Dank jullie wel Is er nogh ruimte op de Roze wolk?? Kom er nu ook heel graag bij zitten! Durfde het eerst niet aan,maar nu wel Kans is max. 2% dat het mis aat, dus ik heb volle vertrouwen
@ Ingeltje, gefeliciteerd!!! Ja dat is inderdaad klote met die anti-d. Maar heb daarnet de psyxg gesproken. Voortaan in de ochtend innemen. Als ik ga spugen niet nogmaals 1 innemen. Dan zal ik denk ik ook wat beter slapen. @ Loran, mooie echo! Gefelciteerd. Hele mooie datum ook
Mooie echo hoor, leuk he als je het nu wat duidelijker kan zien, beter dan zo'n rond tikkend balletje. Nu zie je echt een mini mensje. Je bent nu 1 dag voor mij uitgerekend.
das inderdaad een kwaaltje ! goed blijven poetsen en ontstekingen proberen te voorkomen schijnt het beste te zijn! wordt zelfs gesproken over kans op vroeggeboorte bij tandvleesontsteking...
whhoooww ja joh jeetje. moet eigg 10 dec naar tandarts maar verzet ff naar november denk ik net ff voor alle feestdagen aan
Oooooohhhhhh Kan bijna niet wachten op mijn echo, wil zo graag zien dat het goed gaat, soms is de misselijkheid helemaal weg en dan denk ik ben ik wel zwanger. Maar ja dan heb je die grote opgeblazen buik nog over. Nu gelukkig even geen buikpijn, blijf wel even die lactulose gebruiken. Is toch raar heb hier met mijn vorige zwangerschappen geen last van gehad, maar ja iedere zwangerschap is anders. Zou fijn zijn als ik beebje voel bewegen dan weet je dat het goed zit. Nog 2 dagen en dan effe gluren om een hoekje. (begin toch wel een beetje zenuwachtig te worden)
bij mij namen de kwaaltjes ook al af hoor 2 wkn terug.. heb er nog wel last van maar minder heftig zeg maar... maar gluren is altijd leuk hihi! ik mag maandag oko weer ! gisteren een echo tegen betaling gedaan bij babyfocus voor 35 euro en das echt super! lieve vrouw en mooie foto's en dvd gehad!
ach ze zeggen het maar of het daadwerkelijk ook schadelijk is direct... zal wel iets mee vallen! gebitsverzorging is gewoon ook al belangrijk
Ja, ik heb het nu al zo een 2weken ongeveer. Opeens was het er van de ene op de andere dag. Vond het eerst vreemd, maar las dat het een kwaaltje is dat er gwn bij hoort. @ Loran, mooie echo!!!! Geniet ervan, lekker goed nieuws! Welkom op de oh zo grote roze wolk! Er is nog genoeg plaats!!!
@dag ik heb ook het gevoel dat mijn kwaaltjes minder worden maar durf er niet zo op te hopen ben vanaf week5 gewoon ziek geweest. kan haast neit beseffen dat ik me nu beter ga voelen.
de piek van het hormoon heb je nu ongeveer wel gehad dus zal goed kunnen hoor lichaam raakt ook gewend aan het hormoon ik ben alleen nog steeds erg moe...... lig de hele week al rond 9 uur in bedje....... heb gelukkig ook een lekker lang weekend voor de boeg ( mandag vrij )
@Loran, mooie echo! @Ingeltje: gefeliciteerd! Bloedend tandvlees. Tja, een van de vele kwaaltjes die je kunt hebben tijdens je zwangerschap. Je moet juist gewoon naar de tandarts gaan. Vroeger zeiden ze: één kind, één kies. Oftewel je verloor minstens een tand of een kies per zwangerschap. Nu is dat niet meer zo maar een goeie (extra) gebitsverzorging is wel belangrijk. Je gebit is nu kwetsbaarder. Ik ga elk half jaar naar de tandarts maar ga nu tussendoor nog een keertje naar de mondhygiëniste. Ik heb dit keer minder last van kwaaltjes in het 1e trimester dan de vorige keer. De vorige keer: obstipatie (nu maar een klein beetje), aften (nu geen), kapotte binnenkant neus (nu maar een klein beetje), lucht vasthouden (een beetje), vermoeiendheid (behoorlijk!), koortslip (nog niet gezien), bloedend tandvlees (nauwelijks), afscheiding (een beetje). Oftewel: prima. Ik vind het nu stukken fijner om zwanger te zijn... dat zal ook wel komen omdat ik weet wat er nog komen gaat Ik ben vanochtend even naar mijn oma geweest (91). Was gezellig en de kleine man heeft zich echt keurig gedragen! Echt heel lief.
Dag , gefeliciteerd met je goede echo Aszz, ik kreeg van de anti d idd ook hele heftige bijwerkingen. Kon op een gegeven moment niet eens meer op mijn benen blijven staan zonder om/flauw te vallen. Na een paar dagen de dokter gebeld en moest toen de hoeveelheid minderen. Ging toen gelukkig stukken beter Loran, mooie echo. Gefeliciteerd Natasha, hier idd ook last van extreem gevoelig tandvlees
Ben net bij de VK geweest voor een extra echo, ze wilde toch ff checken. Zo lief! De baby zwaaide, met z'n stompies Ben precies zover als dat ik dacht. Ook fijn voor mij, zo zie ik dat ik het niet allemaal voor niks doe
Hai, heb weer een laptop tot mij beschikking vandaag nog steeds ziek thuis gezeten... bleah, gaat wel iets beter gelukkig, vandaag de deur ff uit geweest maar het zweet brak me weer uit pffff, hoop maandag wel weer wat fit aant werk te kunnen!! verder heb ik de hele middag al beetje last van trekkerige onderbuikk... als ik buk dan voelt dat ook niet echt prettig... ik kan niet zo goed door m'n knieen bukken (kapotte knie gehad e.d.) dus kan het zijn dat mij BM nu boven het schaambot komt en bukken daarom pijn doet??