dat mag ik hopen van wel kimonotje dat je dan genoeg hebt! pfffffff ik zou het niet zolang volhouden hoor
mooi buikje hoor, al staat hij maar liefst 2 blz terug terwijl ik net pas gepost heb!! snelle jelles zijn jullie zeg! ik ben ook zwanger van de 2e maar bij mij zie je nog niet echt iets. baby is zo'n 5 cm dus bij mij merk je ook alleen de darmen zo tegen de avond bovenin. vanavond pasta. mhmm toch maar proberen ik ga de kleine man wakker maken. is beetje laat gaan slapen en s nu wakker. ik moet helaas nog 10 wkn wachten voor 20 wkn echo. vlg wk werk vertellen. ciao
nog een half uur en dan zit het er weer op voor vandaag! snel even boodschappies doen en koken en dan eten maaaaaaar dan..... lekker even op de bank oogjes sluiten!!!!!!!
Hai dames! Zo, mag even niet werken ivm teveel afvallen en te weinig vocht binnen krijgen. Moet even voldoende rust krijgen. Voel me nog steeds erg beroerd. Morgen krijg ik acupunctuur tegen de misselijkheid. Schijnt goed te werken. Ben vanmiddag bij de psych geweest. Psych steld idd een depressie vast. We kunnen een aantal dingen doen. 1. Anti-D + behandeling 2. Alleen anti-D 3. Alleen behandeling ( als ik geen medicatie wil ) Ik wil voor optie 1 gaan. Wil het er vanavond goed met mijn man over hebben. Het is natuurlijk ook zijn kind. Als ik medicatie neem moet ik wel gecontroleerd bevallen. Zijn wel risico's aan verbonden en moet de kleine sowieso 2 dagen in het ziekenhuis blijven. Vind het doodeng, maar aan de andere kant... hoe goed is al deze stress voor mini-me? Voel me af en toe echt doodongelukkig, heb een zooitje stress en regelmatig paniekaanvallen. We zullen het wel weer zien. Mijn man is overwerken dus ik moet eten koken... blegh zo geen zin in. Als ik dit wist was ik bij mijn ouders blijven eten
klinkt idd heftig Aszz... kan de medicatie geen kwaat voor beebje? ach dat je in ZH moet bevallen is het einde van de wereld niet toch?! en dat beebje daar even moet blijven ook niet hoor! moet je daar niet zo heel druk om maken! kan bij ons allemaal voorkomen dat beebje in ZH blijft bij event.complicaties.. idd de stress is nu van belang en als optie 1 jou keuze is en het je beebje niet schaadt.... sterkte met het maken van de keuze maar komt vast goed!
nou ik ga hier afronden aangezien ik bijna op de fiets kan stappen! heerlijk even de buitenlucht in ! heb nog steeds hoofdpijn.... nou goed fijne avond en tot morgen!!!!! waaaaahhhhhh morgenavond echo avond!!!! jippie!!!!!!!!
*breekt snel in om stoom af te blazen* Lieber Gott, ich bitte dich Gib mir die Weisheit, meinen Chef zu begreifen. Gib mir die Liebe, ihm zu verzeihen. Gib mir die Geduld, seine Taten zu begreifen. Aber lieber Gott, schenk mit keine Kraft, Denn, wenn du mir Kraft gibst, schlage ich ihm den Schädel ein. *breekt uit*
Nou in het ziekenhuis bevallen vind ik helemaal niet erg. Vind het een erg fijn ziekenhuis... Maar er zitten inderdaad wel risico's aan voor de kleine. De kans is 1 op 100 ( ipv 1 op 1000 ) dat de kleine extra zuurstof moet krijgen. En ontrekkingsverschijnselen. Onrustig, huilen, krampjes. Nu is het wel zo dat ik een hele lage dosis krijg ( had ik bij mijn postnatale depressie ook ) en zullen de risico's vrij laag zijn. Maar, risico's zijn er dus zeker. Ik gaat er nog even over nadenken. Wil me gewoon weer gelukkig en goed voelen. Voel me ook zo schuldig t.o.v. onze zoon. Heb gewoon de energie niet om allemaal leuke dingen met hem te doen @ Alpenmama
Jeetje Aszz, klinkt inderdaad wel heftig, maar je moet doen wat goed voelt. Inderdaad is al die stress zeker niet goed voor je kleine minimensje.....ik hoop dat jullie eruit komen en dat het snel wat mag baten meid. Ik heb gewoon een leidinggevende die ik af en toe moet vertellen hoe het moet en in elkaar zit en die dan vervolgens gaat doen alsof het allemaal van hem komt en hij alles allang wist! Plus hij bekijkt vrouwen van top tot teen en weet zelfs wanneer ik een nieuwe broek draag. Plus hij is gewoon eng. Plus hij is gewoon een mega sukkel en engerd en blegh blegh blegh !!!!!! Zo. Dat duitse gedicht geeft gewoon PERFECT mijn gevoel weer......
