Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Moeheid valt hier wel mee, maar toch kon ik gemakkelijk 2 uur mee slapen met mijn dochter vanmiddag! Heerlijk. En wees blij als je geen last heb van misselijkheid, al kan ik me ook wel voorstellen dat het was mee zekerheid geeft! Ik ben er nu al flauw van die misselijkheid. Er is ook geen pijl op vast te trekken, gisteren de hele dag, vandaag tot net na het avond eten! JAK.

Gr Pip

2. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    ik ben ook echt super moe, dacht net van dan ga ik gewoon maar slapen, maar dan lig ik op bed en dan ben ik klaar wakker :s
    Gisteren avond ook lag pas om 23.00 te slapen en om 5.00 was ik al weer klaar wakker hihihihihi.

3. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    elke hap die ik neem zit me hoog.. eet dan ook minder dan ik voor zwanger zijn gewend ben maar ach heb genoeg reserves om beebje van te laten snoepen en ik eet gewoon wat ik opkan zonder kotsmisselijk te worden....

4. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Jammer genoeg is mijn zoetekauwverslaving alleen maar erger geworden :( hihi, ben bang dat ik echt supergoed moet gaan opletten dat ik niet teveel ga eten/snoepen!!!;)

5. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    haha ik had de hele tijd al zin in drop vooral engelse drop dus ik was bij Aldi vandaag maar hadden ze het niet... grrrrrrrrr maar beter ook want drop is niet goed voor beebje blijkt... dus heb maar spekkies meegenomen... daar lekker van gesnoept maar ja zat me ook wel gelijk weer hoog.... haha!

6. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Ze zeggen toch ook dat je beter meerder malen kleine beetjes kan eten als je misselijk ben ??

Ik heb nog een topic geplaats 'waar kan ik zo'n traphekje kopen' Hier toevallig mama's die mij kunnen helpen?

7. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    verder snoep ik eigenlijks nooit... we hebben ook helemaal niets in huis... behalve een zak chips voor het geval dat er visite komt... hebben we iig wat staan.....
    snap ook echt niet waar mijn teveel kilo;s vandaan komen.... maar goed mag nu toch niet lijnen :D

8. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Bij de Hema zag ik ze in de aanbieding bij ons! anders bij babyzaak zoals prenetal :D

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Heb vanavond een test gedaan super negatief :(

10. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Alleen bij ons is het probleem dat we een open trap hebben dus een gewoon traphekje heeft geen zin, want dan kan hij er nog vanaf de zijkant of achterkant op hihihihihihihi

11. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    @sjudith: heel veel sterkte met het verwerken van deze ellende. Hoop dat je het snel een plekje kan geven.

Dikke knuffel

12. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land

hey meis............ wat een drama!!!! hoe kan dat nou??? had de HA bloed getest en nog wat aangetroffen aan HCG of ook niets...
    misschien heb je dan toch vals positief getest de eerste keer... kan het zijn dat het een pennestreep qua dikte was? dat hoor je wel vaker dat die verschijnen bij sommige testen.....
    hoop dat ik allemaal onzin zit te schrijven voor je en je WEL zwanger bent;)

13. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    begint nu wel gezellig druk te worden trouwens!

14. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    @babebabe: hoe was parijs eigenlijk?

15. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    gossie zit me net te bedenken dat je misschien al een verslag had gedaan maar ik niet heb teruggelezen..... moet eerlijk bekennen dat ik ook niet echt teruglees ivm dat ik vaak overdag op werk al inlog en dan snel even mee lees zo nu en dan.....
    zou je het dan in het kort nog een keer willen vertellen ? de stad der liefde..........

16. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    hey dames

dikke knuffel sjudith!!

17. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    hmmmm jammer dat het ineens weer wat rustiger wordt... ik ga zo de was uit droger halen en die opvouwen en dan met een beker warme melk me bedje in... lekker slapen... morgen weer een werkdag voor de boeg dus de ogen moeten de hele dag geopend blijven haha!
    had ik vandaag trouwens wel moeite mee hoor rond 2 uur... mag ach ik ben de dag doorgekomen ;)

18. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    @ Arka: als ik je niet meer 'spreek' voor morgen middag dan wil ik je bij deze succes en sterkte wensen en hoop dat alles goed gaat met jou en je beebje!
    zou het leuk vinden als je even een krabbeltje aan me stuurt ( pb-en mag ook.. ) aangezien ik erg benieuwd ben naar de afloop!
    sterkte meis en alvast een dikke knuffel!

19. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    hmm helaas is arka al weg... nou ik hoop dat ze terugleest hihi!

20. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    @ all: fijne avond nog en slaap lekker voor straks! knuf van mij

Deel Deze Pagina