@ Sjudith..wat naar zeg!! Heel erg veel sterkte.. er zijn eigenlijk geen woorden voor.. @ iedereen: thanks voor de welkom! Wat een gezellige boel hier! Wordt lastig om alles bij te houden en te lezen denk ik. Heb nu nog gelukkig vakantie, maar als ik straks weer moet werken.. pf!! Haha.. Nog effe: wil ook graag op dit lijstje: (ik ga effe proberen of het me zelf lukt...) Mei 2010 mama's Data 1. Dag 1. Pipelina BV Verassing 2e kindje 1. Julied 1. Mannin 1ste kindje 2. Loesje13 MvM FV Verassing (nog...) 1ste kindje 2. JuniperMana 2. Lee74 3. Alpenmama BV ZKH Verassing 1ste kindje 3. BabeBabe MvM FV ZKH 4. Eekje BV 4. Tinkerlbel1984 FV TB 5. madeliefs BV TB verrassing 5. Ano85 1ste kindje 7. Yadi MvM BV ZKH Verassing 1ste kindje 7. Misz86 10. Mus FV ZKH 1ste kindje 10. Linnie83 BV TB 2de kindje 12. Mamaris BV TB 2de kindje 12. Sjudith MvM BV 2de kindje 13. Tante Mars BV ZKH 1e kindje 14. Kimm29 MvM BV (hoop dit x langer) Verassing 2de kindje 19. Deedtje BV, ZKH (verplicht), 2de kindje onbekend: Arka, Muisje1, Kaatje85 Afspraken 09 sept: Arka echo 10 sept: Alpenmama controle/echo gyneacoloog 14 sept: Tante Mars Gynaecoloog + Echo 16 sept: Mus Echo 17 sept: Mus intake verloskundige 18 sept: Eekje gyneacoloog + echo 18 sept: Julied echo 22 sept: Lee74 gyneacoloog + echo 22 sept: Mannin intake VK 23 sept: BabeBabe intake VK 24 sept: Yadi echo + intake VK 24 sept: Mamaris vk 29 sept: Sjudith vk 29 sept: Kimm vk 29 sept: Loesje echo 30 sept: Loesje intake VK 01 okt : bezoek gyn, echo ivm uitsluiten bbz 02 okt: Pipelina echo + intake VK 05 okt: Ano85 Echo 06 okt: Ano85 intake VK 08 okt: Alpenmama gyneacoloog 1e echo 09 okt: linnie83 intake VK 23 okt: Sjudith gyneacoloog + echo Legenda en hoeveelheid MvM (Moeders voor Moeders): 5 BV (Borst Voeding): 10 FV (Fles Voeding): 4 ZKH (Ziekenhuis): 6 TB (Thuis Bevalling): 4 Verassing: 6 Jongen:0 Meisje: 0 Buddylijst ... = ... ... = ... Volgens mij is het wel gelukt? :-D
Ik wil mezelf ook op de lijst zetten, maar ik wacht vanmiddag af.. dan weet ik hoever ik precies ben! Is inderdaad gezellig. Ben benieuwd met hoeveel we nu zijn, want nie iedereen staat op de lijst.
@ mus: Zie dat je ook de 10e bent uitgerekend. @ all: wat hebben jullie allemaal vroeg echo's en intakes enz. Of zijn ze bij ons gewoon pas laat. Heb met 9 weken pas de intake en zal pas rond de 12 week de echo krijgen denk ik
Ja goed he Dag? :-D Haha.. Linnie83, ben volgens mij inderdaad de 10e uitgerekend. Het is natuurlijk nog effe afwachten wat de vlos officieel uit gaat brengen.. maar vooralsnog houden we lekker de 10e aan! Wel leuk!! Lotgenotes op 10 mei :-D haha.. Maar je hebt wel gelijk, dat we de echo's en intakes al vroeg hebben. Toen ik belde zei ze ook dat ik al rond de zesde week zat. Dan zal ik nu 7 weken moeten zijn.. maar dat kan niet. Ik weet dat ik zo rond 16/ 17 aug mijn eisprong heb gehad en dat ik deze keer een verschrikkelijk lange cyclus zou hebben gehad. Maar goed. Ook dat heb ik verteld en mag gewoon komen. Nou prima!!! :-D haha.. the sooner the better voor mij..
Heb net ook naar vk gebeld en ze maken hier de eerste afspraak pas met 13 weken. Ik ben dus eind oktober pas aan de beurt voor intake. Wel voor die tijd een echo omdat ik een onregelmatige cyclus had, maar ook die pas rond 10 weken (moet nog afspraak maken).
@ echo eerder dan 12 wkn : zie je nog niet veel op dus met 12 weken zie je iig al wel een mensje..& kans op hartje horen is dan ook veel groter dan dat ze dat met 6 a 7 wkn proberen en met die periode zie je anders ook alleen maar een vruchtzakje.... even doorbijten en dan is het hopelijk zo 12 wkn!!!! nog een week of 5......pffffff
@Sjudith: wat een verdrietig nieuws meis, heel veel sterkte en ik hoop dat je binnenkort een goede zwangerschap mag genieten....