duidelijk maar fout gaat het vaak al veel eerder. Een kloppend hartje is een goed teken. En verder kun je weinig doen behalve vertrouwen op je lichaam!
Sorry ik ben eeen beetje dom, maar welke pijnstiller mag ik ??? Ik heb een kakelend hoofd en verschrikkelijke oorpijn..
Kom ff afmelden, op de echo was te zien dat 't met 6 weken al mis was gegaan, bij 't hartje..... dus ik lees niet meer mee Wens jullie veel geluk en gezonde zwangerschappen, geniet ervan meimamma's Mirre
@ Kimonootje: ik krijg voor de derde keer een echo omdat bij de twee eerdere echo's is geconstateerd dat onze embryo kleiner is dan de termijn van de zwangerschap. Tijdens de echo op 13 oktober jl. was ons kleintje gegroeid t.o.v. de week daarvoor. Nu krijg ik a.s. donderdag weer een echo om te kijken of ons kleintje goed gegroeid is t.o.v. vorige week. De echo's zijn dus helaas niet voor de leuk. @ Mirri: ah nee toch... Sterte meid!
Ohja en in het ziekenhuis waar ik naar toe ga krijg je bij elk bezoekje aan de gyn een echo. Bij de vk is het standaard dat ze altijd naar het hartje luisterd. En bij de gyn in "mijn" ziekenhuis schijnt het standaard te zijn om bij ieder bezoekje een flitsecho te krijgen. Meiden ik ga naar bed toe. Slaap lekker!