Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    och Yessica ziekjes... meis toch.... nou rust maar lekker uit en laat je lekker verwennen :)

sureyya: jeetje das idd niet fijn... om het te voorkomen kun je denken aan veel drinken, vezelrijk eten en event. pruimen ( gedroogd of verse ) eten die helpen ook laxerend! maar vooral niet gaan persen als je geen echte aandrang heb hoor... das niet goed en kan je aambeien krijgen... ook erg vervelend...
    x

2. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    @Nathalie.. wat fijn dat jullie zo'n mooie echo hadden.. zo bijzonder om je baby in je buik te zien hè!!!

@alpenmama.. wij gaan morgen wel voor echo ivm combinatietest. bij ons zoontje hebben we het niet gedaan, omdat ik toen zoiets had dat de baby sowieso welkom is. Maar nu bij de 2e willen we het wel weten, omdat we nu al een klein mannetje rond hebben lopen. Mochten we wel een "bijzonder" kindje krijgen, dan schepen we later onze zoon ook met extra zorgen op (als wij er dan niet meer zijn)... Maar ben nu dus superzenuwachtig voor morgen... flink aan het duimen dat alles goed is..

is hier zeker rustig vandaag.. hoefde niet eens zoveel terug te lezen hihi..

3. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    @ Kimm; begrijp de insteek heel goed van de combitest maar dat is toch een kansberekening? en tja een bijzonder kind is ook hier welkom hoor!
    wat men niet moet vergeten is dat je kindje ook iets kan overkomen als hij 2 jaar is of ouder..... dan kan het ook verkeerd gaan en is er wellicht dan ook meer zorg nodig....

maar goed laten we niet zo denken en hopen dat het allemaal goed gaat :D

4. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Ja is echt heel bijzonder om te zien. Ik zal straks even een foto plaatsen oke!

gr. Nathalie

5. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Jippie kan niet meer wachten :D kom maar op met de foto's haha!

6. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    wij doen verder ook geen testen om te kijken of er iets niet goed is met ons kindje maar vind zelf niet nodig. hopen dat het uiteindelij ook allemaal goed is natuurlijk

7. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    jazeker de hoop is er uiteraard! denk dat dat bij iedereen zo is :)

8. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Ik kom ook afscheid nemen van jullie. Helaas was vanochtend tijdens de echo te zien dat er geen hartje meer klopt. Nu dus wachten op een miskraam. Ik hoop dat mn lichaam het vruchtje zelf afstoot zodat er geen pil of curretage nodig is.

Meiden geniet van jullie zwangerschap en ik hoop dat jullie in mei een mooi, lief, klein babytje in jullie armen hebben.

9. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Val er helemaal stil van..... meis toch........ wat een verschrikking!
    had zo gehoopt dat jij echt goed nieuws zou hebben.......
    Dikke knuffel voor jou!
    sterkte met het verwerken van dit verlies en hoop dat je snel verder kan met een maken van een nw beebje en dat die zwangerschap wel voldragen zal zijn!
    sterkte!!!!

10. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Weet niet zo goed wat ik moet zeggen vind egt vreselijk voor je bah.
    hoop dat je snel weer zwanger word en een goede zwangerschap krijgt.

11. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    @yessica, gefeliciteerd, echt cool als je zoiets wint:D
    @alpenmama, haha, ok, nu snap ik em:D:p
    @noukje, NEE, wat ontzettend kut!! Heb er gewoon geen woorden voor... Hoop dat het snel weer raak mag zijn. Heel veel sterkte! *knuff*

@testen, doen wij niet aan! Het is een kansberekening, maar geeft geen zekerheid of de uitslag ook klopt. Oftewel: heb je niks aan naar mijn idee. Geeft alleen maar meer zorgen. En een nekplooimeting geeft wel meer zekerheid, maar is weer niet risicoloos. En als het kindje een afwijking zou hebben is het alsnog van harte welkom!
    @dromen, pff, breek me de bek niet open... Vannacht gedroomt dat ik was bevallen op 22 oktober van een mooie gezonde zoon. Hij was vrij groot, maar de bevalling ging makkelijk en vrijwel pijnloos (ik zou er voor tekenen!!) Kindje moest snel na de geboorte poepen, dus kwam de opmerking: goh, hij lijkt wel erg op z'n vader! En ik stond trouwens naast het kraambed, en vriendlief lag erin... Wordt ik wakker, ga naar de wc, zie ik op de kalender dat dat vandaag is! Jaja... lekker vaag he haha!
    Liefs Kimonootje

12. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    @ kimonootje: nekplooimeting geeft geen risico voor beebje maar denk dat je een vlokkentest bedoelt :D

13. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Thanks meiden

14. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Noukje: heel veel sterkte, hoop dat er toch snel een nieuwe zwangerschap mag volgen.

15. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    @dag, ow, dan ben ik mis!

16. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land

Geeft niets ;)

17. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    babe is denk ik ook nog ziekjes... is vandaag nog niet online geweest dus zal sinds gister middag wel ' lekker ' in haar bedje liggen.... zijn er veel ziek hé?!

18. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    @Noukje.. NEEEE!! Ah wat vind ik het erg voor jullie.. weet niet goed wat ik moet zeggen..

@testen.. weet dat het een kansberekening is, maar als de uitslag niet goed is, heb je wel de keuze om verdere onderzoeken te doen. Bij onze buurtjes bleek laatst uit combinatietest dat ze een verhoogde kans hadden op afwijkingen. Na verdere onderzoek bleek dat kindje zoveel afwijkingen had, dat het niet eens levensvatbaar zou zijn na geboorte.. En bij verdere onderzoek is uitslag wel 100% zeker.
    Weet ook nog niet wat we doen als blijkt dat we verhoogde kans hebben, maar dan hebben we wel een keuze!

19. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Dames ik ga ff naar de winkel toe kijken voor positiebroek knup nu al me broeken vast met elastiek ook niet egt charmant.

20. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Daarom zijn die testen er ook Kimm! iedereen mag kiezen om er een te doen en staat daarin helemaal vrij :)
    wij hebben ook enorm getwijfeld hoor maar besloten om het toch niet te doen omdat , het voor ons, weinig zegt zo'n kansberekening... het gaat daar om enkel een paar afwijkingen terwijl er wel 1000-en afwijkingen bestaan.. een 20 weken echo zegt meer zeg maar... dus daar gaan wij voor!

Deel Deze Pagina