Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Ik vind het goed Kaatje, als Madeliefs dat ook vindt.......

Gr. Nathalie

2. Queen78

Queen78 Actief lid

8 okt 2009
    184
    0
    0
    brabant
    Ik heb mijn eerste zwangerschapskleren al binnen! Mijn zus kwam net een grote boodschappentas brengen met een hoop broeken, truien en t-shirts! Ze is nu hoogzwanger van de 2de. nog max 2.5 weken en dan wordt ik weer tante!!! Daarna komt de rest van de kleding:)!! Nu maar hopen dat het gaat passen want mijn hips zijn toch wel ietsjes breder dan die van mijn zus:x. Ga dadelijk gewoon al passen. Ik heb nu nog niet echt iets nodig hoor maa hebben jullie al veel kleren?

3. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Op dit moment draag ik me eigen broeken al niet meer:$
    veel jurkjes heb 1 positiebroek gekocht en verder nog niets zie ik rond kerst enz wel weer ga ik dan weer shoppe;););)
    ach en dan kom de lente er alweer aan;)

4. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    Goedemorgen allemaaltjes!
    Net weer effe bijgelezen.
    Vraag me nu af, heb ik de jongste ouders..? Mijn paps is net 51(juni) en mn mams net 47(okt). Ikzelf ben 24(mrt), vriend net 26 (okt). Schoonmams is wel wat ouder, volgende week 60. Schoonvader heb ik helaas nooit gekent, hij is 10 jaar geleden overleden.

@queen, ja, ik heb echt veel kleding, alleen is het geen positiekleding:)

5. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Mijn vader is net 57 geworden en mams wordt in december 72!!!
    Ik ben 31.... De oma van mijn vriendje die ook 31 is, is maar een dik jaar ouder dan mijn moeder haha. Mijn oudste broer wordt volgende week 51.

6. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    mijn moeder is 43 mijn vader 45 schoonmoeder 49 en schoonpa 53 ik zelf ben 21 en me vriend 26

7. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    Owja, buikbanden heb ik besteld!!
    Is helaas niet goed gegaan met de betaling volgens mij..
    Ik zit bij de Ing, werken ze met die stomme tancode's... Heb al 4 of 5 keer een nieuwe lijst moeten aanvragen omdat losse papieren meestal zoek raken...:) Laatste keer had ik me aangemeld zodat ik die code's op mn mobiel zou krijgen, maar blijkbaar komen ze niet door. Nou ben ik het echt zooo beu bij de Ing, ik ga vrijdag naar de Rabo, en ga daar maar een betaalrekening openen! Is misschien ook makkelijker, aangezien we daar ook de zakelijke rekening hebben. En zo'n readertje met pinpas vind ik ook veel makkelijker werken.
    Nu moet ik nog minstens een week wachten op mn buikbanden:(

8. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Ik zie dat we elkaar aan het vertellen zijn hoe oud iedereen is... ik doe mee.
    Ik 26, 27 als het kindje komt
    Mijn vriend 27
    Mijn moeder 64 en vader 62 (ik heb een oudere broer van 40)
    Zijn moeder 57 en vader 70 (zijn broertje 25)

Gr. Nathalie

9. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Mijn mams is 43
    Mijn paps is 47
    en ik heb drie zusters van 26 24 ik ben 22 en de jongste is 15 ;) ..
    Oh en me vriend is 25 :D Schoon ouders NO ID .8)

10. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam

Zo hier nog een, kan weinig hebben op mijn maag, maar ben ook verslaafd op het moment aan mandarijen.
    Van die kleine die zijn lekker zoet.
    Wordt tijd dat de kleine kistjes mandarijen weer komen, heb ze hier nog niet ondekt.

11. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Ik ben 25, Marcel is 30, darren is 4,5.
    M'n moeder 48 en m'n vader 53. Zijn vrouw is 43 en hun kids zijn 24 19 en 6.
    M'n schoonmoeder is 60 en schoonvader is 8 jaar geleden overleden.
    Marcel z'n broer is 38 geworden vorige week.

12. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Over leeftijden gesproken.
    Ik ben de 20ste 33 geworden, mannetje is 44:$ (wordt bijna 45)
    Süreyya is net 3 en Derya wordt volgende maand 2 jaar.
    Mijn vader en moeder zijn 56 en mijn schoonouders zijn allebij overleden.
    Mijn oma's zijn allebij 79, 1 opa heb ik nooi gekent wegens scheideing en mijn andere opa is in 2002 overleden hij zou nu 80 zijn.
    Mijn schoonmoeder 25 oktober, 2 jaar geleden en mijn schoonvader zo'n 9 jaar geleden.
    Mijn schoonmoeder zou nu 79 zijn geweest en mijn schoonvader rond de 83 (weet niet precies).
    Heb mijn schoonvader nooit gekent, was net overleden toen wij naar turkije gingen.

