Ha meiden Zo al een paar dagen niet geweest Druk gehad! Mar hier alles goed hoor Leeftijd: Ik ben 25, mannetje is 26 En dat zijn we ook nog als ik beval Mijn paps is 54, mams 52. Schoonpaps 56 en schoonmams 47 Buddy: Die heb ik al, wij waren de eerste volgens mij he Kaatje Zo vandaag had ik ineens trek in melk, heb 5 glazen op ofzo, lekker. Verder een beetje geshopt, nieuwe sloffen gekocht Morgen doen we lekker een hang dagje thuis, heerlijk! Vandaag alweer 13 weken, jeeeeeetje wat gaat de tijd HARD bij een tweede
@2de: ik vind het ook al veel sneller gaan. Weet nog goed dat ik bij Jordy het heel lan leek te duren de eerste 13 weken. Denk dat de rest van de zwangerschap ook zo voorbij vlieg. @Trek in dingen: Hmmmmm melk. Kan ik ook zo een paar glazen weg drinken. Net vers geperste sinsasappelsap op en dat was ook wel heeeeeeeel erg lekker. Van de week nog maar een netje halen
Ik hoop dat de rest ook voorbij vliegt Begrijp me niet verkeerd, ik vind het heerlijk om zwanger te zijn (dit keer), maar ik ben zoooo benieuwd (nu al ja) naar ons tweede hummeltje Heerlijk zo'n kleintje erbij *smelt* Over 3 weken weten we wat het wordt, ben zo benieuwd
hahahhahahah ik begrijp het goed. Dat heb ik ook wel. Maar het zwanger zijn zelf vind ik ook super. Straks weer de kleine voelen enz
Van mij mag het nog wel even duren hoor. Zou me graag fitter voelen, in de toekomst willen gluren hoe het allemaal is, wie mn kindje is etc etc, maar moet nog zoveel voor die tijd (en niet geheel onbelangrijk, me mentaal voorbereiden dat er een derde komt). Nee ik schiet al in de stress als ik me bedenk dat ik al één derde achter de rug heb!
Hey dames, dacht laat ik ook even mee doen. Ikzelf ben 26 en mannetje 27. hebben een dochter van 21 maanden. vaders wordt in jan 50 en stiefmoeders is 47. mijn echt moeder is net 50. mijn schoonmoeder is 53 en mijn schoonvader 54. Mijn broertje is 24 en zijn as vrouw welke in febr is uitgerekend 22. Mijn zwager is 30 en diens vrouw is 27. Verder hier alles goed. Geen klachten . wel erg zenuwachtig voor d eecho maandag. Dan horen we ook of de placenta goed ontwikkeld. heb afwijking dat ze vast groeien. Erg vervelend. beval daarom ook in het ziekenhuis onder begeleiding van de gyno.
@ vitamine pillen. Beste kan je pillen speciaal voor zwangeren nemen. Normale pillen zit veel vitamine A in, en daar mag je nu niet veel van hebben. Mij hebben ze het afgeraden iig. Kom net van de mac!! Had zo'n ongelovelijke zin in een hamburger!! Helaas moeten we dan eerst een half uur rijden naar Nieuwegein.. Praten met m'n man is trouwens niet gelukt vandaag. Morgen herkansing! Hij is wel super druk geweest is huis, muur geschilderd en allemaal spullen opgehangen die er al zeker een jaar staan. Dus ben wel trots op hem. Slaap lekker... Hoop dat iedereen dat al doet...
Hey Yessica, Ik hoop dat het vandaag gaat lukken en dat jullie er helemaal uit gaan komen. Is voor de kinderen ook wel zo fijn. En natuurlijk wat meer rust voor je zelf.... Zal duimen dat jullie er uit komen samen. Hier vandaag lekker met een vriendin in de stad lunchen terwijl de mannen naar een whiskey proeverij gaan....Heerlijk. Liefs en fijne dag
Oh en over dat de tijd vliegt.... ik vind van niet hoor....ik zou wel willen dat ik iets verder was zodat ik de babe kan voelen, wordt er nu soms zo onzeker van. Voel me steeds beter en voel dus natuurlijk nog lang geen baby, ik wordt gek van me zelf af en toe.... Dus gewoon 1 a 2 maandjes verder....aub
Morning Pff word tegenwoordig elke ochtend wakker met koppijn Ga de ramen maar wat wijder open zetten, hopelijk helpt dat. Verder alles prima! Vandaag een lekker hang dagje, beetje wassen en het huishouden, met Fenna spelen Misschien nog even de deur uit, we kijken wel. Liefs XXX
Hallo allemaal, Kan iemand mij de link naar Hyves nog eens geven.... ik weet hem niet meer. Gr. Nathalie
goedemorgen dames Mei 2010 mama's - Hyves.nl dit is de link moet je ff onder favorieten zetten. vandaag gaan we naar de babydump mijn schoonouders belde vrijdag dat wij op hun kosten een kinderwagen mogen uitzoeken hoe lief
Goedemorgen allemaal! Ik zie dat jullie gisteren gebabbeld hebben over leeftijden... Dan kan ik ook niet achter blijven natuurlijk! Ik ben in juni 31 geworden mijn vriend is bijna 33, mijn papa 59 en mam 57, schoonmoeder ook zoiets. Verder een heerlijk luie zondag... denk ik! Hyves link???? geen idee!
Natascha1, thanks voor de link! Lekker een luierdag wordt het voor mij niet, moet 200 plantjes gaan planten.... schutting! Maar ben nu eerst even aan het shoppen bij de hema online, een lekker huispak voor zwanger zijn haha! Zodra ik die heb ga ik een dag verplicht luieren!! Gr. Nathalie
Nou voor mij wordt het ook geen bankhang dag! Er moet nog een hoop gebeuren hier in huis en manlief herinnerde mij daar net even aan... heb eigenlijk geen zin maar het moet wel een x gebeuren, bah! Maar ik doe het niet alleen!!! Ik krijg van mijn zus een zwangere huispak, haha dan ga ik het er ook maar een van nemen!
Ik heb al het zwangere huispak, dus ik mag al legaal luieren Ga zo lekker een pan verse tomatensoep maken, heb ik echt trek in Verder hang ik al lekker de hele ochtend op de bank, heerlijk Misschien dat ik vanmiddag nog even de deur uit ga, manlief moet toch iets voor zijn werk doen.. Kijk wel, op de bank een dvdtje kijken is ook prima, morgen begint de werkweek weer Heb even ene bericht geplaatst over mijn banner, word er zo krankjorum van
Goedemorgen! Valt mij mee dat mijn moeder niet eens de jongste oma is mijn moeder is 46 volgend jaar en mijn vader 54, mijn schoonouders zijn dan beide 57 jaar! ik ben volgend jaar 24 en mijnn vriend 30! Ben gister in Velserbroek bij de Gardo babysuperstore geweest, leuk!!! hihi, heb heel schattig muziekknuffel gekocht van Tiamo had trouwens vannacht voor het eerst bruinverlies..... schrok ik beetje van! nog helemaal nooit gehad en vannacht na het plassen ineens....? hoe zou dat kunnen?