Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Wat fijn al die mooie echo's! Van harte allemaal! We konden wel goed nieuws gebruiken na al die nare berichten... ik denk nog regelmatig aan de mama's die hun kindjes al zo vroeg kwijt raakten...
    Laten we hopen dat we vanaf nu samen onze kindjes allemaal mogen voldragen tot minimaal 37 weken!

Allen bedankt voor de felicitaties! Helaas de hele dag flink ziek geweest.. baalbaal

2. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Wow meiden, er zijn alweer juli 2010 mama's :$ :D Wat gaan we dan ineens hard he :D

Hmm ben vanavond niet zo lekker :( Elke keer als ik wat drink word ik misselijk... Misschien toch iets teveel oliebollen gegeten :)

Jeah Gooische vrouwen heeft gewonnen :D

3. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Wat heerlijk al die mooie echo's! Gefeliciteerd meiden, geniet ervan!!!!

Rhesus negatief ben ik dus ook en hier zijn ze er erg voorzichtig mee, ik krijg nu iedere 12 weken een spuit.

Ego: hoe is het mogelijk dat ik nu met ruim 12 weken misselijk begin te worden???? Hele avond al en gisteravond ook. Alles moet toch juist minder worden?? Hele tijd vrijwel geen last tot nu.....

Slaap lekker allemaal!

4. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    @Alpenmaa, geen idee?? Hoop het niet!

@rhesus-factor, vanmorgen bij de vk. nagevraagd. Krijg met 30 weken een bloedonderzoek+ een spuit. En evt. na de bevalling weer. Had geen impact zei ze..

5. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Hey girls... Ben ik even. Heb op t moment nix te melden.
    Ff meiden avond gehad, m'n man is naar fc Utrecht geweest, en wij hebben rummicub gedaan, mét valsspeels haha.
    Nu net thuis, ik word misbruikt als Bob tegenwoordig, dus duik lekker mijn bedje in.
    Heb mooie echo's voorbij zien komen zeg!!
    Heb verder niet echt super veel terug gelezen, dus hoop dat het goed gaat bij iedereen.

Truste!!

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    normaal gesproken heeft dat ook geen impact Loran , maar dan heb je geen antisitoffen in je bloed zitten , die anti stoffen zijn stoffen die positief bloed kunnen afbreken en als je kindje positief is ,en dan kan het kindje bloedarmoede krijgen en in zeldzame gevallen kan je kindje ook erg ziek worden ...En als je kindje negatief is is er helemaal niks aan de hand ...

Maar ik ga er nog maar vanuit dat het meevalt

7. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Kom ook even goeiemorgen zeggen, en ook gelijk doei :D

Wij gaan richting Utrecht, lekker babyshoppen :p Ben niet van plan iets te kopen maar je weet nooit, en een beetje neuzen is altijd leuk :)

JEAH, vandaag 12 weken zwanger :D De "kritieke" periode is voorbij, het Grote Genieten kan beginnen :D

Liefs XXX

8. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@Marjon 2: wat een mooi beebje!!

@Sebratje: zonde van je tand zeg! En sterkte ermee... klinkt helemaal niet fijn :(

@Rhesus negatief: hier ook eentje die negatief is maar manlief is het ook dus kindje is met zekerheid ook negatief. Dat scheelt niet zozeer prikken maar wel risico.

Het gaat inderdaad hard hè? Alweer bijna 12 weken... pfff... En vanaf 20 weken gaat het grote AFtellen beginnen. Nu tellen we nog op maar dan is het: Nog maar 19 weken.. nog maar 18 weken...

Vandaag moet ik een tijdje in de keuken staan.. Dat vind ik niet erg hoor. We krijgen eters en ik ga taarten bakken voor mijn verjaardag a.s. dinsdag. Mmmmh.. Griekse appeltaart (meest recente Allerhande) en een Amerikaanse chocoladetaart (die is heftig joh! :$ WOW)
    En nu proberen de slaapjes van zoontje een beetje te verspreiden. We gaan proberen hem vanavond wat later naar bed te doen... (ivm de klok) maar dan moet ie natuurlijk niet helemaal stuk zijn. Het feit dat we bezoek hebben (waaronder mijn neefje van 8) maakt het waarschijnlijk allemaal wel wat makkelijker.

@Yessica: misbruikt worden als BOB dat ken ik maar dat heb ik eigenlijk altijd. Ik drink namelijk zeer zelden dus manlief rekent eigenlijk wel een beetje op de taxiservice. Nu hoef ik juist vaak niet te rijden omdat ik zo moe ben :D

Iedereen een heel fijne zaterdag!

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

Goedemorgen!

Voel me al iets beter ( meer energie ) maar nog steeds wel erg misselijk.
    Moet oppassen dat ik niet ga spugen. Daarnet een half bolletje kaas kunnen eten met een bakje thee.
    En ook net weer een halve anti-d genomen... Ben benieuwd hoe ik me zo weer ga voelen.

@ Pien, alweer 12 weken... gaat hard!! Ik wil ook :D

10. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ik wil ook naar de 12 weken.....
    A.s. woensdag weer een echo met bijna 10 weken. Heb er zo'n zin in!!

