Sorry, ik kan er niet veel over zeggen, ik weet niet wat 'normaal' is qua kans op down. En dan nog.. zou jij om deze kans de zwangerschap kunnen afbreken? 1599 tegen 1 dat het goed is! Ik zou het niet kunnen in ieder geval, maar zelfs al was de kans 1 op 3.. dan zou ik het nog niet kunnen.. denk ik. Alleen wel als er een kleine overlevingskans was door grote handicaps. Maar geloof dat je dat pas bij de 20w kan zien?
Dat is een prima uitslag. 1:200 is gewoon en dus hoef je je pas "zorgen" te gaan maken vanaf 1:199 (oftewel als de kans groter wordt dan 0,5%!!!) 1:1600... Dat betekent dus dat je een 8x kleinere kans hebt dan wat een normale kans is! De nekplooimeting was dus helemaal geweldig! Prima dus... en nu lekker relaxen! @Kaatje, super dat het logeren goed is gegaan. Dat geeft vertouwen en het is heerlijk om ook even samen tijd te besteden! @Sureyya: lekker slapen straks, dan vliegen de uren voorbij! Veel succes morgen! @Kimonootje: wat gezellig. Soms een beetje jammer om zelf niet helemaal alleen bijzonder te zijn maar het blijft toch heel speciaal zwanger zijn! @All: zijn jullie ook nog zo moe? Ik word er echt een beetje gek van. Het is half 8 geweest en ik wil eigenlijk het liefste naar mijn bed maar ik weet dan wel dat ik rond een uur of 2 zeker een uur klaar wakker ben! En dat vind ik ook niet zo'n geweldig idee! pffff... Verder nauwelijks last van kwalen maar die vermoeidheid 's avonds.. pfffff
@suze: Ik heb er ook geen ervaringen mee, maar denk wel de kans klein is dat er iets is. Anders eens na vragen bij de VK @ingeltje: Leuk hoor al die jurkjes, alleen kan ik ze niet echt aan op mijn werk das wel jammer.
ik denk dat dat weleen mooie uitslag is suze , het is en blijft een kansberekening .......maar denk dat je hier wel blij mee mag zijn .....Wij laten hem overigens niet doen .........
MAMA LICIOUS ZWANGERSCHAPSMODE ALTIJD TOT 50% KORTING ONLINE TE BESTELLEN, ELKE WEEK NIEUWE PRODUKTEN OP DE SITE Hier hele leuke kleding voor een hele leuke prijs !!!
@ Cygnet: Nou ik moet eerlijk zeggen dat ik daar ook een beetje gek van wordt Ik heb nergens anders last van dus vind dat ik eigenlijk niet mag 'klagen' maar die moeheid mag van mij nu wel over gaan. Ik heb nergens meer energie voor 's avonds, ik wil het weer terug hebben! Dat ik iets in het huishouden kan doen 's avonds of zin heb om ergens een bakkie te doen of of of Maar ja, ben nu de 12 weken voorbij dus hoop echt dat het binnenkort over is
Zo hier een heerlijk dagje van in bed hangen, dvd kijken, wandelen en met Levi keutelen. Heerlijk ! Suze4. 1 op 1600. Zou me er niet druk om maken hoor ! Tinkerbel, ja idd. en nu hebben we helemaal niets anders gedaan als normaal zouden eigenlijk uit gaan maar waren allebei doodop. Maar kon een paar uurtjes extra slaap goed gebruiken Bij Hema op de website hebben ze geloof ik ook positiejurkjes moe Hier ook. Niet normaal. echt tig keer erger dan bij Levi. Maar goed toen had ik natuurlijk niet de zorg voor een dreumes. Geloof dat we inmiddels al een week of 6 'savonds tussen 19.30 en 21.30 op bed liggen met een dvd, of gewoon om te slapen.
Meiden die morgen een echo hebben succes!! Ik duik zo mijn bed weer in. Ben zo moe niet normaal meer!!
