@Dag.. blijft ook moeilijk en wij hebben ook lang getwijfeld hoor.. wij doen trouwens beide, dus ook de 20 weken echo.. ohhhhhhh heb geen zin meer om te werken en mag nog tot 17.30 uur.. daarna nog sporten en daar heb ik al helemaal geen zin in.. maar ga met vriendin, dus vind het lullig om af te zeggen (doe ik al zo vaak de laatste tijd) en vorige keer was ik ruim 20 kilo aangekomen en dat wil ik niet nog een keer
@ Nouke, superk*t voor je meid. Hopelijk zal het snel gaan met weinig pijn en ben je heel snel weer zwanger van een gezond wondertje! ***knuffel***
Ze hebben bij miss etam leuke dingen, en ook leuke aanbiedingen ben er vanmorgen nog geweest. Effe buikbanden, 2 voor 12,50 Heb er ook t-shirts gekocht met lange mouw per stuk 19,95, 2 voor 35 euro, zijn leuke kleuren Heb er ook een heup spijkerbroekgekocht stretch, zitter erg leeker omdat het spijkerstof aan de voorkant van je buik mee veert, dat heb je bij een gewone spijkerbroek niet, dan snijd die overgang van spijkerstof en dat verlengde stuk in je buik, zit niet lekker.
Thnx serreya en dag. heb ff positie broek bij baby's trefpunt gekocht een skinny jaja hihi zit heerlijk ga straks douche en doe hem direct maar ff aan denk ik. is mooie lichte spijkerstof met grijze buikband eraan. als lukt laat ik me kerel wel even een foto maken straks
K heb vanmorgen een positie lgging gehaald en een positiejurkje met lange mauw bij de Hema. Leuk en betaalbaar! Heb ook bij speciaalzaken gekeken, 80E voor een rok... of 75E voor een shirt... Vind ik zo zonde aangezien je het maar tijdelijk draagt!!
Aaah nee Noukje Wat onwijs verdrietig, sterkte meis He bah wat een naar nieuws.... Even een nieuwe pakken hoor...
Zo was ik weer. Vind dat altijd zo stom om in 1 bericht slecht en vrolijk nieuws te hebben Maaaaar over een uurtje heb ik weeeeeeeekend En dan nu het leukste onderwerp: wat wordt er gegeten vanavond?? Wij eten gebakken aardappeltjes, spinazie met een eitje en een runderlapje
@ Noukje: wat kl*te zeg! Sterkte meis! We hebben helaas best al veel dames gedag moeten zeggen @ ziek zijn: hier ook nog ziekjes, loop me daar te snotteren en te kuchen..vreselijk! @ avond-eten: ik ben mijn inspiratie wat betreft koken echt kwijt. Nou kook ik al niet graag, maar vind het zo moeilijk iedere avond te verzinnen wat we moeten eten.. Als ik het aan vriend- en zoonlief vraag, zeggen zij 9 vd 10 dingen waar ik net geen trek in heb.. @ kraamzorg: gisteren alles geregeld, lekker op tijd Zo nu ga ik eens ff googlen waar wanneer de kerstmarkten zijn in Duitsland! Doen we ieder jaar met moeders en zusje, lekker zonder kids dagje shoppen. Heb er nu al zin in!!
Zit nog steeds ziek thuis. Krijg nieuwe pillen en die moet ik zo ophalen, al had ik gehoopt dat mijn man dat ging doen. Maar hij moet ( weer ) overwerken. Word er nu behoorlijk schijtziek van. Kan alle hulp gebruiken en hij is werken, bah! We gaan trouwens wel aan de anti-d. Kan bij mijn vlos blijven, ze begeleidt ook mijn bevalling dan in het ziekenhuis ( met gyn en kinderarts ) Heb heel veel goede ervaringen gehoord/gelezen en ik ben het zooooooooo zat om me zo ellendig te voelen terwijl er helemaal geen rede voor is. Nou, ik ga mijn laatste energie gebruiken om naar de apotheek te gaan... zucht....
@Tinkerbell.. wij gaan aan de boerenkool met worst hmmmmmmm.. heb jij morgen nou ook de nekplooimeting??? en krijgen jullie ook meteen de uitslag?? wij wel, dus vind het best wel spannend.. iedereen fijne avond!!!
Dames ik hou het voor gezien, heb effe geen puf me, ons drukte makertje is weer thuis, na haar logeerpartij. Dametjes liggen er al lekker in. Tot morgen
Ik heb turksbrood met kaas op. Vond het niet te eten bah!! Heb al dagen zin in kip in braadzak met patat hihi... Maar heb geen zin om het te maken. Voel me weer klote, loop de hele dag te janken hier. Denk dat ik binnenkort weer even een paar dagen naar m'n vriendin ga, ff lekker niets aan m'n hoofd. Soms word ik gek van alle (geld) zorgen!! Pff...
Joehoe Wat een rust hier, dat ben ik niet gewend @ As: Ik vind het een verstandige beslissing van je, het is superbelangrijk voor jou, je beeb EN je gezin dat jij lekker in je vel zit @ Deedtje: Er zijn idd echt al veel mensen die dit topic moesten verlaten, dat viel mij ook al op Wat heb je nou uiteindelijk gegeten? @ Oliebollen: Kreeg een sms van Kaatje Ze gaan morgen bij haar werk bakken hahaha, misschien daar dus ff langs glippen
Goedenavond allemaal! Normaal lees ik alles altijd wel ff bij... maar heb echt ff geen fut, sorry hele dag beetje op bed/bank gelegen ziek te zijn... niks an! Ben echt snipverkouden en voorhoofdpijn. Maar ze zeggen dat de beeb er niks van meekrijgt hoop ik, we krijgen in ieder geval genoeg rust