Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hallo :)

Sorry heb echt geen fut om bij te lezen. Ben al een half uur bezig geweest bij de september mama's en duik zo lekker met een dvd in bed.

Iedereen goede echo's en afspraken gehad vandaag?

Nee dus :(

Pooh, Marieke, en Mirri. Heel veel sterkte meiden. Heb hier geen woorden voor. Denk aan jullie.

2. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hey meiden,

wat een hoop klote nieuws vandaag.... alle meiden bij wie het mis is gegaan wil ik heel veel sterkte wensen. En weet verder niet zo goed wat ik moet zeggen.

@dikkere buik.....mijn buik (en dus die 2 rolletjes) gaat naar voren op het moment..... mijn gewone broek zit nu op het moment niet meer zo lekker dat ik 2 positiebroeken heb besteld. Ik weet niet of dat normaal is maar ik krijg gewoon pijn in mijn buik van mijn gewone broeken.

@ aankomen: Ja :x nu al 1 kilo....En dat kan van de babe nog niet zijn lijkt mij.....die weegt een paar gram..... Maar goed ik heb ook 2 en een halve week vrij gehad en dan snoep je al snel wat meer....

@ kamertje: Wij willen de meeste wanden gebroken wit houden en 1 wand oranje, en dan hier en daar wat van teigetje. Niet te schreeuwerig want daar hou ik niet van.

Ga nu zo een tukkie doen want ik mag er weer om half 5 uit om te gaan werken :( brood moet weer gebakken worden he?!

Liefs en dikke kus

3. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    slaap lekker allemaal!!!!

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@mirri... Wat een verschrikkelijk nieuws. Ik wens je veel sterkte toe!

@MarjanD: die kilo is gemakkelijk te verklaren hoor. Je borsten zijn misschien al gegroeid, je bent al extra bloed aan het aanmaken. Je houdt vocht vast en ben nu al een klein beetje extra vet aan het opslaan! Ik ben zelf ook bijna een kilo aangekomen en heb echt niets extraas gegeten :p
    Dat van die broeken is ook normaal. Je darmen zetten uit en je baarmoeder groeit. Lekker aan de positiebroeken! Zit veel lekkerder!

Ik ga naar bed! Weltrusten allemaal

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Acchh... mirre toch :( getver... heel veel sterkte lieve Mirre...

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Pffff ik heb hier vandaag al 3 maal ontzettend hard lopen vloeken. Wat is dat oneerlijk zeg :(

7. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    @mirri, meen je niet... echt klote... Heel veel sterkte...
    Dit is volgens mij niet echt de leukste dag, al 3 vervelende berichten... Bah...:(

8. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Nou.. ik ga slapen. Hoop morgen de nare cyclus te mogen doorbreken en met een goed bericht te komen...
    Zal ff kijken of ik op het werk nog even langs kom wippen hier, ben anders pas om 18 uur thuis, dan eten, dan Julian in bed dus dan is het al gauw 19 uur voor ik me kan melden ;)
    Duimen jullie mee?

Liefs Inge

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Succes Ingeltje en voor diegene die vandaag ook weer mogen !!!

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden.

kamertje We hebben nu voor Levi een groen winnie the pooh kamertje met with was meubels. maar deze gaat wel weer van kleur veranderen voor de tweede.

Wat we met Levi zijn volgende kamer doen zijn we nog niet echt uit

11. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    @pooh en mirre... jeetje wat een ROT nieuws!!! Ook hier ff gevloekt.. vind het zo oneerlijk voor jullie.. heel veel sterkte beide..

@mensen met echo's vandaag. zal duimen voor mooie echo's..

@kamertje.. wij hebben bij Mick een wit/grijs kamertje! witte meubeltjes, 1 donkergrijze muur en de rest lichtgrijs.. Dit wordt straks de kamer van de nieuwe baby en gaan niet echt veel veranderen. Mick krijgt een echte stoere jongenskamer, maar daar moeten we nog ff over brainstormen over hoe en wat..

hier weer een dagje aan het werk.. ben alleen zooooooo moe!!!

12. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Pff wat een nare berichten zeg :( Sterkte meiden!

Vanaf nu alleen nog goede berichten hoor :D

Zo, weer een nieuwe dag. Ik lag gisteren om 8 uur in bed :) Lekker liggen lezen tot half 10 en daarna heerlijk geslapen met maar 1 plaspauze :) Helaas lag ik nog wel heel diep te slapen toen de wekker ging dus dan word je toch nog moe wakker.... Maar ach!