Ik ga zo ook lekker naar bed. Vandaag het bos in geweest met m'n moeder en darren. Was hardstikke gezellig, maar ook vermoeiend. Morgen is de vakantie weer voorbij, dus moeten weer vroeg op. Darren lag om half 6 al te slapen op de bank, die washelemaal uitgeteld haha. Truste allemaal!!
Goeiemorgen Zo, hier weer goed geslapen. Ben echt blij dat Fenna de wintertijd zo goed op pikt, ik was al bang voor een vroeg vogeltje Hier een iets mindere start van de dag, werd erg duizelig toen ik Fenna aan het ankleden was Dat was DE kwaal die mijn vorige zwangerschap heeft "verpest", aangezien mijn bloeddruk veel te laag was toen... Zo voelt het nu ook weer, grrrr :x Maar ja, ga vandaag even kijken wat ik er aan kan doen, veel ijzer eten en zoute drop etc. Als iemand nog tips heeft heel graag, want ik heb echt geen zin om weer vanaf week 20 thuis te zitten Nu weer een dagje werken. Deze week weer een 'normale' week, dus gewoon donderdag mijn vrije dag. Liefs XXX
@Suze: ik denk ook dat het een prima uitslag is. Ik heb het met opzet niet laten doen, want ik was bang dat het me ook onzeker zou maken. En als je dan zo'n score hebt, wat doe je er vervolgens dan mee? Ik zou proberen me er geen zorgen over te maken, maar dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan.
hey meiden, hier nog eentje die zo moe is, ik wordt er af en toe wel gek van. maar ja, het hoort erbij denk ik dan maar. En die dromen, nou ja meer nachtmerries, heb ik erg veel last van de laatste week. @dag, heb je mijn echo foto nou gezien????????
wat we nu weer hebben meegemaakt vannacht , ik heb dus zoveel last van mijn astma , en nu dus die infectie erbij , ik werd wakker omdat ik geen lucht meer kreeg en moest tegelijkertijd ook hoesten , wat dus ook niet lukte , ik ben snel naar beneden gerend , patrick was nog wakker , en ik wilde uitleggen dat ik geen lucht meer kreeg , maar kon dus ook niet meer praten , uiteindelijk begreep hij wel dat ik het aleen niet ging redden en heeft 112 gebeld ...Die waren erzo en gelukkig maar , want geen lucht krijgen en dat een minuut of 8 denk ik in totaal , dat is echt zo eng .......................Ik heb zuurtsof gekregen en ze hebben me verneveld en toen werd het wel iets rustiger , ik moest wel naar het ziekenhuis maargelukkig hoefde ik niet met de ambulance mee ... In het ziekenhuis weer onderzocht en daar klonken mijn longen alweer beter ..En daar werd weer bevestigd dat er een infectie zit , maar daar kunnen ze niks aan doen , normaal gesproken hebben we daar wel wat middeltjes voor maar die mag je nu niet hebben ......was het antwoord ..wel wat pilletjes gekregen om de hoestprikkel te verminderen ....Ik vroeg nog aan hem , waarom ik dan zo heftig op zo'n infectie reageer , hij zei , dat komt omdat je longen zwakker zijn en als het dan ook nog op je longen slaat dan kun je zo'n reactie krijgen als ik had , en 112 bellen was de beste oplossing ............................ Om half 3 lagen we weer in ons bedje , en in het begin durfde ik niet echt te gaan slapen , zo bang dat het weer ging gebeuren en dat ik dan niet wakker zou worden ............. Nu heb ik er wat spierpijn op de longen bijgekregen en ben hel erg moe , dus we doen maar eens rustig aan de aankomende daagjes ....Hopelijk werken de kindjes mee want die hebben vakantie , anders meoten ze toch maar naar oma ...
Goedemorgen Dames, Hier weer een fit persoon aant werk Wat die moeheid betreft kan ik juist echt merken dat het wat beter begint te worden bij mij!
Nou, Marjon, dat is inderdaad wel heel erg schrikken!! Babe, ik moet dus nog een paar weekjes volhouden.... Ach, allemaal voor het goede doel!
ik ben idd heel erg geschrokken , ikheb het wel vaker benauwd gehad maar helemaal geen lucht krijgen is echt zo eng ............