Fijne zaterdag!!

11. Vash

Vash Bekend lid

24 nov 2008
    889
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi dames, ik zit inmiddels op elf weken, donderdag 12 weken. Maandag ga ik weer langs de vk. Hopelijk kan ze nu het hartje horen, dat lukte de vorige keer niet.

@rhesusfactor: ik heb ook een negatieve rhesus factor. Mijn man is positief, en mijn dochter is ook positief, ik ben benieuwd of ik intussen nog antistoffen aangemaakt heb. Ik heb na mijn vorige bevalling ook een bloedtransfusie gehad, dat kan soms ook nog uitmaken.

12. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Goedemorgen dames.
    hoe gaat het hier??
    ik ga straks even shopppen nieuwe garderobe inslaan ppff me broeken zitten egt niet lekker meer dus ga op zoek naar rokjes met rek haha en wat jurkjes en natuurlijk nieuwe schoene mooi paar laarzen ofzow hahaa dan heb ik wel weer genoeg.
    me mannetje zei gister tegen mij ja ik wil ook op een forum praten met aanstaande vaders haha nou zal er vast wel zijn maar geen idee waar.

13. Queen78

Queen78 Actief lid

8 okt 2009
    184
    0
    0
    brabant
    We hebben het gisteren aan de dochter van mijn vriend verteld dat we in mei een baby verwachten. Ze was er niet blij mee, boos, verdrietig, teleurgesteld! We hadden deze reactie wel een beetje verwacht maar voor mijn vriend niet leuk natuurlijk. Ze is bang dat de baby al haar spulletjes kapot gaat maken en dat ze niet meer altijd haar zin krijgt natuurlijk! thuis heeft ze ook twee zusjes en ze is blij dat ze hier alleen is en niet hoeft te delen. Erg moeilijk allemaal maar hopelijk trekt ze nog bij. Voor mij is het ook niet makkelijk. pffff ik moest dit ff kwijt!

14. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Goeie kans dat ze wel bijdraait maar mijn tip zou zijn: dring het vooral niet op maar laat haar mee doen aan de leuke dingen zoals winkelen en kleertjes kopen. Maar ook dan: het hoeft niet. Soms helpt het wanneer ze mee gaan naar een echo of verloskundige afspraak maar ook dat moeten ze wel een beetje willen. Ik weet niet hoe oud het dochtertje is maar ze heeft gelukkig nog wel een tijdje om te wennen! Sterkte ermee

15. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Hoi,
    Misschien dat het dadelijk helpt om haar er een beetje bij te betrekken, laat ze bijv. wat kleertjes uitzoeken in de winkel, een paar sokjes kopen. (maak er bijv. een shop dagje van voor jou en haar, lekker met z'n tweetjes)
    Dadelijk als de baby er is, meehelpen de baby wassen.
    Weet niet hoe oud ze is, maar toen Derya uit het ziekenhuis thuis kwam, heb ik sureyya (toen 15 maanden) ook overal een beetje bij betrokken, om een beetje te voorkomen dat ze jaloers zou worden.
    Ze hielp toen mee met de spulletjes klaar zetten, een luier pakken en de voetjes wassen, was overgens dolle pret.
    Als je geboortesuikertjes maakt, kan ze misschien daar ook mee helpen of helpen uitzoeken. (of geboortekaartje)
    Misschien heb je wat aan deze tips.
    Succes

16. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Zo wat ik net had!! Stond op om naar de keuken te gaan en in de keuken beginnen mijn oren te suizen en ik werd helemaal misselijk en duizelig.
    Dus gelijk m'n man geroepen die heeft me op de bank gelegd.
    Kreeg het super warm dus heb m'n kleding uitgetrokken en dacht dat ik moest overgeven!!
    Gelukkig trok het na een paar minutjes weer weg.
    Heb de vk gebeld. Moet ff rustig aan doen hb zal wel laag zijn en bloeddruk ook denkt ze.
    Verdorie, ik wou net de deur uitgaan.
    Ga toch proberen beetje helder te worden weer!!

Moest ik ff kwijt...

17. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    He yessica, doe voorzichtig en rustig aan!!

18. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Yessica, rustig aan!!

Ik had al bijna een week niet meer overgegeven, vandaag was het weer raak. Twee keer zelfs... Allemaal voor het goede doel (en een positief teken!)

19. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@yessica: rustig aan meis! Sterkte.

20. Queen78

Queen78 Actief lid

8 okt 2009
    184
    0
    0
    brabant
    @sureyya en cygnet2 dank je wel voor jullie reactie.
    Ze moet er idd nog een beetje aan wennen. Vanmiddag waren we bij mijn zus en daar kregen we een babyinwikkeldoek kado. Ik was er natuurlijk erg blij mee en ook de dochter van mijn vriend vond het mooi. Ze zei er verder niet veel van maar het begin is gemaakt. Ik had ook al in gedachten om haar er bij te betrekken maar we hadden natuurlijk wel op een andere reactie gehoopt. We doen het idd rustig aan en forceren niks.
    nogmaals dank jullie wel voor de tips!

Deel Deze Pagina