Ben trouwens ook nog niet gekoppeld, wie wil?

13. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    O, ben trouwens al 5.5 kilo kwijt

14. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Ik vroeg me eigelijk af of het nodig is om extra vitamine pillen te slikken tijdens je zwangerschap weet iemand dat zo? want heb ze wel maar kost me teveel moeite het in te nemen komt er togh weer uit.

15. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Als je opzich gevarieerd eet is het niet nodig om vitamine pillen in te nmen.
    Ik heb het bij Jordy niet gedaan, maar doe het nu wel en merk wel dat ik iets meer energie heb, weet niet of het aan de pillen lig hoor ;)

Net zijn we lekker even op de fiets naar de voetbal geweest, was wel super lekker, maar nu natuurlijk weer last van mijn onderrug.

16. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen

Okay thnx
    ik heb ook mega last van me onderrug liep hier al pooos voor bij fysio toen ging beter maar nu ik al poos niet meer sport enz word togh weer minder:(

17. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hallo allemaal!

Vandaag de verjaardag van de oudste zoon van mijn beste vriendin gevierd: 4!! Dus maandag naar school. Het was hartstikke gezellig en Kick heeft lekker gespeeld, taart en poffertjes gegeten! ;)

Leeftijden: Ik ben 37 (sinds dinsdag), manlief 41, mijn moeder is 65, mijn vader is al 16 jaar geleden overleden. Schoonouders zijn 76 (pa) en 67 (ma). Ik heb ook nog twee oma's 91 en 93! Mijn oudere zus is 40 en haar zoontje is acht. Niet meer de jongsten dus.

Buddy. Goed dat er all buddies gekoppeld worden. Ik heb zelf nog geen behoefte aan een buddie. De vorige keer heb ik zelf gemeld op ZP binnen een paar uurtjes na de geboorte. Misschien dat ik in de loop van de zwangerschap daar anders over ga denken en dan zal ik nog een emotionele oproep plaatsen :D

Verder heb ik eigenlijk niet zoveel te melden vandaag. Vanavond lekker pasta met gamba's eten en morgen hebben we ook lekker niets op het programma. Heerlijk, even rust.
    Iedereen een heel fijne avond

Natascha en Kaatje: sterkte met het overgeven :(. Hoop dat het snel minder wordt!

PS: wel grappig om te zien dat er hier straks opa's en oma's zullen zijn die niet veel ouder zijn dan mijn man!!! hahahaha :D:D:D

18. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Zie hier dat we nog meer over onszelf vertellen... Ik ben 29 en 30 als ik beval. Wilde graag voor mn 30e kinderen, maar deze derde komt dus net 'te laat' haha. Was 23 toen ik zwanger raakte van de eerste. Man is 31.
    Mijn vader is 68 en moeder62 geloof ik. Mijn schoonmoeder 63 en schoonvader 59. Iets in die richting.
    ms buddy. Nu al?? Ik verwacht nog gewoon mee te kunnen schrijven voorlopig hoor! Maar koppel me maar. Weet alleen niet hoe actief ik mee kan blijven schrijven, merk dat het zo snel gaat dat ik het soms amper kan bijhouden hier.

19. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Hoihoi,

Ik ben een tijdje niet meer geweest hier en heb alleen de 2 laatste bladzijdes gelezen, ik zie dat iedereen bezig is met leeftijden opnoemen. Nou laat ik dan maar gezellig mee doen.

Ik ben 14oktober 24jaar geworden! Mijn man is 26jaar.
    Mijn moeder is 52jaar en mijn vader 62jaar. Mijn schoonmoeder is 45jaar en mijn schoonvader 49jaar.

20. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hey meiden,

Ik doe ook even mee.

Ik ben als ik ga bevallen nog net 28 of net 29....ben 19 mei uitgerekend maar ben 15 mei jari dat wordt dus even afwachten. Mijn man is dan 33 (nu dus nog 32). Mijn moeder is 52 (dan 53) en mijn vader is 55 (dan 56). Mijn schoonouders zijn allebei 63.

Beide ouders (schoon en eigen) hebben al 2 klein kinderen. Mijn zus heeft er al 2 en mijn schoon zus heeft er al 2....

Deel Deze Pagina