Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. sebratje

sebratje Actief lid

25 mrt 2009
    243
    0
    0
    Verkoopster kleding en schoenen
    Drenthe
    ik ga trouwens even aan de was. ligt ook al stil sinds donderdag door extra werk haha. bey bey

2. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Pluk: Dat snap ik best, lekker genieten en ben blij het goed gaat met jullie beiden :d

3. Plukplon

Plukplon Actief lid

28 apr 2009
    351
    0
    0
    Zal ik zeker doen. En ik kom vast wel weer eens meekletsen.

4. madeliefs

madeliefs Actief lid

3 jun 2008
    359
    0
    0
    @ Tante Mars: nou, snap het wel hoor!!! Niks aan hè...en dan straks ook nog de avonden alleen...helemááál niet leuk!!! Zoek vooral in het begin maar leuke dingen om te doen. En anders maar lekker vroeg je bedje in zou ik zeggen! En dat wordt vast een hoge telefoonrekening voor jullie ;) Mijn man en ik hebben ook tijden 200 km uit elkaar gewoond. Wel getrouwd, niet samenwonen, vaak is 't andersom ;)Kon er altijd redelijk tegen, totdat ik zwanger was...opeens vond ik het echt niet leuk meer. Gelukkig konden we toen (was toen zo'n 30 weken zwanger) eindelijk in 1 huis wonen; heerlijk was dat! Jullie zullen vast straks ook enorm genieten van de tijd die jullie samen hebben!!!

@ Plukplon: kom maar binnen wanneer je wilt. We kunnen natuurlijk ook gewoon alleen maar hele leuke en positieve dingen vertellen :D

@ echo's: joepie!!! Gaat goed meiden! Laat maar komen al die mooie plaatjes!

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hallo allemaal,

Ik heb vanochtend om 8 uur de echo voor de combinatietest gehad. Nekplooi 0,15 cm (helemaal goed dus) en een kans van 1:1590 en dat is gezien mijn leeftijd (37) een geweldige score. We zijn dus helemaal blij :D

Ik hoor hier ook allemaal goeie verhalen over echo's! Super. Wij gaan hier even verder op de roze wolk. Vandaag is het eerste trimester al voorbij (morgen 13 weken)... wat gaat het toch hard! Helaas is de vermoeidheid (in de avond) nog niet verminderd maar dat zal vast wel goed komen.

Zonder man zijn is niet leuk... Mijn man gaat morgen voor 3 dagen naar Duitsland. Dat wordt even aanpoten met de kleine man maar ook wel weer gezellig met z'n tweeën. Het enige echte probleem is dat ik nooit goed kan slapen als manlief er niet is...:(

@Plukplon: ga lekker genieten meis en kom vooral binnen wippen wanneer je zin hebt! :p

Misschien tot vanavond en anders tot morgen!

6. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    @tante mars, snap je heel goed! Mijn vriend en ik zijn nu 3,5 jaar samen, waarvan 2,5jaar 24/7 bij elkaar. Ik zou het denk ik ook niet/moeilijk trekken als hij ineens zoveel weg zou zijn!

Ik zit hier trouwens echt de dagen af te tellen... Vrijdag weer naar de vk. Ik hoop zo erg dat ik weer effe naar ons kleine flupke mag gluren! Ookal ben ik de 12 weken voorbij, ik ben op 1 of andere manier zo bang dat het toch niet goed blijkt te zijn. Bang dat het hartje ineens is gestopt ofzo... :( Weet iemand of het gebruikelijk is om een 2de echo te krijgen?
    Liefs Kimonootje

7. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    @cygnet, geweldig dat de combi test goed was, gefeliciteerd!

8. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    cygnet fijn dat de nekplooy goed was :D :D .

Kimonootje: Me vriend is me ook aan het overhalen voor een binnenvaart schip maar mij niet gezien ;) hahah .. Hij zit nu op een verankerde zandzuiger daar is die machinist.. Maar hij heb altijd gevaren voor Atlantic (kan je mischien wel) ..

9. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Fijn die goede berichte:D
    ik ben ffies druk aan schoonmaken in huis mocht wel weer een keer

10. madeliefs

madeliefs Actief lid

3 jun 2008
    359
    0
    0
    @ Cygnet: fijn, die uitslag! Congratulations!

@ Kimonootje: geen idee, die echo. Bij mij maakt de vk zelf geen echo's, dus hier sowieso niet. Maar als ze geen echo gaat maken, zal ze zeker wel naar het hartje luisteren! Dus hoe dan ook zul je vast een teken van leven ontvangen!

