MINI NIJN DOET HET NOG STEEDS SUPER!!!! Super leuk, mini Nijntje heeft zelfs even voor ons gedanst.... Verder groeit mini Nijn hartstikke goed, want nu ligt hij/zij al 3 dagen voor!! Ik zal zo de echo's in mijn album zetten. Liefs een super vrolijke Nijn
Wij hebben het iedereen verteld toen we bij de vorige echo wederom een kloppend hartje hebben gezien. De kans dat het mis gaat is dan bijna net zo groot als gedurende de rest van de zwangerschap. Eerst persoonlijk de naaste mensen en daarna heb ik het op m'n hyve gezet. Suces maandag. Hoe laat moet jij? ik mag om 10:40 heen
Ik heb overleg gehad met onze infectioloog, ik werk zelf op een IC, en hij zegt ook dat het nog te vroeg is. Hij raadde mij aan om met de tweede vaccinatie pas mee te doen. Deze is w.s. in januari en dan zijn we een stuk verder. Voor aangeboren afwijkingen ben ik niet bang, wel voor spontane abortus. Gr Pip
Hallo dames, Heb net even de laatste echo foto's van afgelopen maandag in mijn album geplaatst, dus wie er nieuwsgierig is mag een kijkje nemen.
Wat heerlijk toch, al die blije berichten over goede echo's en zo...! Ik ben gisteren voor de intake naar de VK geweest en we hebben het hartje kunnen horen; super!!! Verder ook alles in orde, bloeddruk weer lekker laag
vorige weeek had iemand hier een link geplaatst waar je die kettingen kon kopen wie iemand zo nog welke link dat was?
Hoi meiden, Sorry, ben even afwezig geweest, omdat ik steeds zo ziek ben. Ik houd bijna geen voedsel binnen.... Maar zolang ik vocht wel binnen blijf houden, geen probleem volgens de gyn. Vandaag weer een echo gehad en mini Nijntje lag nu 3 dagen voor op schema!! Helemaal super dus!! Ec'ho's staan in mn album. Liefs, Nijn
hoi dames, even snel weer gluren Zo druk met werk momenteel.. Gisteren met de angelsound het hartje thuis gehoord. Dus gaat de goede kan op.. Hoe gaat het met iedereen?
Hallo Sorry gisteravond niet meer gedag gezegt. Lappie viel uit door oververhitting. Levi was alweer om 7 uur wakker Rot nieuwe tijden Vanochtend bij de fysio geweest. Weer beginnende BI Wat ik al dacht. Ze kan niet veel voor me doen. Rusten, oefeningen doen, goed en niet te veel tillen. Over twee weken weer een afspraak Mooie buikjes meiden ! Yessica, ow jeetje. Is de sfeer inmiddels weer wat gezelliger? Mex. griep Ik kopieer dit even van een september mama: Mexicaanse griep: in de brochure die ik gekregen heb omdat ik zwanger bent, staat: "Er zijn geen aanwijzingen dat het vaccin schade toebrengt aan het ongeboren kind wanneer de eerste 13 weken voorbij zijn. Het vaccin is echter nog niet uitgebreid getest onder zwangeren." Heb het ook met mijn VK besproken vanochtend en zei vertelde ook dat er iets inzit (naam vergeten) dat wanneer je dat vroeger nam, dat je dan daarna 12 maanden niet zwanger mocht worden. En dan zou je het wel kunnen innemen tijdens de zwangerschap?? Ik neem de prik dus niet ! Nijntje, jee een goede echo !
Hoi Kaatje! Ik kan je helaas de hand schudden! Hier ook alweer BI!!!! Baal er zo van, doet echt alweer pijn. Gisteren op mijn werk om 22.30 uur voor het eerst ook mijn schaambot weer gevoeld, dat betekende echt dat ik te veel heb gedaan! Ik lig alweer helemaal stijf in bed! Sport jij ook? Zo ja wat, ik doe fitness, vind er geen drol aan maar het moet vanmezelf! Gr Pip
Hier eergister ook weer knakkend schaambot toen ik uit bed stapte. Auw ! Nee ik sport niet. Zou niet eens weten waar ik de energie vandaan moest halen. Heb bij Levi zijn zwangerschap wel fysio sport gedaan maar het laagste niveau was al te veel belastend dus zijn daar toen mee gestopt.
Dat knakkende schaambot!!!!!!!!! AAAAAAAAAARGGGGHH. Hier ook alweer.Bij mij doet dat gelukkig geen pijn, maar een hard geluid dat het zo nu en dan geeft! Mijn man is er wel een wakker van geworden! Die dacht dat er wat brak! haha Pip
haha mijn man werd er in de vorige zwangerschap ook wakker van. dan zag hij mij op het rand van het bed zitten en begreep al snel dat ik weer eens een poging deed om te gaan plassen