Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Deedtje

Deedtje Bekend lid

3 okt 2008
    505
    0
    16
    nee, ik wil daarna ook echt gestopt blijven!:)

2. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    ben zo blij van ook eens positieve verhalen te horen!
    Van waar komt dat bloed dan?

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Deedtje, knap hoor !ik ben 4 jaar geleden gelukkig al gestopt

4. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
  5. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Bloed was destijds bij mij tegen zwart aan. Maar komt goed Arka, zolang het niet heftiger wordt, hoef je je geen zorgen te maken.

6. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    bedankt voor de link ik ga snel even kijken

gisteren was het bijna niks. één keer klein beetje.
    daarna net wat meer.
    maar nog steeds licht bruin slijmerig (en opnieuw sorry voor de details)

denk dat het alle kanten uitkan. ik lees veel goeie verhalen maar ook heel veel slechte...

7. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    We blijven duimen!

8. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Whhaaaaa help! Ik heb echt GEEN energie om op te ruimen.....en dan ook nog hapjes maken en belgische wafels bakken met collega. Pfff wie neemt even mijn plaats in?

Arka, probeer je te focussen op die positieve verhalen! Al die meiden die het ook hebben gehad en gezonde kindjes hebben gekregen. Positiviteit is ook veel gezonder nu dan die spanning. Kom op meid, nog even tot morgen, dan weet je meer!

9. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    By the way... kreeg net een verdrietige papa aan de tel omdat ik al een tijd nie was langsgeweest. Hij dacht dat ik boos was ofzo. Hij vroeg of ik dan vandaag kwam en toen zei ik dat ik nog even moest kijken of ik het aankan. Dus ik heb maar verteld dat ik zwanger ben want anders gaat hij er echt mee zitten. Maar hij mocht nog niets tegen mama zeggen..

10. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Nou, heb leuk geshopt vanmiddag :D
    Heb een mooie wijd spijkerbroek & een spijkerrokje van mamalicouis gehaald! En de prijzen vielen mij zo mee!! Ik had echt gedacht dat positiekleding wel behoorlijk duur zou zijn, maar heb een supergave spijkerbroek en dat rokje voor maar 80 euri!

11. ano85

ano85 Lid

10 apr 2009
    54
    0
    0
    zo begon met een beetje opruimen... heb het halve huis verbouwd! word gek van die opruimwoede!! ff zitten ben kapot!

@ Deedtje ook ik gestopt met roken zodra ik een positieve test in mijn handen had, en heb het er erg makkelijk mee, want het is nou net het enige waar ik echt goed misselijk van word.

12. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Ladies, kreeg net een telefoontje van mijn werkgever of ik ff langs de huisarts wil om uit te sluiten dat ik de mexicaanse griep heb.

13. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Haai Mei-Mama's To Be :D .

Mag ik met jullie mee kletsen? Als het goed is ben ik 10 mei 2010 uitgerekend. Ben 21 jaar. En we zijn sinds juni 2008 bezig.

Na die tijd kwam ik er achter dat het geen zin had, want ik ben onvruchtbaar, ik heb geen eisprong van mezelf. Op naar de huisarts en op naar de gynaecoloog waarna ik Clomid mee kreeg en mijn lichaam deed het! Ik had een eisprong, en de 4e keer met Clomid ben ik zwanger.

We krijgen de 24ste een echo met 7 weken en 3 dagen dus.

14. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

:$ leuk zo'n overbezorgde werkgever hahah. Wat ga je nu doen?

15. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    :$!!

16. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Myprecious, welcome!!!! Echt super dat je dan nu zwanger ben!!!

Ja, was HR. Mijn big boss is zelf ook grieperig en heeft zo een zelfde verzoek gekregen vertelde mijn secretaresse. Ze draaien helemaal door, dus we hebben nu ook desinfectie spray etc op ons bureau.

Druk cluppie al he..

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Alpenmama, ik zou wel willen,maar heb het ook te druk en kan daarbij geen wafels bakken haha

Babebabe, haha vind ik een hoop geld,maar dat verschilt natuurlijk per persoon

MamaT, hoe reageerde je vader? ow jee. en nu ook maar eerlijk zijn tegen je werkgever?

MyPrecious. welkom en gefeliciteerd !

18. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Hahaha, nee ik zit echt vanwege de griep thuis. Maar dat hebben ze afgelopen vrijdag al gehoord. Denk dat niemand zich heeft kunnen concentreren door mij gebrul (gehoest).

Maar inderdaad.. wanneer gaan jullie het vertellen op werk??

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ligt er aan. Bij levi was ik mega misselijk en heb 4 maanden boven de pot gehangen dus moest het wel vertellen op het werk. Nu gaan we het proberen tot de echo stil te houden

20. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Gaat de tijd zo langzaam ineens of ligt het aan mij???? Zou het liefst nu 12 weken willen zijn!

Deel Deze Pagina