@ Natascha: pfff...klinkt actief... Heb daar totaal geen zin in!
    Moet straks de boodschappen nog doen, vind ik al vermoeiend...:)

11. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    @madeliefs, dankje voor je antwoord. Het is denk ik wel een geruststelling als ik een teken van leven krijg. Vind het ergens nog zo onwerkelijk! Komt misschien omdat ik vrij weinig kwaaltjes heb, alleen erg moe...
    @tante mars, je weet niet wat je mist! Heb je ooit gevaren? Ik was ook een echte walrot, maar heb 2,5jr geleden mijn baan opgezegt en in het diepe gesprongen! Maar eerlijk is eerlijk, mij krijg je niet meer terug aan de wal!! Vind het echt heerlijk! De Atlantic ken ik niet. Waar ligtie ongeveer? We hebben vorig jaar een beunschip gekocht, dus wij komen ook veel aan zandzuigers.
    Liefs Kimonootje

12. sebratje

sebratje Actief lid

25 mrt 2009
    243
    0
    0
    Drenthe
    hey dames, kom even vanuit de was snel binnenwippen. heb de echo's op de hyve gezet. zal even kijken of ik ze hier ook kan plaatsen

13. sebratje

sebratje Actief lid

25 mrt 2009
    243
    0
    0
    Drenthe
    hey gelukt, is toch best makkelijk hihi. nou ga vlot weer verder! wou hem alleen even delen.
    cygnet fijn van de tripletest! mooie score!

14. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    wauwie !! Mooi beepje al !!

15. madeliefs

madeliefs Actief lid

3 jun 2008
    359
    0
    0
    Mooi Sebratje!!!

16. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    Hier ook weer een teken van leven.. Ben ruim 1,5 week niet meer online geweest, dus heb alleen de laatste paar pagina's teruggelezen..

iedereen met mooie echo: GEFELICITEERD!!

Morgen naar de VK en weer lekker hartje luisteren.. ZIN IN!!!!

Fijne avond allemaal!

17. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Sebratje egt super mooie echo:D wat is de baby al groot ja:$

18. sebratje

sebratje Actief lid

25 mrt 2009
    243
    0
    0
    Drenthe
    Zoals ik lees op de meetecho 5.16cm van kruin tot stuit en dat is zo'n 7 cm uitgerekt. Klinkt niet zo veel maar vind het wonderlijk als je ziet wat het verschil met 3 week geleden is!

19. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Hallo a.s mei mama`s to be,
    Hier een vroege juni mama to be, die heel jaloers is op jullie en wilde dat ze ook al zover was ( 12 weken grens) :D
    Omdat er bij de juni mama`s veel prille zwangerschappen bij zitten en ik net op de grens hang van mei, wil ik hier even de vraag stellen, als jullie dat niet erg vinden?
    Ik ben nu 9 weken en 3 dagen, ik heb al 4 goede echo`s gehad ( zoveel ivm bloedverlies)
    Ondanks dat blijf ik angstig en onzeker, ik heb hiervoor 3 miskramen gehad.
    En al zeggen ze dat na een kloppend hartje de miskraam kans afneemt, schijt ik echt in mijn broek ;).
    Nu heb ik sinds 2 a 3 dagen wat minder kwaaltjes.
    Ik heb ze wel, maar naar mijn idee niet genoeg
    En jullie begrijpen, de paniek slaat meteen toe ( dat wil ik overigens niet)
    Ik was vorige week best vaak misselijk, moe, had honger en volle borsten.
    Nu is de misselijkheid eigenlijk zo goed als weg ( misschien soms een vlaag)
    Heb soms nog echt zo`n honger gevoel, borsten zijn wel nog vol en ben wat minder moe, maar heb ook 3 dagen vrij gehad, dus.....
    Herkennen julie het dat kwaaltjes minder worden?
    Of weg gaan en terug komen?
    En vanaf welke week hadden jullie dat?

Nog 3 dagen en dan heb ik weer een echo.
    De vorige keer ging het mis tussen de 8,5 en 9,5 week.
    Daar zit ik nu precies in deze zwangerschap, mogelijk dat dit die enorme onrust met zich meebrengt.

Ik hoop dat jullie me iets gerust kunnen stellen.

Alvast bedankt

20. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik heb sinds 1,5 week ook wat minder kwaaltjes , maar kan me eel goed voorstellen dat je nog steeds erg bang bent , ben ik zelf nl ook ...............Ik wou dat ik je ongerustheid kon wegnemen , maar zou niet weten hoe , dikke kknuuffff

Deel Deze Pagina