Haai girls.. Hier nog steeds snip-verkouden! Vreselijk! Woensdag op controle bij de gyn, ben reuze benieuwd! Spannend weer..
Hallo Ben vandaag na de lunch ziek naar huis gegaan. Stond al op met knallende koppijn en werd er helaas niet beter op. Moest vanochtend al boven de pot terwijl ik nog niet ontbeten had. Allemaal vies zuur gal. Bah ! Marjon, jeetje wat schrikken zeg. Doe maar rustig aan vandaag Sureyya, gefeliciteerd met je goede echo Eten Ik denk aardappelen, witte kook en een gekookt ei Hier schommel ik nu ook al ergens tussen de 11 en 12 weken. Laat die weken maar omvliegen !
* klop klop* mag ik even binnenkomen? Ben een poosje niet geweest...niet fit, niet lekker in 't velletje en veel aan m'n hoofd... Maar het gaat weer beter, dus ik kwam weer even kijken! Heb uiteraard niet helemaal bijgelezen, maar zal proberen jullie weer wat bij te houden. Ik begreep dat Marjon zichzelf maar even goed in de gaten moet houden , dat er wat zieken zijn: beterschap, dat er goede echo's waren: joepie! En dat jullie allemaal lekker eten vanavond...! dat laatste is erg fijn voor jullie, hier gaan we week 8 in zonder keuken, dus niks geen lekkere hollandse pot helaas... Ik zal eens kijken wat het vanavond wordt, zelfs geen zin om erover na te denken...
hier denk ik vanavond iets van pasta !!! Dat vind ik normaal gesproken helemaal lekker en de rest van ons gezinnetje vindt het ook smullen ,maar de laatste paar weken heb ik er niet zo'n zin in ..........
Hier hebben we vanavond een eenpans gerecht (turks) Prei met wat rijst erdoor en stukjes rundvlees, en dan met brood erbij. mmmmmmmhhhhhhhhhhhhhh Begin alleen nu kostmisselijk te worden, mannetje heeft net besloten om kaas te bakken in de pan voor op brood, normaal wel lekker, maar nu. Ga even snel de kamer uit. Later.
Hmm ik krijg weer honger van al die verhalen Vrijdag ga ik lekker uit eten met collega's, heb nu al trek Zo nog een half uurtje en de dag zit er weer op! Ben vandaag niet moe geweest dus ik HOOP dat het minder wordt... Ben nu een cadeautje aan het uitzoeken voor Fenna.. We mogen voor Sint hier op werk een cadeau uitzoeken van 15,-- maar wat... Het grote Intertoys boek er maar bij gepakt, gelijk jeugdsentiment van toen ik zelf nog lijstjes maakte Aszs: Blij wat van je te horen meis! Hoop dat het voor jou ook beter gaat worden nu Madeliefs: he ik mistte je al! Jij ook niet zo fit dus Hongerrrrr
ik zit er aan te denken weer een frituurpan aan te schaffen... heb de laatste tijd steeds zin in een klein snackje maar hebben geen pan meer
Gatsie. Snap echt niet hoe jullie dat nu weg krijgen. Bij levi kon ik wel heel lekker snacken. Nu draait mijn maag al om als ik het ruik.. misschien wordt het dan toch een meisje ?
Kom ff binnen vallen,. heb het gewoon te druk om mezelf rust te gunnen.. Inmiddels is alles geregeld kraamzorg en verzekering bla bla bla .. Daarbij krijgen we 19 november om half 7 kwart voor 7 een echo om het geslacht te bepalen. Kan nu al niet meer wachten .. Verder begin meer fut te krijgen niet meer zooooo heeeeeeeeeeel moe gelukkig.
Hey kunnen ze het dan al zien joh! Spannend. Heb je een voorgevoel? Ik ga vanavon trouwens ook voor de hutspot. Mannetje belde alleen net dat ie een half uur later is en ik zit al zo lekker te knorren. Fit ben ik ook niet maar meer het idee dat dat komt door het weer en het slechte slapen
Wij denken beide een meisje, mijn ouders een jongentje.. Het zal me benieuwen hihi. Ik heb het ook nog ff goed gevraagd kan je het zeker zien JA als het goed ligt is hetduidelijk te zien. Ligt ie verkeerd mag ik een week later terug komen gratis .
Dat is wel netjes geregeld tante Mars.. Ik ben vandaag vergeten te bellen voor de 20-weekse echo. Doe het volgende week denk ik (als ik vrij ben)
@ eten.. Ik heb alleen maar zin in brocoli, witlof en spruitjes!!! Het liefst gewoon de hele dag door!!! Bij darren at ik alleen maar frikandellen met mayonaise, hele dagen en weken achter elkaar aan... Ik was 16 kilo aangekomen. Hihi. Nu heb ik helemaal geen zin in vette zooi... Ga darren naarbed brengen en dan lekker bank hangen. Heb de badkamer en wc schoongemaakt vandaag en ben dr alweer helemaal moe van hihi. Wij willen ook graag geslachtsbepaling doen, maar vind het zo balen dat je gemiddeld 50 euro kwijt bent ervoor. Dat geld hebben we gewoon nu ff niet. Sint en kerst staan ook weer voor de deur bijna.
Wij hebben 7 december een pret echo voor de geslachtsbepaling!! Whoeeeeei, heb er nu al zin in. Zit dan in de 17e week, hoop dat ze het wat kunnen zien. En anders hebben we 3 weken daarna wel de 20 weken echo Oh ben tegenwoordig helemaal verslaafd aan mandarijntjes. Lekkerrrr.
Yessica, dan zou ik even verder zoeken naar een ander echo bureau. Want er zijn er ook waar ze "maar" 25 euro vragen voor alleen geslachtsbepaling.