misschien toch wat achtergebleven water dan....... fijn dat het nu weer goed is. Hoe oud is Jordy? twinny
@linnie83 ja idd was erg verbaasd vanmorgen toen ik zo voor de spiegel stond denk dit moet ikdirect vast leggen hahaha
ik heb helemaal geen honger. Zit na een half bord al echt prop vol hihihihih Wel trek, maar heb dan vaak ook al weer snel genoeg
@natascha, zo! ook al een aardig buikje!! Zie dat je dolfijntattoo op je buik heb. Ben je niet bang dat het een eehh.. ja.. walvis wordt..?
Hahaha een walvis ach heb ik wat variatie ja hah nee ff serieus toen ik hem heb laten zette hebben ze me verzekerd dat dat tatoage op een goede plek gezet is en dat het uitrekken mininmaal zou zijn nou ik ben benieuwd haha maar liever geen walvis
Oke op die manier! Het schijnt dat het ook helpt om de tattoo dagelijks in te smeren met vaseline. Of dat echt zo is weet ik niet, maar dat zei een vriendin. Zij heeft een salamander op dr buik, maar wilt geen kids. Maar voor het geval dat ze ooit van gedachte veranderd, had ze dat ook weer via via gehoord. (bij haar zou het anders een dino worden)
Mooie buik natas, is het je 1e kindje? bij mij echt nog niet veel soeps te zien... maar goed, er zat natuurlijk ook al een buik voor de tijd, zal bij slanke dames wel wat eerder zichtbaar zijn denk ik!
Hier toch niet, heb ook wel een beetje een kingsize+ (bmi van 26.22) Maar mijn buikje begint ook al vorm te krijgen. Taille lijkt smaller te worden, alsof het zich verplaatst naar voren.
Natascha, Mooi buikje ! Hoop dat je tattoo mooi blijft. Ik kwam ( en zit nu nog steeds ) op die plek helemaal onder de straie Honger ?? Ben allang blij als ik iets binnen krijg en binnen houd. Bij Levi had ik wel steeds honger maar is nu ver te zoeken
Hoi bij mij is het vorige week maandag gestopt en donderdag had ik het nog 1 keer, daarna niet meer. Dus hoop dat het bij mij ook verledentijd is. Je maakt je toch wat drukker.
das al een mooi buikje Natascha , mijn buikje begint ook al te komen, eerder als bij Thijme en tara , maar dit is natuurlijk al alles bij elkaar mijn 6e zwangerschap , dus dat zal ook wel schelen ..ennuh ik doe ook geen buikspieroefeningen meer...dus dat zal wel de hoofdoorzaak zijn ..
natascha ik had ook al vroeg een buikje bij mijn dochter en moet bekennen dat die van mij qua groote aardig op die van jou lijkt, al is jou huidje nog mooi strak en die van mij helaas niet meer haha.
heb veel aan fitness gedaan haha nu niet meer dus dat strakke is snel weg heb me trouwens net ff aangemeld voor zwangerschapssyoga ga jij ook zebraatje miss zitte we wel bij elkaar in de les