Hoi! @ alle meiden met een goeie echo: gefeliciteerd! Nog 1 nachtje slapen en dan krijg ik de echo. Ik word zo langzamerhand gek van de zenuwen en de onzekerheid. Ik heb afgelopen 1,5 week echt in een emotionele achtbaan gezeten. Ik ben erg benieuwd wat we morgen te zien krijgen op de echo. Mn lichaam zwangert gewoon door. Vanaf vanmiddag een gigantisch opgezette buik..
@aszz, doe wat goed voelt! Stress is idd niet goed voor je kleintje. In het zh bevallen is zo erg niet toch? Ik kies ervoor! Succes met je keuze maken! @alphenmama... geeen idee wat er in je gedicht staat... Ik kan totaal geen duits... Althans, verder dan swijnhund kom ik niet
Hoi Dames, Ik heb vandaag kei buikpijn. Niet echt buikpijn maar meer steken in mijn buikwand ofzo, het zit echt aan de buitenkant..... ik heb geen idee wat het is en sommige hebben hier last van bandenpijn, wat is dat precies? Lekker vaag maar misschien herkennen jullie het... Morgen de eerste echo...... zo spannend! Gr. Nathalie
@ Nathalie: zou idd best bandenpijn kunnen zijn. Ik had het tijdens mn eerste zwangerschap ook. Ik moest dan echt even gaan zitten, was erg pijnlijk. Ik heb het nu af en toe ook maarja ivm situatie weet ik niet wat het is. Veel succes en plezier morgen met je eerste echo!
@ Asz: Ach meis, echt klote dat je je zo naar voelt Ik las laatst dat stress slechter is voor je beeb dan roken, drinken en medicijnen bij elkaar, dus ik zou ook voor jouw keuze gaan. Je moet er toch niet aan denken dat je je nog 32 weken zo moet voelen? Ik geef je groot gelijk @ Noukje: Ik heb hier een kaarsje voor je branden meis, en ik duim heeeeel hard... Hoe zat het nou ook alweer bij jou? Je had al een echo gehad maar was minder ver toch? @ Nathalie: Klinkt idd echt als bandenpijn Is helaas niks aan te doen, maar is een goed teken, want je baarmoeder is lekker aan het groeien voor je beeb Hier: Heerlijk gegeten! Nu languit op de bank. Manlief kan gelukkig toch mee vrijdag naar de echo, en hij neemt zelfs de hele dag vrij, ben dus helemaal blij We zien elkaar amper de laatste tijd dus even 3 dagen samen weekend vieren is zeer welkom! Vanavond denk weer lekker vroeg mijn bedje in, ga denk weer ff een csi boek opzoeken ergens...
@ Tinkerbel: ja precies, er zit 1,5 week verschil in mijn berekening en de groei van ons kindje. Morgen een echo om te zien of ons kindje t.o.v. vorige week goed gegroeid is. Fijn dat je mannetje vrijdag vrij is en jullie samen naar de echo toe kunnen
Ja, al 2 echo's gehad. Eerste echo alleen een knipperlichtje (=hartje) gezien en de tweede echo een boontje/ wormpje (haha klinkt zo raar) met weer een hartje. En dan morgen weer een echo...