Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Bij ons € 25,-- :) Voor de 'echte' pretecho gaan we pas met 24 weken ofzo, die is dan idd wat duurder ;)

Zo ik lig lekker op de bank onder een dekentje met een warm choc, beter kan niet toch :D De moeheid valt nog steeds mee vandaag, maar wil niet te vroeg juichen dus ga wel bijtijds naar bed vanavond.

Verder weinig te melden eigenlijk, alles gaat goed :)

2. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    @marjon; Hoe is het nu met je? Das wel schrikken als je opeens geen lucht krijg.

@surraya: Gefeliciteerd met je goeie echo.

@misselijk. Ik wordt alleen nog misselijk van bepaalde geuren en moet dan echt gelijk naar de wc rennen.

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ga off
    truste

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    goedemorgen ladies ,ik heb gelukkig een betere nacht gehda ..Pilletjes die de hoest wegnemen werken wel ok ....

5. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Gelukkig maar Marjon, 1 hectische nacht lijkt me wel genoeg voor je!

Hier prima nacht gehad, hoef er niet meer uit om te plassen, dus denk dat m'n baarmoeder al wat hoger ligt.
    Zo even terug naar bed, darren neemt vanmiddag een vriendin mee naar huis, en dan is het altijd zo druk.

Werkse allemaal.

6. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Goedemorgen!
    Hier nog altijd minimaal 1 soms 2 plaspauzes per nacht...
    wat die pretecho's betreft... ik vinde ze hier bij ons in de buurt vrij duud 70 euri!! Waar laat jij het doen Mars? ik stuur je wel ff PB... weet niet of je wel terug leest :)

Oh ja... heb gister frituurpan gekocht!!! :D hahahaha, we haddden geen meer en hebben dus gister frietjes met viandel gegeten...mmmmm lekker haha, krijgen vanavond de hutspot alsnog :)

7. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    eeh, hoelang van te voren moet je 20 weken echo inplannen eigenlijk....?? want ik heb niet eerder weer VK afsrpaak als 17 nov.

8. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Goedemorgen allemaal,

Mijn dag is alweer goed begonnen met een ontbijtje van man- en zoonlief en kado's! Altijd fijn. Verder ben ik vooral een beetje moe omdat ik gisteren onwijs lang moest werken (9:00 - 21:00) maar vandaag ben ik alleen maar telefonisch bereikbaar. Dat scheelt weer. Zo meteen even slagroomsoesjes scoren bij de winkels en dat was zo'n beetje de activiteit van de dag.
    Eerst Kick maar eens aankleden!

Tot later en iedereen met echo's en VK / GYN afspraken: veel succes en plezier!

groetjes!

9. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    goodmorning ladies!

Hopelijk alles goed hier, heb redelijk goed geslapen, maar heb sinds gisteravond vreselijk veel steken bij mijn schaambeen en vagina. Het schijnt dat dat normaal is en had er ook al eerder wel wat last van, maar niet zo erg als nu. Vanochtend nog steeds pijn, maar zolang ik zit of lig gaat het wel hahahaha....

We overleven het wel.... Qua plassen, ik plas me nog steeds suf. Hopelijk komt mijn baarmoeder snel wat hoger te liggen.

10. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Ik zie dat er meerdere meiden veel zin hebben in snacks en vettig eten.

Hier helaas nog eentje.

Ik heb de hele dag door echt zin in friet met worstjes, frikandellen, chocola, slagroomtaart, pizza's etc. Allemaal ongezonde dingetjes!

Maaaar ik probeer mij zoveel mogelijk in te houden, gisteren namelijk netjes aardappeltjes met sperzieboontjes, erwtjes, worteltjes en een pangafilet gegeten. Ik probeer het wel gezond te houden, alleen het lukt me niet altijd en ik heb zo snel weer honger!

Dan heb ik gegeten en is mijn buik vol, maar een uurtje daarna voel ik mijn maag al knorren en grijp ik maar al te graag naar chocoladereepjes, taartjes . Ik kan me drang soms echt niet tegenhouden haha het klinkt zo erg nu ik dit stukje terug lees. Ik ben de hele zwangerschap niet misselijk geweest en kan en wil alles eten wat ik maar in mijn hoofd heb.

Ik woog altijd 52kilo, maar ik zag gisteren dat ik al 55kilo ben en dan op het begin nog maar!

11. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Hallo meiden!

alles goed?
    ik zit een week thuis om te rusten. verplichte rust van de gyn.
    sinds dinsdag geen verlies meer, hoop morgenavond nog zonder bruinverlies te zijn, dan heb ik mijn record gebroken!

ik heb vorige week niet kunnen bijlezen.
    hopelijk alles goed met iedereen?

12. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    doe maar lekker rustig aan Arka !! en da's een mooi record en hopelijk blijft het zo ...

13. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    @Arka.
    hoop voor je dat het nu ophoudt.
    ik zie dat je al 13 week zwanger bent:D:D:D:D
    dat voelt wel goed zeker de magische grens voorbij:D

14. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    zeg wel ik begin het nu pas te beseffen dat er wellicht echt een kindje komt eind april begin mei!!

15. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    13 weken is inderdaad een lekker gevoel :) op naar de 20 weken echo! haha

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Julied, succes met de echo vandaag

Cygnet, gefeliciteerd met je verjaardag :D !

17. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Jaaaaa, gefeliciteerd!! :)

18. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Cygnet:Gefeliciteerd met je verjaardag.

Julied: Succes met de echo. Hopen snel goed nieuws van je te horen.

@Arka: Mag ik vragen wat de reden is dat je verplicht een week thuis moet zitten? Is dat ivm met je bruinverlies?

ego: Net weer lekker wezen zwemmen met jordy en wat hebben we er toch weer van genoten, maar op de terug weg was hij opeens helemaal overstuur en niet meer stil te krijgen. Heb zelfs 2x de auto langs de kant gezet. En wat er aan de hand was ik weet het niet. Was echt zielig, was zelf bijna mee aan het huilen. hihihihi

19. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    linnie: mischien had hij water in zijn oren. Dat kan een naar en eng gevoel geven voor zo'n kleintje en inene weer over zijn als het wegloopt.
    IS het nu wel weer oke?

twinny

20. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    ja na een half uur gillen werd hij weer rustig en heeft hij zijn boterham op en ligt nu lekker te slapen.
    Maar hij huilt eigenlijk nooit, dus dan is het wel even vreemd als ze dan zo overstuur zijn.

Deel Deze Pagina