Vandaag weer een dagje werken, vanavond wederom een avondje alleen op de bank. Morgen en overmorgen ook weer, echt te saai :( Maar ja, niks aan te doen!

Iedereen met echo's vanadag: Veel succes, ik duim heel hard!

13. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Goede morgen allemaal

@ Mirri: Heel veel sterkte.

@ kamertje: Jordy krijgt een nieuwe kamer zit wel nog te twijfelen tussen een gewoon bed of een peuterbed. Hebben wel een super gave kinderkamer gezien, maar dan ben je snel 2000 euro kwijt met de kastjes die er bijkomen enz. Dus zit nog een beetje te twijdelen wat we doen.
    De baby komt dus in Jordy's kamertje.

Wij gaan zo lekker weer even knuffelzwemmen en daarna denk ik dat ik ook nog even plat ga.
    Dus ben er vanmiddag nog wel even.

Dames die een echo hebbben. Heel veel succes en hoop dat jullie met een goed bericht hier terug komen :D

Voor de jarige: Gefeliciteerd en laat je lekker verwennen vandaag

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Surreya Gefeliciteerd met je verjaardag !

15. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    proficiat Surreya !!!

16. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Goedemorgen allemaal!

Gefeliciteerd Sureya! En heel veel sterkte voor allen met het slechte nieuws. Bah, soms is het zo oneerlijk....

Vandaag voel ik me redelijk, gisteren veel last van bandenpijn.... maar ja, het hoort erbij he, hahahaha....

Voor iedereen die snel een echo krijgt, succes!

xxx Denise

17. sebratje

sebratje Actief lid

25 mrt 2009
    243
    0
    0
    Verkoopster kleding en schoenen
    Drenthe
    goedemorgen dames,
    Dacht kom ook even binnen wippen maar dat was niet zo'n goed idee voor m'n al zo sjaggie dag.
    Marieke, Mirri en Pooh heel erg veel sterkte. We duimen dat jullie met een paar maand ons toch nog snel zullen volgen. *dikke knuf*

Kamertjes: Onze dochter heeft grenen meubeltjes een beetje romantische stijl dus kleine ruitje sin de kast en sierrandjes ed. Het behang is creme met beige barok en alle sis een beetje in die stijl. We houden het kamertje zo want tis pas een jaar oud (zijn intussen verhuisd) en dan kleed ik het straks aan door andere indeling en andere assecoires.
    Dochterlief krijgt straks een echt meidenkamer. Heb een grote kledingkast met 3 deuren en een spiegel gekocht bij ikea (leuk voor verkleden ed) en een grote ladekast. Omdat onze kamertje heel smal (2.23b) en erg lang (4.30l) hebben we een bedbank gekocht van staal die voor het raam langs komt overdwars. Zo houdt ze de meeste ruimte over. Verder roze ruitjes op de wanden en aankleden met allerlei tinten roze. Kan niet wachten om te beginnen.
    Wou voor de baby toch nog iets nieuws en heb eigenlijk mijn zinnen gezet op een wiegje. Die wil ik dan opnieuw bekleden maar manlief vond het een goed idee, totdat ik gisteren vol trots vertelde dat ik een gekocht ad via mp. toen vond ie hem ineens niet mooi en waar ik de tijd vandaan wou halen aangezien de box ook nog geschuurd moest worden en bla bla bla. Was dus echt even in wurgstadium! grrr kerels, don't mess with the hormones!!!

18. sebratje

sebratje Actief lid

25 mrt 2009
    243
    0
    0
    Drenthe
    oh surreya gefeliciteerd met je verjaardag!

19. sebratje

sebratje Actief lid

25 mrt 2009
    243
    0
    0
    Drenthe
    hey misschen leuk om een tpoic in de hyves te opnen waar we de kamertjes kunnen showen! ik zal die van ons vast toevoegen.
    thanks, heb weer ff lekker van me af kunnen schrijven, ga nu maar wasje doen. fijna dag dames

20. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hai dames,

Daarnet maar weer met de HA gebeld. krijg echt niks binnen. Ook geen vocht. Hooguit 3 glazen op een dag.
    Moet om half 12 weer terug bellen.

Ben nu op het werk, maar voel me zo beroerd.
    Maar dit is beter dan thuis zitten. Nu heb ik een beetje afleiding.

Bah, heb het er zo mee gehad :(

@ Surreya, gefeliciteerd!!

Deel Deze Pagina