Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    kaatje hoe was het logeren?

2. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Goedemorgen dames
    hihi al weer wa gekletst vanmorgne zie ik:D
    Ik ben al poosje wakker heb vanaacht elke 2uur de klok gehoord moest te vaak naar de wc zoveel plassen hahaha.
    wij gaan vandaag ook naar bos toe straks ff heerlijk douche zit nu nog in me badjas hihi en dan me nieuwe kleertjes en nieuwe boots aan:D

3. Queen78

Queen78 Actief lid

8 okt 2009
    184
    0
    0
    brabant
    Ze is bijna 7. Maar ze is natuurlijk altijd alleen geweest bij ons, dus heeft hier nog nooit d'r spulletjes hoeven delen en krijgt altlijd alles voor elkaar bij papa.... Is ook logisch, ze is hier ook maar om het weekend. Maar volgens mij is ze al een beetje bij gedraaid. Hoop ik:D.

Mijn neefje sliep hier vannacht, die was vanmorgen al om 5 uur nieuwe tijd wakker en wilde niet meer slapen. Mee in bed genomen maar ik heb dus ook niet meer geslapen....heb er ook al een hele dag op zitten:x

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Slimme ouders om uit te besteden op de dag dat de klok teruggaat...:( Vervelend voor je zeg. Misschien kan je later nog een tukje doen?

Met zeven jaar moet je vast een boel 'meisjesdingen' kunnen verzinnen die je samen kunt doen! Kan ze een beetje mee moederen!

5. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Goede morgen dames!!!!

Ik heb het heel regelmatig dat ik niet zeker weet of ik wel echt zwanger ben... Gisteren een verjaardag bij mij ouders thuis dus de hele fam weet het nu zo'n beetje. En dan denk ik hou ga ik mij nu weer redden want volgens mij is het allemaal helemaal niet waar... Maar ik lees dus hier dat meer meiden het hebben....

Ik krijg ook al wel minder last van de kwaaltjes dus dan lijkt het ook al snel wat minder echt. En dat terwijl ik ook al een echo heb gehad, en de eerste paar dagen na mijn echo dacht ik ja ik heb het zelf gezien. En nu denk ik weer ja maar is dat wel mijn fotootje.... Ja hoe maak je je zelf gek he?!

Over ander halve week weer een echo....we zullen het wel weer zien...

Hier nog nieuwtjes verder?

6. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Goedemorgen allemaal,

Hier waren de dames ook al vroeg wakker.
    Derya wordt normaal rond 9.00 uur wakker maar dat was vandaag voor 7.00 uur (nieuwe tijd)
    En Süreyya wordt normaal rond 7.00 - 7. 30 uur wakker en dat was vandaag 5.15 uur nieuwe tijd.
    En gewoon niet terug naar bed willen he.
    Gelukkig is mannetje eruit gegaan en ben ik tot 9.00 uur blijven liggen.

Nog 22 uur en 45 minuten en dan heb ik mijn echo, ben zooooooooo benieuwd.
    Kan bijna niet wachten.

7. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    was net ff wa bevallings verhalen aan leze maar ben er mee gestopt eerst paar goede verhalen gelezen en daarna wat minder goede en dat doet natuurlijk geen goed haha

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    het bos dat klinkt idd wel goed !!! Kijken we of manlief straks kunnen overhalen ,misschien krijg ik er weer wat energie van

9. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Goede morgen allemaal

Tinkerbel: Sorry als ik je naam steeds verkeerd schreef:). Zal er goed opletten dat ik het nu goed ga schrijven. hihihihiih

@verzetten klok: Jordy was vandaag eigenlijk de gewone tijd wakker. 8.00 zomertijd dus 7.00 wintertijd.
    Dus was voor ons geen uurtje langer slapen ;)

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen,
    Wij zijn sinds een kwartiertje uit bed :D Nog geen idee hoe het logeren is gegaan. Hubbie blijft wel lang weg met de hond dus die is vast even langs zijn ouders.
    Gaan zo eerst even douchen en dan die kleine smurf ophalen

Cygnet, ik zou kleding aantrekken ;)

Queen, idd een lastige leeftijd,maar komt vast goed. Ze heeft nog even de tijd om aan het idee te wennen

11. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Nou Kaatje ik bedoelde ook meer hoe het voor jullie was, is toch spannend zo'n eerste keer! Ik heb het nog steeds niet gedaan... hiihi

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vond het wel raar. GIsteravond toen we boven waren denk je toch steeds onbewust, ow je niet te veel herrie maken, levi slaapt. ow nee niet hier haha
    Voelt raar maar ook wel goed om even lekker samen te zijn.

