Oooh dan moet het toch helemaal goedkomen meis Maar ik duim alsnog heel hard voor je Meiden die het hadden gevraagd: Foto's van Fenna's kamertje staan op onze hyves, het wit met zilveren kamertje
Fotovolgt nog van de echo .manlief moet hem morgen ff inscannen op het werk , dus zal morgenavond of vrijdag worden !!!!!!!! Maar beepje is heeeeeeeeeell mooi!!
Wat een moeilijke beslissing meis.... ik wens je alle kracht om voor jullie de juiste beslissing te vinden. Alleen jij kan aanvoelen wat je nu het meest nodig hebt. Zelf zou ik adviseren om eerst eens behandeling te starten, als je dat nog aankan, maar als je het idee hebt dat je dan te lang rondloopt met je depressie moet je dat NIET doen... en zoals ik al zei, alleen jij kan dit aanvoelen. Sterkte!
Hallo Al 4 dagen niet boven de pot gehangen * klopt af * Yadi, ik heb je op de lijst veranderd naar 5 mei Ik zag mooie buikjes voorbij komen Iedereen die ziek is , een dikke knuff
Whaaaa, wat hebben jullie weer veel geschreven vandaag... Ik moest de hele dag werken en had knallende koppijn...ook lekker. Ga zo lekker naar mijn bedje toe, want ik heb morgen koopavond. Vandaag ga ik de 11de week in (dus 10weken 0 dagen) Ben zo blij dat alles nog goed gaat hier. Je leest op zo'n forum toch wel heel veel ellende he?! Nou dames fijne avond en tot later... PS: gisteren 2 positiebroeken binnen gekregen......heerlijk zeg!Wat een verademing. Nu moet mijn moeder ze alleen nog even opkorten..
Ik kom even weltrusten zeggen Morgen laatste dagje van de week werken, ben er wel klaar mee haha! Tot morgen, ik duim voor de echo's
Goede avond allemaal @Aszz. Wel een moeilijke beslissing hoor. Luister goed naar jezelf. Vrijdag weer een echo. Is altijd weer een beetje spannend hihih
Lieve allemaal, kom nog even welterusten zeggen! Ik taai af... pffff vermoeiende dag zo met ons kleine mannetje. @Noukje: heeeeeeel veel succes morgen! Ik duim super hard voor je
Noukje, heel veel succes morgen. Ben er zelf morgenavond pas weer. Moet vrij lang werken morgen Vrijdag een echo, dus ben benieuwd.. Trusten voor straks
ik heb zoiets leuks te melden!!! Vandaag had ik mee gedaan aan een sms en win spel van: wij jonge ouders. Ik smste voor een kinderstoel van brother max scoop. Terwaarde van 358,- euro. Helaas kreeg ik een sms terug dat ik niets had gewonnen, maar ik mocht het nog een keer proberen, dus dat deed ik..... En JAAAAAA!!!!!!! ik heb em gewonnen!!!!!!! Ik ben zo blij!!! Zelf zou ik zo'n dure stoel nóóit kunnen kopen, dus ik kan vandaag mijn geluk niet op! Geweldig!!! heb trouwens niet terug gelezen meer, liep 10 pagina's achter pff! Doe ik morgen even. Slaap lekker allemaal.
Wat gaaf!! Zo heb ik de DooMooseat gewonnen vorig jaar!! Slaap lekker allemaal en Noukje ik duim voor je! Heeeeeel hard.
gaaf zo'n stoel winnen , zo'n dure zou ik idd ook nooit kopen maar krijgen is wel leuk Nou ik ben er waarschijnlijk pas vanaaf of morgen weer , een druk daggie ...