Hallo dames. ff vraagje ik was vanmiddag naar toilet geweest en kreeg toen last van me onderbuik nu al 3uurtjes last net weer naar de wc en me buik voelde ik wel tijdens het plasen zal dit blaasontsteking zijn?
hey meiden, ik voel me weer goed, tenminste afgezien van de zwangerschapskwaaltjes, hahahaha. Vannacht gewoon 3 nachtmerries gehad, echt niet normaal. Gelukkig kon mijn man me geruststellen. Van de week ook al 's nachts het bed uitgerend omdat ik droomde dat er een hele grote spin op het plafond zat in de slaapkamer.... hahahahaha, het hoort er allemaal bij geloof ik he. Ik heb een vraagje, sinds ik zwanger ben plas ik echt veel. Nou weet ik dat dat normaal is, maar soms dan lijkt het alsof mijn blaas "went" en dan hoef ik niet zoveel meer. Maar soms ineens heb ik weer twee dagen dat ik ineens veel meer naar de wc moet als daarvoor. Komt dit door het groeien van de baarmoeder???? Oh enne, als het goed is heb ik eindelijk bijna mijn echo (mijn man moet hem nog ff doormailen naar mij en dan kan ik hem eindelijk hier plaatsen!!!! ) dus nog heel ff geduld!!!! Hoop dat het met iedereen allemaal goed gaat. xxx Denise
Wat een rust hier vandaag Wij hebben een leuke dag gehad, nu wel verrot. Niks gekocht maar wel leuke ideetjes op gedaan. Wel even 2 poncho's voor mezelf gekocht want mijn jas ging echt niet meer dicht Nu lekker op de bank! Heb lekker spare ribs gehaald met verse frietjes dus we gaan zo smullen Eerst nog even Fenna op bed leggen. Vannacht een heerlijke lange nacht maken met een gratis extra uurtje Hoop dat Fenna dat ook zo begrijpt haha Misschien kom ik vanavond nog even gluren! Liefs XXX
Goedenavond!! Alles goed hier? als ik niet elke dag achter de pc zit is het echt niet bij te houden.... hahaha, ben vandaag met de beide oma's wezen shoppen naar de baby dump... das pas lagguh, beide oma's los op babyspullen
oma's worden gek van babyspullen haha Levi is vanacht voor het eerst uit logeren. toch wel spannend hoor
ik ben zwanger van de 2e en heb geen idee wat ik dan nog allemaal nodig heb.. heb al veel nog van daan. hebben jullie dat ook dat je het soms 'vergeet' dat je zwanger bent? soms wil ik het vertellen en dan lijkt het net of het dan een 'grapje' zou zijn. of ik ben bang dat het dan toch in een keer niet goed meer is met baby en ik het dan wel vertel... blablabla misschien; zwanger: ga me in een keer allerlei dingen in mn hoofd halen hebben jullie ook soms van die onrustige dromen/gedachten? linda
Hier idd ook rare dromen ( ook wel lekkere dromen ) Heb het hier ook wel eens dat ik het vergeet hoor. Zeker als ik druk bezig ben met Levi. Maar de dagelijkse bezoekjes aan de wc en de bekkenpijn houden me wel met beide benen op de grond
Goede avond allemaal. @tinkelbel; Mag ik vragen waar je de poncho's gekocht heb. Ik ben nl ook opzoek. @all. nog leuke dingen gedaan? HIer vandaag naar mijn broer geweest zijn vriendin was jarig. Jordy was ook super verwent door mij oma. Weer heel veel leuke kleertjes erbij. Oook hefet hij weer de show gestolen. Gaf iedereen handjes en heeft heel de tijd staan dansen en chansen hiihihih
Hey Linnie... wat me opvalt hè, je typt steeds tinkeLbel, maar het is tinkeRbel ghihihi Ik zoek me ook suf naar die poncho's trouwens. Wel overal leuke gebreide jassen zien hangen (Mexx), dat rekt ook mee, of niet?
hello ladies !!!! Gisteren een druk dagje gehad , geen tijfd om bij tehouden , maar gelukkig hadden jullie niet zo heel erg veel gekletst ...
Goedemorgen allemaal! Is nou vannacht de klok achteruit gegaan??? Ik zie dat het 8:17 is??? Volgens mij wel.... ben ik gewoon helemaal vergeten! Pfff!! Ik heb de laatste dagen niet veel tijd gehad.... heb ik iets gemist? Ik zal eens even de echo scannen en showen aan jullie (dat had ik nog beloofd) Liefs Nathalie
Goedemorgen allen! Kick snapt de wintertijd! YEAH. Hij werd om 8:10 wakker (nieuwe tijd) Prima dus. Ik ben helemaal blij. Ik word 's nachts wakker van de keelpijn! Dat betekent dat ik weer door mijn mond aan het ademen ben en dus ga SNURKEN! Arme manlief! Heel irritant voor mij EN voor hem! Waarschijnlijk is het gewoon onderdeel van het zwanger zijn maar heb je het maandag nog, bel dan even je huisarts! Ik zag een mooi echofoto voorbij komen! Proficiat @Lvdb: ik ken dat van het vergeten... Ik ga morgen aan mijn collega's vertellen en heb nog altijd een beetje het idee van.. mmmhh... zouden ze me wel geloven! hahahah.. En dat terwijl mijn buik toch echt wel begint uit te steken. Dinsdag eerste foto maken (12 weken!) En ik heb ook erg bizare dromen! @Kaatje: spannend uit logeren. Kick is inmiddels drie keer uit logeren geweest in de afgelopen 15 maanden maar in november gaat hij zelfs twee keer!! Verjaardag en een gala! Jullie willen niet weten hoe ik OPZIE tegen dat gala... wat moet ik aan!!! Iedereen een heel fijne zondag! en tot later
Morgen Poncho: Ik hem er 2 gekocht, 1 bij de M & S mode Dara kom ik echt NOOIT, maar mijn mams zei dat ze daar wel goedkope dingen hadden En één bij de V & D maar dat is een pashmina, zo'n grote sjaal om om te slaan, superleuk is die en nu in de aanbieding voor 15 euro. Zo hier heerlijk lang geslapen, zoals verwacht had Fenna geen last van het tijdsverschil, ze heeft gewoon lekker doorgeslapen en we moesten haar om 8 uur wakker maken Nu in dubio, we willen wat leuks gaan doen vandaag maar echt geen idee wat.... Iemand hier leuke ideetjes? iets van Balorig lijkt me wel leuk maar op zondag niet, dan is het zooo druk, daar vind ik haar te klein voor..
Het is een mooie dag om naar het bos te gaan..... althans dat ga ik doen met de hond! Ik ga me eens aankleden want voor ik het weet zit ik weer de hele dag in mijn pyama...