Als het bij oma goed is gegaan durf ik het zeker nog wel een keer aan

13. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Is een idee :D:D:D:D:D:D

14. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    @natascha1, ja er is een forum voor mannen! ikvader.nl zoiets als deze site, alleen dan voor de papa's!:)
    @queen, jammer dat de dochter van je vriend minder blij reageerde... Hopelijk trekt dat nog bij!
    @all, gister nog een verjaardag gehad van vrienden, nu weet bijna iedereen wel dat ik zwanger ben:) Ook grappig, bleken nog meer zwangeren te zijn!!
    Zoals het er nu naar uit ziet: januari een bevalling, februari 3 bevallingen, maart 2 bevallingen, april rust, mei 2 bevallingen. Hoezo babyboom...?;)

15. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    gezelli toch !!!

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Cygnet :D:D

17. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

#8657 Cygnet2, 25 okt 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 okt 2009
    Mmmh... na bijna 37 jaar leer ik vandaag dat Filodeeg en bladerdeeg niet hetzelfde zijn.. Ach, ik denk dat de taart er niet minder lekker om wordt! hihi
    Ben dus heerlijk aan bakken. Zal straks misschien even een fotootje maken van de baksels! Leuke manier om de zondag te besteden hoor. Manlief en zoonlief zijn samen op pad.. mannendingen doen! (heel interessant NOT!)

18. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Nog 15 en een half uur en dan heb ik mijn echo, ga vanavond maar eens vroeg naar bed, dan gaan hopelijk de uurtjes wat sneller.(sneller zal het niet gaan, maar voor mijn gevoel dan.)

19. suze4

suze4 Lid

31 aug 2009
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal

Ik heb gisteren de uitslag gekregen van de combinatietest.
    De ans dat er iets niet goed is met de baby is 1 op 1600, wat vinden jullie van deze score? I ben 32 jaar.
    Heb toch wel een beetje spijt dat ik de test heb laten doen. Eigenlij had ik alleen de nekplooimeting willen doen, deze was 1.5 mm, goed dus. Zouden jullie blij zijn met deze score?
    Suze

20. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Hello :)

Wat is het hier rustig dit weekend :$

@ Kaatje: Mooi dat het goed verlopen is, het is toch heerlijk om eens in de zoveel tijd is zo'n avond / nacht / ochtend te hebben :) Ik vind het echt supergoed voor je relatie, want je bent natuurlijk niet alleen maar papa en mama ;)

@ Surreya: Ik hoop voor jou dat de tijd snel gaat ;) Van mij hoeft het niet want dan is het weekend weer voorbij :(

@ Cygnet: Haha :D Ach het is allebei lekker ;) Wat hebben ze voor mannen dingen gedaan vandaag?

@ Suze: Tsja dat is het risico helaas als je de kansberekening laat doen. Ik denk dat het een prima score is, waar je dik tevreden mee kan zijn :)

@ Kimonootje: Haha dan kan ik wel raden waar het over ging op die verjaardag ;) Wel erg gezellig!

Zo, ik ben weer bij :) Wat is het al donker he buiten :$ Ik vind het wel wat hebben, gezellig :) Maar ja, morgen werk ik tot half 6 en dan kom ik dus in het donker thuis, dat is dan weer minder...

Wij zijn vandaag even de stad in geweest, heb even 2 positiejurkjes gekocht bij de Prenatal, zijn erg leuk! Ben nu online nog even aan het zoeken naar leuke goedkope jurkjes, iemand nog tips???? Ga denk ook even een buikband scoren, ook leuk :) De shopaholic komt los in mij :D

Vanavond weer boer zoekt vrouw, ik ben er gek op :D

Liefs XXX

Deel Deze Pagina