Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    owh we kunnen gewoon verder gaan hoor met de friends discussie! heerlijke serie!!!!!!!!

2. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    echt wel! Ik ben gek op de serie!!!!!

goedemorgen trouwens, nou ja voor mij slecht. Ik ben ziek. En ik weet niet of het nu een buikvirus is of dat het door het eten van gisteren komt.

Ik heb diaree, buikkrampen (gewoon darmkrampen) en ben misselijk. Gelukkig hoef ik niet over te geven. Ben vandaag maar thuis gebeleven, even rustig aan doen. Probeer zoveel mogelijk te drinken en eet nu een toast met een klein beetje boter, kijken hoe dat gaat.

Maar is het niet schadelijk voor de kleine in mijn buik? Maak me er een klein beetje zorgen om.

Volgens mij kan een buikvirus niet zoveel kwaad, maar een voedselvergifitiging dan?

xxx Denise

3. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ denise: dat is niet lekker... ik heb geen idee... ik denk dat het wel verstandig is om de ha te bellen.
    @ Agenda: morgen afspraak met de VK... lol ben ik de pauze geplaatst :)
    @ Friends: ben niet meer up to date... ik denk al een paar jaar niet meer. Hubs heeft er een hekel aan en dan ga je niet lekker zitten kijken

4. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Goedemorgne overigens :D

5. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen meiden!

6. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Yadi weer volop online? welkom terug :D

7. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Heb je dat bruine verlies heel de dag door?
    Ik heb het ook, meestal 1 keer per dag en dan meestal net na het opstaan, alleen met afvegen.
    Nu gisteren een dag overgeslagen, en vandaag nog niet, dus hoop dat het gestopt is.
    Gynaecoloog weet bij mij ook niet waar het vandaan komt, er is een kweek gedaan, maar niets gevonden.

8. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    @tinkerbel: fijn dat je goed nieuws hebt gekregen.

9. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

Lees weer goeie verhalen hier.
    @Loran: mooie buik hoor!
    @Yadi: welkom terug!
    @Tinkelbel: joehoe! Helemaal fijn dat het allemaal goed is. Veel plezier alvast bij de extra echo!
    @Frummeltje: gewoon goed blijven drinken (kleine slokjes) dan is er echt niets aan de hand voor de kleine. Bij een voedselvergiftiging heb je andere klachten dan alleen diarree (koorts, misselijk) en dan is het altijd verstandig om even contact op te nemen met de huisarts. Een voedselvergiftiging ontstaat binnen 8 uur na eten.
    Die kleine van jou (en van ons) zit goed ingepakt en pakt alles wat ie nodig heeft. Het is vooral gewoon heel vervelend voor jou. Veel beterschap!

Er werd hier gevraagd wat we doen. Ik ben adviseur in de zorg en adviseer over van alles wat GEEN zorg is ;)

Friends? Hoezo break? Niets break. Geen excuus voor Ross!! hahahahahaha. Ik ben mega grote fan. Mijn favoriete aflevering is uit seizoen 1 waar Rachel zich realiseerd geen geld meer te hebben (van papa) maar wel 'magic beans'... geweldig! (oja, ze spelen Twister terwijl de visa belt..)

Ik ga vanmiddag maar eens even kijken bij de Bijenkorf... ik mag nu toch wel IETS kopen toch???

Fijne dag allemaal!

10. Maite

Maite Lid

10 apr 2008
    79
    0
    0
    Consulent schuldregeling en budgetbeheer
    Amersfoort
    Goedemorgen ladies,

Eindelijk heb ik weer even tijd om te kijken en reageren. Ik heb de afgelopen paar dagen nog even teruggelezen en zag dat er een paar waren met slecht nieuws. Héél veel sterkte meiden!

Voor degenen met goed nieuws natuurlijk gefeliciteerd!

Zelf heb ik gisteren mijn eerste echo gehad. Alles was goed, hartje zien kloppen en het wurmpje is nu zo'n 4 cm groot. Ik zat maar 1 dag naast de uitgerekende datum, dus ik denk dat ze die niet zullen gaan aanpassen.

Alle dames die binnenkort hun echo krijgen, succes!

11. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Cygnet, heel veel dank voor je geruststellende berichtje. Voel me een stuk geruster nu. Ben wel misselijk, maar heb geen koorts en ook geen verhoging.

Misschien puur toeval dat het niet zolang na het eten ineens een beetje begon. Kan natuurlijk ook zijn dat het eten gewoon verkeerd gevallen is en volgens mij ben je met een voedselvergifitiging veel zieker toch?

En de diaree, het is niet waterig, maar wel dun. Ik drink zoveel mogelijk, ik weet dat dat het belangrijkste is. Het lijkt erop alsof de toast redelijk goed valt. Had inmiddels ook wel wat trek.

Nogmaals dank!!!

Ik lig altijd dubbel met Friends, kan er echt naar blijven kijken gewoon. Heb inmiddels zo vaak al herhalingen gezien, maar het blijft leuk!!!

12. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Goedemorgen,

Hier ook ziek, maar zit wel opt werk... lopen mega achter met facturatie en durf niet naar huis te gaan... :(

13. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Wow leuk hoor! heb je een foto van de echo?? ben dol op echo foto's haha! :p

14. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land

Hmmmmm babe toch.....je moet wel voor jezelf kiezen hé?!

15. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    kan me voorstellen, maar ziek is ziek hoor! Ik heb het een keer gehad dat ik binnen 2 weken me 2x ziek moest melden. Toen ik mijn baas vertelde dat ik het zo rot vond, zei hij, daar kan jij toch niets aan doen? Ziek is ziek.....

En hij weet dat ik ook niet zomaar thuis blijf....

16. Maite

Maite Lid

10 apr 2008
    79
    0
    0
    Consulent schuldregeling en budgetbeheer
    Amersfoort
    Die heb ik wel ja, maar nog niet ingescand. Zal het vanavond even gaan doen. :)

17. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Joehoe!

Even tussen al het werk door, ik heb aanstaande vrijdag al de echo :D Ben zo blij! Kon eigenlijk pas volgende week donedrdag, dat vond ik (en mijn vk gelukkig) te lang dus zij heeft nog een keer gebeld en nu mag ik vrijdag :D Dan ben ik 11 weken en 6 dagen dus als die goed is zit ik volledig op de roze wolk :) Zaterdag lekker babyshoppen, leuk!

Friends: ik ben zooo'n fan van Chandler en Joey hahaha, ik lig altijd helemaal in een deuk :) Weet je welke serie ik ook leuk vind? Will en Grace, hi-la-risch :D En ik ben een supergrote fan van CSI, maar dat is niet zoveel humor :)

Yadi, welcome back babe! En nu tegen iedereen vertellen of nog niet??

18. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Tja en zeker nu je zwanger bent ben je gewoon vatbaarder overal voor... denk aan jezelf en beebje meis!

19. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    precies.... !!! Hoop dat ik me ook snel beter voel, pfff.....

maarr, misschien kan ik wel ff de echofoto's inscannen!!!! :D

20. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land

jaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh :d :d :d :d

Deel Deze Pagina