ik ben alweer terug hoor, ik kan jullie niet missen dank je wel lieve meid voor je steun! Och ik hoop dat alles goed is. sinds 15u geen bruin meer gehad. ik hoop dat he zo blijft! maar wellicht komt er straks of morgen nog wat... ik kom morgen zeker iets zetten of het nu goed of slecht nieuws is...
Sjudith, wat ontzettend klote voor je!! kwam tdit zomaar ineens? of had je bloedverlies? (heb de afgelopen dagen niet alles bijgelezen aangezien ik 4 dagen weg geweest ben sorry) hoop echt dat het snel weer raak is voor je!! Dag, Parijs was echt superleuk!! Heb m'n ouders dus verteld dat ik zwanger ben en die moesten beiden huilen was echt heel emo!! hihi, maar die waren superblij en was echt gezellig weekend zo!! Aankomende zaterdag gaan we schoonouders ook inlichten, leuk werk mensen vertellen dat je zwanger bent
Hoi meiden, zal me even kort voorstellen. Ik ben al mama van een dochter Josine van 3 jaar, ons volgende kindje komt dus volgens mijn berekeningen 18 mei ongeveer... Met Josine was het in 1 keer raak en nu met nummer 2 weer. Alhoewel ik in Maart een mini miskraam heb gehad, en die was ook in 1 keer raak, maar met 5 weken mega ongesteld geworden. Ik voel me nu anders en maak me geen zorgen. Ik zal binnekort even bij lezen.. al veel berichten voor de mei mama's haha. Weltrusten voor iedereen...
Heey meiden. Hier een voorzichtige hallo van mijn kant. Ik heb vanmorgen positief getest, maar ik weet mijn cyclus niet precies. Ik gok dat ik ergens eind mei ben uitgerekend.. Heb al een dochtertje van 7 maand en ze wordt grote zus!! Ik klets ook veel mee met de februari 2009 mama's en ik ben gewoon aan het werk dus ik zal er niet zo heel vaak zijn, maar ik hoop dat ik zo af en toe wel met jullie mee mag kletsen... Iedereen een fijne avond! Liefs, Mireille
Hey Miireii en Josine, welkom en van harte gefeliciteerd!! Gezellig dat jullie ook meekletsen. Was vanavond trouwens wel enorm moe en heb lekker even geslapen. Toen ik tussendoor wakker werd wist ik gewoon even niet waar ik was. Ook heb ik vandaag een klein beetje bruinverlies. Maar op zich maak ik me daar niet zo'n zorgen om. Weet dat het erbij kan horen. En het was gelukkig niet zo veel. Ondertussen ben ik weer moe geworden, dus haha.. ga zo weer lekker pitten! Welterusten meiden!!
Ik moet even een klein beetje duidelijkheid hebben...... Ik ben zo'n 4 maand geleden weer gestopt met de pil. Mijn eerste cyclus was 54 dagen, mijn 2e cyclus 31 en nu ben ik dus zwanger. Moet ik dan uitgaan van 31 dagen? Ik zou normaal gesproken zaterdag ongesteld moeten worden. Heb vanmorgen positief getest dus dat is erg vroeg voor een cyclus van 31 dagen...... Weet dus totaal niet hoelang ik nu zwanger ben... Kan 1 van jullie mij helpen?
Morning meiden Lieve Levi (en Kaatje en Ferry natuurlijk), onwijs gefeliciteerd met je allereerste verjaardag!!!! Sjudith: He bah meis, onwijs veel sterkte en ik hoop dat het weer snel raak is! Arka: De duimen draaien hier al hoor, ik denk aan je vanmiddag Iedereen: Onwijs bedankt voor de felicitaties voor mijn dochtertje Het was best een emo dag maar we hadden het zaterdag al gevierd Zo ik heb heeeerlijk lang geslapen vannacht, al had ik vanmorgen nog wel even door kunnen gaan volgens mij Vandaag weer een dagje werken en dan morgen lekker mijn vrije dag Vrijdag dan weer een dagje werken en dan weer heerlijk weekend! Zo ik ga wat doen, mezelf onder de douche slepen Liefs XXX
@Mus: hier ook geen zwangerschapssymptomen. Had ik bij Jana ook niet. @Arka: Succes vanmiddag! @Levi: gefelciteerd met je allereerste verjaardag! @Miireii: welkom en gefeliciteerd! Cyclus is altijd moelijk te voorspellen. Ik zou uitgaan van 31 dagen. Op de echo zullen ze je dan wel vertellen hoever je bent. @Josine: Welkom en gefeliciteerd!
Goede morgen allemaal. Nou ik heb vannacht nog niet echt goed geslapen, weer heel veel wakker geweest en ook veel moeten plassen enz. Ben benieuwd hoe lang deze nachten nog gaan duren @Levi: gefeliciteerd met je 1e verjaardag en papa en mama natuurlijk ook. @miireii en Josine: Welkom en van harte gefeliciteerd
Levi van harte met je 1ste verjaardag!! Liefs Pip en Popje @nieuwe zwangeren van harte welkom! @ slapen: kan ik als de beste, maar o dat 's nachts plassen! Maar ja het wordt altijd half acht en dan is er iemand wakker! Zo nu maar even dochter lief, haar broodje naar binnen werken, ik wacht nog ff, iets te misselijk! Van middag een high tea, hopelijk gaat het dan weer. Gr Pip
Mus, wees blij met je geen klachten haha Sjudith, knuff meis Linnie,wij hebben ook een open trap, en nu ook een traphek en de zijkant dicht gemaakt met 2 houten plankjes. zal ff een foto opzoeken straks Nieuwe meiden Welkom en gefeliciteerd bedankt voor de felicitaties Zal er vandaag dus weinig zijn haha
Hallo meiden! Hier even een bericht van een februari 2009 mama. Ik kwam even spieken omdat een van onze mama's zich hier heeft kunnen aanmelden. Allemaal van harte gefeliciteerd en geniet ervan ! Liefs Vaam
@kaatje: Bedankt voor de hulp, ben benieuwd naar de foto. @pipelina: Hoop dat je misselijkheis snel wat minder wordt