Met Nathan was ik ook pas 30 oktober uitgerekend, hoe krijg ik het voor elkaar?! :x Maar goed, hij is de 19e gekomen
Nou ikhad ook wel wat reserves, maar die zijn allemaal verdwenen. Alhoewel mijn boobs alleen maar groter worden
Ik zit save the last dance te kijken Potverdrie, zal je altijd zien: Heb ik allemaal lekkere dingetjes gehaald voor vanavond, heb ik geen honger / trek Ik was bij Fenna 7 september uitgerekend en ze kwam 8 september, en nu ben ik 8 mei uitgerekend, zal de volgende dan 7 mei komen Kilo's: Hier valt het allemaal nog mee gelukkig Echo: Morgenmiddag om half één, blijft spannend Ik weet dat het hartje klopt, maar zullen ze geen afwijkingen zien etc etc? Ben benieuwd hoe Dag haar echo was
Tinkelbel: Zie dat jij 21 nov een geslachtsbepaling heb. Mag ik vragen waar je deze laat doen en wat de kosten zijn?
@ Linnie: Tuurlijk mag dat Ik heb het adres via marktplaats gevonden, zou je daar even moeten zoeken.. Volgens mij is het vlakbij Rotterdam! De kosten zijn daar maar 25,- dus vandaar dat we daarheen gaan. Plus dat zij het 'particulier' doet, dus echt alleen. Ze neemt alle tijd voor je, is ook belangrijk Was ook gelijk een leuke klik aan de telefoon, dus ik heb er al zin in! Iemand vroeg ook nog naar de echo morgen, nee we doen geen nekplooimeting. Natuurlijk kijken ze wel of die niet extreem verdikt is maar dat doen ze bij iedereen met 12 weken, want dat zijn ze verplicht Hoop dat ik morgen een heel compleet mensje zie, dan zit ik weer helemaal op de roze wolk
@ Tinkerbell: ik heb een half broodje shoarma op, het smaakte niet! Maar ja ben dan ook vreselijk snotterig, en qua smaken proef ik dan sowieso al erg weinig.. @ kilo's aankomen: hier al 4 kilo aangekomen, maar daarvan heeft het grootste gedeelte te maken met het stoppen met roken denk ik, alhoewel ik niet meer ben gaan snoepen.. @ onzekerheid: ik denk dat we allemaal op zijn tijd onzeker zijn, en denk ook dat je pas 'rust' hebt als je kindje eenmaal gezond in je armen ligt.. Wel is het zo dat je door al die vervelende berichten die we hebben gehoord de laatste dagen je beter beseft hoe snel een zwangerschap ook voorbij kan zijn...helaas @ ego: ik heb al bijna 3 pakken zakdoekjes opgesnoten, en mijn neus is helemaal schraal en pijnlijk.. Heb er al een pot uierzalf opgesmeerd, maar door al dat gesnuit veeg ik dat er zo weer af.. Grrr....waardeloos als je je zo voelt, bah!
Ben dus niet de enige met zo'n hoofd vol snot niet zo best!! Hoop dat we allemaal snel beter worden!! ik ga slapen, ben kapot! xxx
Hoi dames.. Morgenvroeg de 3de echo.. en ben zenuwachtig :s niet leuk meer.. Wel erg benieuwd naar klein hummeltje.. Dag hoe was de echo.. Noukje, nogmaals heel veel sterkte..
Hallo Kom toch nog even spieken Sureyya, hoe gaat het nu? Ik heb bij Levi idd ook een keer zo'n pijn gehad van volle darmen.. niet te harden oliebollen Nou sinds vandaag staat de kraam ook weer bij ons op het werk. Gatver wat stinkt dat Tinkerbel ,ja lekker ga je morgen oliebollen halen als ik vrij ben. Zou voor de zekerheid even intratuin bellen om te vragen of hij al bakt. Denk het wel maar anders rij je voor niets Uitgerekend: Bij Levi was ik de 12de uitgerekend. Hij kwam de 9de met een beetje hulp van de vk
@ Kaatje: Don't worry, ik kom vast nog veeeel vaker halen Maar je rook het dus wel al Oehoe ik ga gelijk bellen morgen. Belde wel naar Zoetermeer maar daar stond die nog niet! Pff ben moe, maar dacht ik wacht als verrassing op manlief.. Duurt wel lang haha Ach morgen vrij
Ja ik rook het nieuwe vet wat ze allemaal aan het legen waren. waren vandaag alles aan het poetsen dus vanaf morgen zit ik in die bakgeur. Echt heel vies als je dat de hele dag ruikt.
Hallo dames ik lig nu in me bedje met de laptoppie me mannetje kijkt voetbal egt zo geen zin aan duslig nu lekker in me bed met me kruik en de lama's te kijke heerlijk