Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Ik heb net mijn zwanger zijn huispak van de hema binnen!!! zit echt super lekker en heeft tenminste vorm. Vaak zijn die huispakken van die vormloze zakken!!

Heerlijk!!

Gr. Nathalie

2. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Hema heeft echt leuk spul trouwens zag ik! :) ik heb mijn positiekleding budget voor deze maand al weer op hihi, dus zal ff op het loon van eind november wachten, maar dan ga ik ook zo'n lekker pak bestellen daar bij de Hema en ik vind die jurkjes allemaal ook zooooo leuk! :)

3. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Ja die zijn ook leuk. Ik heb die donkerblauwe van 25 euro met lange mouwen ook! Die kan je zelfs na je zwangerschap nog aan! Tenminste ik weet niet hoe het gaat uitrekken haha!!

4. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik heb heel veel mamalicious kleren gekocht, spijkerbroeken, jurk, spijkerrokje, bolero en een basic shirt en basic hemd beide lang en zwart bij de h&M die basic zwarte dingen kun je eindeloos mee combineren! oh ja... heb ook nog een grijs vest en een satijnen shirtje voor de kerst... (oh my god... ben nog maar 14 weken zwanger en nu al zoveel kleding in huis!!! hahahaha)

5. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    wat heb je eigenlijk allemaal besteld kaatje?

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
  7. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Dames ik hou het voor gezien, tot morgen

8. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Goede avond allemaal

Allemaal een leuke dag gehad??
    Las dat er weer flink geshopt is ;) Leuk om dat altijd te lezen en dan kan ik zelf ook altijd even kijken of er nog leuke dingen zijn

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

Pien, weet je al of je de mexicaanse griep hebt?

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Pien ook al? Tinkerbel wacht ook op uitslag

11. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    uhmm de mexicaanse griep komt wel steeds dichterbij.
    Hoop dat het allemaal toch maar mee gaat vallen.

12. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Ha meiden :)

Kaatje, ik ben Pien ;) Ik ken As al wat langer, vandaar!

Nou meiden het is thank god GEEN Mexicaanse griep. Wel een hele flinke griep en ik moet nu heel, heel, heel goed uitzieken want ik heb een weerstand van 0,0 op dit moment :( Dus moet sowieso deze week thuisblijven en uitzieken, mag pas weer aan het werk als ik me ECHT 100 % beter voel.

Maar ben natuurlijk super opgelucht dat dit het is en niet de mex griep, anders was ik vandaag nog opgenomen :$ Vervelende is dat ik niet veel binnen hou, ben in één dag al 2 kilo afgevallen... Gelukkig voel ik de beeb nog wel, dus dat is een hele opluchting. Maar zal heel blij zijn als dit allemaal achter de rug is :)

Liefs XXX

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ow op die manier haha. Dacht dat ze die Pienie ofzo van hier bedoelde. Gelukkig geen mexicaantje. Rust dan maar heel heel heel goed uit ! knuff

14. madeliefs

madeliefs Actief lid

3 jun 2008
    359
    0
    0
    Veel beterschap Tinkerbel!

En voor de rest: snaveltjes toe ;)
    Truste en tot morgen!!!

15. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    hoi hoi, ik ben op marktplaats aan het positiekleding shoppen.
    niet echt zoals ik het zou willen, maar het is allemaal zoooo duur!!
    en ik moet ook nieuwe schoenen en winterjas kopen, dus dan maar een beetje bezuinigen waar het kan!

Ik voel denk ik de beeb ook soms.. ik twijfel nog een beetje.

Was vergeten te vertellen dat ik 27 nov een pret/geslachtsbepalings echo heb!
    het is een verassing voor mn man, dus moet nog ff bedenken hoe ik hem mee ga krijgen..
    Ik moet hem dan om 3 uur uit zn werk halen, en om half 5 hebben we die afspraak, hij red het niet als hij eerst naar huis komt.
    denk dat we maar gaan lunchen ofzo...

Ik ga zo lekker slapen, heb zo erge hoofdpijn de hele dag al!

Tinker, gelukkig geen mexicaanse griep... maar wel goed uitzieken, ook de normale griep is geen pretje!!

fijne avond all!!

16. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Hallo, zie dat veel mensen geshopt hebben. Leuk! Ik heb zondag mn doos met positiekleding van zolder getoverd. Zaten zelfs nog dingen met de kaartjes eraan in. Niet allemaal even leuk, maar wel even een flinke voorraad. Tijdens mn vorige zwangerschap stopte de prenatal hier en hield opheffingsuitverkoop. Heb daar zoveel gekocht. Zoon en dochter gingen ook helemaal los: alle kleding werd door ze gepast die avond haha. Nu dus waslijn vol positiekleding.

Geen mexicaanse griep dus voor mn naamgenoot (haha). Fijn hoor, je hoort zulke nare verhalen dat je daar wel even opgelucht van raakt. Beterschap, want griep is sowieso naar.

17. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    O ik ben jaloers, wil ook een geslachtsbepaling, snel!

18. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Tinkerbel: goed uitzieken dus! Beterschap en goed naar je lichaam luisteren en niet te snel weer aan de slag!

Wat een mooie echo's zijn er voorbij gekomen meiden, super! Geniet ervan!!!

Nou, geregistreerd partnerschap is hier geen optie, dat is alleen weggelegd voor homoparen.....we gaan nu kijken welke rechten vriendje heeft met een 'simpele' erkenning. Het kindje kan dat wel zijn naam krijgen, omdat wij Nederlanders zijn en ze dat kleine stukje uit het Nederlands recht kunnen toepassen. Zwitsers zelf kunnen dat dus niet. Maar we willen wel dat hij gelijke rechten heeft als ik, dus dat zoeken we nog even goed uit.

Morgen ga ik weer aan het werk. Ben al vier dagen bloedingenvrij, dus hoera! Zaterdag weer naar de gyn omdat ze wil kijken hoe het eruit ziet na de rust.....ben benieuwd.

Slaap lekker meiden!

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Alpenmama, dat is balen :( nraar dat het zoveel kan verschillen per land.
    Wel fijn dat je morgen weer aan het werk kan

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ga off
    truste

Deel Deze Pagina