@dag egt super mooi.ik moet nog 2week wachten op mijn eccho bij 13 weekjesduurt zo lang. ff want anders niet egt smakelijk maar goed de laatste tijd sinds me zwangerschap erg veel last van witte afscheiding alleen was iets dikkig maar is nu gewoon dun waterig zal dat wat zijn of hoort dat er gewoon bijdat het af toen verandert?? Hheellpppppp
DAG: Wat super meid ! Heerlijk van genieten nu!!!! Hoera hoera ! Natascha1: dat hoort er volgens mij gewoon bij hoor, heb er al meer meiden over gehoord en heb zelf ook al paar keer gehad......
@alpenmama vreselijk he zown vervelend gevoel hihi ren dan elke keer naar de wc omdat ik dan denk dat ik bloed verlies. denk dat ik maar even inlegkruisjes ga kopen. had me verloskundige nog gevraagd of ik lactasyd mocht gebruiken maar dit raadde ze af.
@natascha , ik heb ook veel van witte afscheiding , de ene ker wat dikker en de andere keer weer wat dunner , zal wel zo horen ..........
ik blijf hier ook nog regelmatig broekeloeren ja , ik ben nu wel zover dat ikniet meer naar de wc toe ren , maar houhet wel goed in de gaten ..
@ dag: owh wat heerlijk meid @ Nat: dat heb ik ook... ik draag nog steeds inlegkruisjes want het is soms heel erg. @ Marjon2: Hier ook hoor... zo gisteren de eerste buikfoto gemaakt. Zal hem binnenkort showen...
Dag: gefeliciteerd met je goede echo. Ingeltje: gefeliciteerd met je verjaardag en maak er een leuke dag van.
dank je wel meiden! @ ingeltje: nee hoor had geen rotstart hoor.. gelukkig niet beebje groeit goed en is echt super leuk om te zien! hebben er ook lekker slecht van geslapen vannacht ; helemaal onder de indruk hihi!
Owh BTW.... gisteren bij de vk geweest... Dat was zo leuk... Hartje weer gehoord... Onwijs gaaf, mijn bm is al groter dan normaal, maar dat is een fam kwaal.... Ze had niet gek opgekeken als hij kleiner was geweest. Verder een zwitsal tas gekregen met een popje en een knuffeldoekje en een heleboel tijdschriften en proefpakketjes gekregen. Leuk hoor
@ hartje horen: hebbben wij gisteren ook voor het eerst gehoord! heel erg leuk!!!!!!! 152 slagen per minuut
Ja zodra je weer een bevestiging hebt dat het goed zit, dan ben ik weer helemaal gerustgesteld en zeker van mijzelf, maar na een paar daagjes zakt dat helaas. Hopelijk gaan we onze beebjes snel voelen, zodat we toch nog elke dag een klein schop-bewijsje hebben. Succes maandag!! Mijn volgende echo is 2november, het lijkt zo ver weg nog hihi. @ goeie echo's! Gefeliciteerd en geniet ervan meiden!!!
Ik heb dat zwitsaltasje ook gekregen bij mijn eerste bezoek aan de verloskundige! Met zo een geel, lief badeendje en een zwangerschapsdagboek en voor de rest allemaal tijdschriften die ik helaas de eerste dagen al had uitgelezen hihi. Proefmonstertjes idd en reclames voor kraamzorg etc. Toen ik dat pakketje kreeg voelde ik mij echt trots, zwanger!
Hai dames, bedankt voor jullie steun! Inmiddels lig ik op bed. Heb aardig wat bijwerken van die anti-d dus slecht geslapen. Leuke is dat ik er nóg misselijker van wordt, dus heb al een paar keer boven de plee gehangen Word er echt zo moe van. Ben blij dat Rein thuis is. Heb nu nieuwe pillen tegen de misselijkheid, die ga ik maar eens proberen. Voel me ook echt naar van die anti-d. Lijkt wel of ik aan de drugs heb gezeten. Niet kunnen slapen/gespannen/trillerig etc. Hopen dat het snel over gaat.
hier ook het tasje gehad van zwitsal en Tara heeft hem gelijk ingepikt !! @aszzz , ik hoop dat je je snel wat beter voelt , dikkekknuufff
Jakkes Aszz... dat is idd vaak het nare van anti_d... dat het eerst ook nog eens erger lijkt te worden knufff
Bekijk bijlage 23255 9 weken, 4 dagen! Ben 3 dagen vooruit gezet Ben nu 24 mei uitgerekend Helemaal heppie Baby sprong op het eind heen en weer, en lag nadien heerijk te spartelen met de armen Vanmiddag meer uitleg wou even foto + verslagje brengen Andere meiden ook heelveel succes vandaag!