Goede avond allemaal. Kapotte auto: Echt vervelend als er zo iest gebeurd dan zie je pas hou hard je zo'n auto nog heb. @alpenmama: Leuk en lekker al die hapjes uit alle landen. Jongegezinnenbeurs: Ik ga er morgen naar toe, lees wel dat er dus wel leuke dingen te koop zijn Echo's: Zag weer een mooie echo voorbij komen. Super hoor. Hier: Jordy weer ziek heeft al 3 dagen antibiotica, maar blijft koorts hebben. Dus weer naar de ha geweest en zijn longen zaten weer vol slijm. HA ging nu wel kijken of jordy zowiezo ook voor de mex.griepprik in aanmerking komt. Want als hij verkouden is slaat het bij hem gelijk op zijn longen. Of ik hem zelf neem weet ik nog niet.
Jeetje Jordy is wel aan het kwakkelen. Arm mannetje Jonge gezinnenbeurs heeft idd leuke dingen maar vond het dit jaar ook allemaal wel heel prijzig
ja Jordy is al 2 maanden aan het kwakkelen, wordt er zelf ook gek van. En het probleem is een beetje dat hij super vrolijk blijft ook al heeft hij 40 graden koorst en artsen dus snel zeggen dat hij niet ziek oogt. Dat was ook het probleem dat we toen hij reflux had ook niet werden geholpen. Heb wel zin in morgen.
Lekker ik ga mijn laatste weekendje MVM in. Met opgeven dacht ik 3 weken verder te zijn. Dus bij hun ben ik al 15 weken zwanger.Vind het wel goed zo. Ben er behoorlijk klaar mee en "spijbel" de laatste week regelmatig.
Tip voor degene die zwangerschapskleding van de Hema willen bestellen. Ik zou je maat ruim kiezen. Valt erg klein/strak. Sluit iig wel goed aan. Ben helemaal blij met mijn shirts. Vest lijkt op internet trouwens langer dan hij is,maar is wel lekker warm. Buikband heeft wel een hele strakke band bovenin. Maar is één maat.
Waarom blijf ik toch zo overgeven..... ik ben het wel beu aan het worden nu!!! Grrr! Het maakt ook niet uit wat ik eet, steeds het avondeten hou ik niet binnen! Ik hoop zo dat het gaat afnemen nu.... ik word alleen steeds luier.... meestal ga je weer energie krijgen rond de 12 weken toch?? Zo lekker geklaagd weer!!! Dat lucht op! Voor degene die morgen naar de beurs gaan, have fun! De HEMA spulletjes zijn leuk he!!! Valt idd wel precies goed. Ik had een s besteld en is behoorlijk s haha! Volgende keer een maatje groten vrees ik. Al rekt het wel lekker mee.... Gr. Nathalie
Ik ben stuk kapot helemaal geratbraakt. Het bezoekje aan de '' zoekende '' VK heeft meer te weeg gebracht dan gedacht, Inmiddels is er een flinke blauwe plek over me hele onderbuik en kan ik niet langer dan 5 minuten achter een zitten, tillen gaat niet. En tot overmaat van ramp heeft ze dus zo hard gedrukt dat het grootste litteken van de operatie open is geknapt/gescheurt.... Morgen overdag zal me vriend er foto's van maken om dit aan de gewone VK te laten zien bij het volgende bezoek.. Dit kan gewoon weg niet ik sterf van de pijn van het littekenm de blauwe plek valt op zich mee maar goed het zit er wel en is toch gevoelig. Ik heb nu me kleine tante zegger te logeren, die ging net met een rot vaart achter een bal aan en stoot zo hard ze kop dat ie acherover op de rug terrecht kwam, een hele blauwe streep over ze voorhoofd, dus ook auwiee. Hij lig nu lekker te slapen. Gelukkig ben ik een snelle typer whaa. Duik weer lekker me bankie op ff helemaal niks Bah. zondag kom ik denk ik pas weer on the line, dan ben ik vast weer beter te been en de kleine man is dan weer naar me zus toe.. Dames hou jullie taai. XX
Tante Mars, heb geloof ik even gemist wat er gebeurd is bij die vk, maar dat een litteken open scheurd kan echt niet Zou daar zeker een klacht over gaan indienen
Om een lang verhaal kort te maken, zei (een invaller) bleef ondanks dat ik herhaaldelijk zei dat de beeb rechts zat links en middag zoeken, op een gegeven moment hing ze met dr hele gewicht op de doppler maar geen hartje, maar dus blauw en een open gescheurt litteken.. Domme Doos BLUH uit eindelijk had ik gelijk en zat beeb rechts
Wow wat een vk zeg...... heeft ze op je gestaan ofzo??? Kotsen is idd heel irritant...... hoop voor ons beide en degene die er ook last van hebben dat het snel overgaat! Gr. Nathalie
Vind dat echt niet kunnen. Ze had op dat moment of naar jou moeten luisteren en rechts moeten zoeken. Of ze had moeten stoppen en moeten zeggen. Sorry maar de beeb ligt denk nog te diep om het met de doppler te vinden. Desnoods doorsturen naar t ziekenhuis voor een echo. Maar niet dit !
Dat zeiden wij dus ook tegen elkaar, maar goed nogal hard horig. een week dr voor hadden we beeb vrij snel aan de rechter kant en wees dr 3 4 maal waar die lag en daar vond ze m op het eind ook.. Nou goed, heb me buik er al weer vol van.. Ik heb geen id hoe het voelt om dagelijks over te geven sorry!! Hier 1 x overgeven verder noppes. maar goed ik duike cht op de bank nu.. Knuf
Heerlijk ik moet nog tot 3 december. Maar hier ook af en toe even spijbelen, zeker toen ik ziek was. Nu alleen als het ff niet uitkomt. Vorige week toch 7 volle flessen ingeleverd. De week ervoor maar 5, toen ik ziek was.
Bij Levi zijn zwangerschap was ik wel er veel meer mee bezig. Maar ja als ik nu met Levi bezig ben heb ik niet altijd kans en zin om naar boven te lopen om te plassen. Daarbij is het ook niet best voor mijn bekken,en zo'n piskan in de wc beneden vind ik voor de visite nou ook weer niet echt lekker
Is er nog iemand die rookt??? Ik weet dames, het is erg slecht maar ik rook er soms toch nog een..... kan het niet laten! Ik rook niet veel maar helemaal stoppen valt me erg zwaar!!!
Ik ben al 5 jaar gestopt. Heb altijd gezegt dat ik stop zodra ik zwanger wil worden, maar kreeg al eerder een andere goede reden. Ben blij dat ik er vanaf ben,
Hoi hoi daar ben ik weer! Wat een avond, heb dubbel gelegen van het lachen. Je ziet ineens een hele andere kant van je vriendinnen als ze met zo'n vibo tegen hun neus aan zitten. Wat een hoop lol hebben we gehad!!! Ik had trouwens vanmorgen de ha gebeld voor de mg prik, Darren krijgt hem wel, maar mij willen ze nog niet doen, ze vinden 14 weken te vroeg. Dus dan wacht ik maar en laat ik alleen Darren prikken. Ga nu maar snel slapen, morgen voor t laatst naar de discotheek!! Dus dat wordt een latertje!