haha nou als je klaar bent kom je het dan ook bij mij doen? kan me er na het werk gewoon niet toe zetten...... maar goed zal van het weekend even de schoonmaakwoede plaats laten vinden geen dank hoor! daar is het forum toch voor?!!!!
Wij eten gekookte aardappels met boontjes en een hamburger Ik heb trek in boerenkool maar heb alle boodschappen voor deze week al in huis dus dat zit er niet in.. Misschien vrijdag bij mijn ouders, jumjum We hebben dit weekend lekker helemaal niks geen verplichtingen, echt heerlijk! Zaterdag lekker babyshoppen en 's avonds denk lekker uitgebreid koken en tafelen. ga binnekort ook weer eens draadjesvlees maken, heerlijk
@natascha1: Lekker laten kletsen hoor, die zogenaamde vriendin. Wie is zij nou helemaal om te bepalen of je op je 21e nou wel of niet zwanger 'mag' zijn? Voor wat het eten vanavond betreft: spaghetti bolognese, lekker en makkelijk!
@ Dag: ook goedemiddag... Erhm of ik volop meedoe geen idee, maar we merken het wel. @ Dag: echo's zien... ze zitten @ Tink: ik schreeuw het nu van de daken @ Babe: moet ik het ook nog zeggen: ZIEK = ZIEK @ Dag: neefje is hier dus dan eten we pannenkoeken. Dat vind ik niet zo erg... hubs maakt ze altijd @ Sterreke: lekker hoor... Ik kook altijd, maar alleen met pannenkoeken niet... en heel bizar als er gasten zijn @ Nijntje: lekker hoor... @ Natasja & Maite: ik volgde het niet helemaal, maar is er iemand die beweert dat je op je 21ste ..... Zo ik ben broodjes aan het afbakken voor de lunch.. nu wachten op de hubs
heb het niet elke dag. heb het soms een paar dagen na elkaar en dan een week niet en dan plots wel terug. en ook telkens alleen bij afvegen...
ik ga vnaaf ook maar es weer proberen te koken en dan idd aardappels met groente en vlees heb mijn hele zwangersschap nog geen groente of aardappels gehad omdat ik steeds zo misselijk was en vette hap lukte wel continu zo raar. vnaaf maar wel proberen.
Nou het is zeker spersiebonen avond, vroeg net aan mannetje wat hij wilde eten ja hoor spersiebonen, met aardappels en lamskarbonade. Zelf heb ik niet zo'n trek, misselijkheid begint wat af te nemen, maar voel me nog niet zo goed dat ik het al op hele maaltijden gooi. Mag blij zijn als er wat vla en drinken in blijft.
welkom terug iig Yadi! @ eten... klinkt allemaal erg lekker.. ik heb alleen vaak last dat ik echt niet meer weet wat ik moet eten..... wil ook niet te ingewikkeld koken aangezien ik geen uren na het werk in de keuken wil spenderen.... en zeker nu niet.. al die etensluchten.......
Ben het volkomen met je eens, weet het soms ook niet meer, en heb ook niet zo'n zin om lang in de keuken te staan. Vraag meestal aan manlief wat hij wil eten, en dan weet hij al hoelaat het is(dat ik graag iets snels wil klaarmaken) Mij maakt het niet zoveel uit en de kinderen lusten alles. ik heb al weken niet normaal kunnen eten, door de misselijkheid.
Nou... heb mijn schoonzussie gebeld en die komt me zo ophalen... ben echt kapot nu..... Moet steeds denken aan dat gave kloppend hart geluidje van gister hihi, Ik heb ook al 2 buikbanden besteld en ook al in huis via buikbanden.com zijn echt heel gaaf!!
Meiden, ik voel me zoooo beroerd. Ben weer kots misselijk, heb helemaal geen honger (toch maar geprobeerd te eten) en ben ontzettend moe. Sorry, voor mn geklaag, maar ik moet het even kwijt....
ziek lekker uit Babe! doe rustig aan! @Surreya: tja ken het maar als ik manlief vraag dan wil hij een snelle 'vette' hap en dat vind ik niet altijd wat.... heb achteraf altijd spijt als ik vet gegeten heb.... dus probeer toch maar weer gezond te eten dan... en in de tijd dat we bij snackbar staan of de pizza moet komen ofzo dan heb ik ook wel spagetti gemaakt ofzo... zondag wel gezondigd maar viel ook tegen na 3 pizzastukje...
Babebabe ik heb ook al 2 buikbanden besteld heb er nu al 1 om die andere past nog niet zo mooi deze wel ik zal er ff foto bij doen
hai sommige hebben al echt een buikje! nou ik alleen een beetje van al dat vele vette eten. heb ook veel zin in vette hap en bijna geen zin meerin groenten en fruit. koken is ook hele opgave als ik dat ga doen. gelukkig niet meer zo misselijk. dus daar ligt het niet aan. hiervoor had ik goed en heel gezond eetpatroon waar ik 12 kilo mee afviel , maar dat lukt me niet goed bij te houden. is wel gezond eten hoor! hebben jullie dat ok dat je moment in een keer beter voelt (minder misselijk, minder moe) en in een keer weer heel moe wordt? ik had gehoopt dat ik enbepaalde grens over was.. we zien wel. ga ff tukkie doen daggg
Tot nu toe ben ik continue moe (ben dan ook erg jaloers dat jij een tukkie kan gaan doen). Dit had ik tijdens mijn vorige zwangerschap ook, de VK zei nog dat het vanaf een week of 16 wel beter zou gaan. Helaas heb ik die moeheid de hele zwangerschap gehouden. Hopelijk gaat het ditmaal wel rond de 16 weken over....