Bij ons 25,-- Voor de 'echte' pretecho gaan we pas met 24 weken ofzo, die is dan idd wat duurder Zo ik lig lekker op de bank onder een dekentje met een warm choc, beter kan niet toch De moeheid valt nog steeds mee vandaag, maar wil niet te vroeg juichen dus ga wel bijtijds naar bed vanavond. Verder weinig te melden eigenlijk, alles gaat goed
@marjon; Hoe is het nu met je? Das wel schrikken als je opeens geen lucht krijg. @surraya: Gefeliciteerd met je goeie echo. @misselijk. Ik wordt alleen nog misselijk van bepaalde geuren en moet dan echt gelijk naar de wc rennen.
goedemorgen ladies ,ik heb gelukkig een betere nacht gehda ..Pilletjes die de hoest wegnemen werken wel ok ....
Gelukkig maar Marjon, 1 hectische nacht lijkt me wel genoeg voor je! Hier prima nacht gehad, hoef er niet meer uit om te plassen, dus denk dat m'n baarmoeder al wat hoger ligt. Zo even terug naar bed, darren neemt vanmiddag een vriendin mee naar huis, en dan is het altijd zo druk. Werkse allemaal.
Goedemorgen! Hier nog altijd minimaal 1 soms 2 plaspauzes per nacht... wat die pretecho's betreft... ik vinde ze hier bij ons in de buurt vrij duud 70 euri!! Waar laat jij het doen Mars? ik stuur je wel ff PB... weet niet of je wel terug leest Oh ja... heb gister frituurpan gekocht!!! hahahaha, we haddden geen meer en hebben dus gister frietjes met viandel gegeten...mmmmm lekker haha, krijgen vanavond de hutspot alsnog
eeh, hoelang van te voren moet je 20 weken echo inplannen eigenlijk....?? want ik heb niet eerder weer VK afsrpaak als 17 nov.
Goedemorgen allemaal, Mijn dag is alweer goed begonnen met een ontbijtje van man- en zoonlief en kado's! Altijd fijn. Verder ben ik vooral een beetje moe omdat ik gisteren onwijs lang moest werken (9:00 - 21:00) maar vandaag ben ik alleen maar telefonisch bereikbaar. Dat scheelt weer. Zo meteen even slagroomsoesjes scoren bij de winkels en dat was zo'n beetje de activiteit van de dag. Eerst Kick maar eens aankleden! Tot later en iedereen met echo's en VK / GYN afspraken: veel succes en plezier! groetjes!
goodmorning ladies! Hopelijk alles goed hier, heb redelijk goed geslapen, maar heb sinds gisteravond vreselijk veel steken bij mijn schaambeen en vagina. Het schijnt dat dat normaal is en had er ook al eerder wel wat last van, maar niet zo erg als nu. Vanochtend nog steeds pijn, maar zolang ik zit of lig gaat het wel hahahaha.... We overleven het wel.... Qua plassen, ik plas me nog steeds suf. Hopelijk komt mijn baarmoeder snel wat hoger te liggen.
Ik zie dat er meerdere meiden veel zin hebben in snacks en vettig eten. Hier helaas nog eentje. Ik heb de hele dag door echt zin in friet met worstjes, frikandellen, chocola, slagroomtaart, pizza's etc. Allemaal ongezonde dingetjes! Maaaar ik probeer mij zoveel mogelijk in te houden, gisteren namelijk netjes aardappeltjes met sperzieboontjes, erwtjes, worteltjes en een pangafilet gegeten. Ik probeer het wel gezond te houden, alleen het lukt me niet altijd en ik heb zo snel weer honger! Dan heb ik gegeten en is mijn buik vol, maar een uurtje daarna voel ik mijn maag al knorren en grijp ik maar al te graag naar chocoladereepjes, taartjes . Ik kan me drang soms echt niet tegenhouden haha het klinkt zo erg nu ik dit stukje terug lees. Ik ben de hele zwangerschap niet misselijk geweest en kan en wil alles eten wat ik maar in mijn hoofd heb. Ik woog altijd 52kilo, maar ik zag gisteren dat ik al 55kilo ben en dan op het begin nog maar!
Hallo meiden! alles goed? ik zit een week thuis om te rusten. verplichte rust van de gyn. sinds dinsdag geen verlies meer, hoop morgenavond nog zonder bruinverlies te zijn, dan heb ik mijn record gebroken! ik heb vorige week niet kunnen bijlezen. hopelijk alles goed met iedereen?
@Arka. hoop voor je dat het nu ophoudt. ik zie dat je al 13 week zwanger bent dat voelt wel goed zeker de magische grens voorbij
Cygnet:Gefeliciteerd met je verjaardag. Julied: Succes met de echo. Hopen snel goed nieuws van je te horen. @Arka: Mag ik vragen wat de reden is dat je verplicht een week thuis moet zitten? Is dat ivm met je bruinverlies? ego: Net weer lekker wezen zwemmen met jordy en wat hebben we er toch weer van genoten, maar op de terug weg was hij opeens helemaal overstuur en niet meer stil te krijgen. Heb zelfs 2x de auto langs de kant gezet. En wat er aan de hand was ik weet het niet. Was echt zielig, was zelf bijna mee aan het huilen. hihihihi
linnie: mischien had hij water in zijn oren. Dat kan een naar en eng gevoel geven voor zo'n kleintje en inene weer over zijn als het wegloopt. IS het nu wel weer oke? twinny
ja na een half uur gillen werd hij weer rustig en heeft hij zijn boterham op en ligt nu lekker te slapen. Maar hij huilt eigenlijk nooit, dus dan is het wel even vreemd als ze dan zo overstuur zijn.