Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hier nog een foto van Frummeltje/my little alien ;)
    Gaaf he, die oogjes en het mondje!

Bekijk bijlage 26729

2. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Mooie echo! Vind ik echt super zo van de voorkant!!

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    mooi echo !!!

4. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Mooie echo, leuk zo vooraf.

over roken, ik doe het gelukkig niet. heb een nichtje zien roken tijdens de zwangerschap en ik wil dat echt niet. bij mij thuis rookt de hele familie (behalve ik en mijn man) maar vind het nu echt vies. als ik bij mijn ouders ben denk ik echt joh jullie kunnen best buiten gaan roken want je rookt mijn baby uit. (denk het alleen maar hoor zal het nooit zeggen)...

ga zo lekker douchen en dan om half 10 richting de beurs....hoop dat hij leuk is.

Oh en tante mars dat is niet normaal hoor, als ze zo hard duwen dat er een litteken open gaat....klacht in dienen

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Goedemorgen!

Tante Mars. Belachelijk! Werkelijk, ik weet niet wat ik lees! Onmiddelijk een dikke klacht indienen en zorgen dat die meid te horen krijgt wat ze verdient (dat ze een ander vak moet gaan kiezen!)

Babebabe Wow, 1000 euro dat is een boel geld maar je hebt gelijk... verstand op nul en betalen. Daarna weer auto rijden. Een Twingo is leuk. Heb ik ook gehad, fijn autootje en super handig met spullen. Kan een boel in hè?

Nathalie en Kaatje. Wat naar dat het overgeven door blijft gaan. Ik heb het echt met jullie te doen. Hopelijk wordt het snel beter.

Roken. Ik ben toen ik wist dat ik zwanger was van Kick direct gestopt. Misschien helpt dit.. Nathalie, als er straks ook maar iets mankeert aan je kindje dan vergeef je het jezelf nooit. Je bent je zelf nu de hele dag aan het ontzeggen te roken en rookt dan toch nog waardoor het effect eigenlijk toch NUL is... stop helemaal en dan kan je echt trots op jezelf zijn!

Ingeltje. Wat een leukerd! (mooie echo hoor)

Yessica. Wat leuk dat je zo'n geinige avond hebt gehad. Ik kan me voorstellen dat jullie goed gelachen hebben en jij had in ieder geval even afleiding he? Fijn hoor.

Mama2010. Wij hebben de combinatietest laten doen vanwege onze leeftijden (37 en 41) en waarschijnlijk krijgen we een 20 weken echo in het ziekenhuis (uitgebreider dan reguliere 20 weken echo).

Alpenmama. Wat leuk zo'n internationale avond. Ik herinner me deze nog wel van de tijd dat wij in het buitenland hebben gewoond. Altijd super leuk!

Wachten... Hier is het wachten beloond!! Gisteren zijn de twee dames van mijn vriendin geboren met een keizersnee! Alles is goed en ze wegen 2100 en 2800 gram. Klein maar zeker niet te klein voor een tweeling van 38 weken en 4 dagen!

Japanner Wij hebben gisteren heerlijk gegeten bij de Japanner (mannetje is uit logeren) en zijn daarna naar een verjaardag geweest. Helaas bleken mijn darmen het niet helemaal eens te zijn met het bezoek aan de Jap...Gelukkig was het na een paar keer flink kramp en toiletbezoek over maar toch... even toch maar niet. Jammer, het is mijn favoriete eten!

Zo en dat was het dan even voor nu. Misschien tot later vandaag maar vooralsnog neem ik het er even van dat ik mijn handen vrij heb.

6. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Morning :)

Kom alleen even gedag zwaaien, logeer een weekendje bij mijn ouders. Manlief is een weekend weg met vrienden dus Fenna en ik zijn ook gezellig weg. Geen zin om alleen thuis te zijn.

Verder weinig nieuws, vandaag alweer 14 weken :) Begin aardig op te knappen maar ben nog steeds erg slap!

Roken: Ik ben inmiddels 12 weken gestopt en zooo verschrikkelijk TROTS op mezelf :D Dus echt, stoppen hoor!!!

Kilo's: Hoe zit het met de kilo's? Zijn jullie al veel aangekomen? Bij Fenna was ik rond deze tijd al 4 kilo aangekomen maar nu alleen een halve kilo afgevallen. Ben er wel blij mee eigenlijk, wil dit keer echt niet meer zoveel aankomen :)

Ik ga vandaag de deur maar eens uit, kijken of buitenlucht helpt. Even kijken bij tuincentra, ben gek op kerstshoppen ;)

Liefs!

7. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Goedemorgen allemaal,

Kilo's: ik ben al 6.5 kilo kwijt.

Zo ben vandaag wat langer blijven liggen, mannetje was om 7.30 uur thuis uit zijn werk.
    Süreyya heb ik om 8.30 uur voor de tv geplant en Derya is altijd pas rond 9.15 - 9.30 uur wakker, dus ben lekker in mijn bedje gebleven tot 9.30 uur.

Verder wordt het een rustig dagje, straks even bij schoonzus langs, ze heeft turks eten gemaakt voor ons, dus ben lekker snel klaar met het eten vandaag.

Nou spreek jullie later nog wel vandaag.

8. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Bleeugh ik heb net een hoop gal lopen spugen.. gatver wat is dat bitter zeg!! Tot overmaat van ramp is mijn bekkenbodem zó zwak dat ik er ook nog bij in mijn broek pieste :(

(een beetje lachwekkend is het echter wel whahahahah)

9. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Ik ben inmiddels al 5 weken gestopt met roken!!

Ik rookte voor ik zwanger was ca. 10 sigaretten per dag, toen ik wist dat ik zwanger was, ging ik naar 3 sigaretten per dag. En van de een op andere dag heb ik de knop omgezet.

Het is gewoon zoveel beter voor het kindje! En voor mezelf of course! En de 5 weken zijn eigenlijk al voorbij gevlogen!

Ben ook wel trots op me zelf hoor :D

10. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Goeddemorgen dames.
    hoe gaat het hier???
    ppff ik werd vanmorgen wakker met mega erge keelpijn en zit maar aan 1 kant van me keel erg vreemd en me oren doen ook zeer. Nu heb ik wel strepsils in huis maar las ergens dat je die dingen niet mag als je zwanger bent.
    Heeft iemand wat tips voor mij????

11. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Ik zou in iedergeval lekker warme thee drinken...

Beterschap!

12. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    goed dat je helemaal gestopt bent met roken hoor !!!!

13. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Lepeltje honing verzacht ook wat.

14. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Oke dankje
    ga ik straks ff naar supermarkt honing en anti flu inslaan

15. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Ik gebruik normaal gesproken trachitol, zijn zuigtabletten met pepermuntsmaak, deze verdoven je keel een beetje.
    Maar las net bijsluiter,mag je alleen gebruiken in overleg met arts, als je zwanger bent. (zit lidocaine in, verdovings spulletje)
    Je zou even HAP kunnen bellen voor advies.

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hai dames!

Ik kom even mijn buikje showen, er is eindelijk wat te zien!
    Dat duurde veel langer dan bij Nathan, terwijl de 2e meestal sneller gaat toch?
    Nu ben ik natuurlijk wel erg ziek geweest.
    Zo leuk, klein minidingetje.

17. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi natascha,

ik had ook vorige week ontzettende keelpijn. kon amper slikken en praten. ik heb van vsm tonsiotreen zuigtabletten gehaald. deze mag je ook tijdens zwangerschap na 2 dgn minder en even later er helemaal vanaf!

succes

18. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    :DDames bij deze mijn echo

19. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hey natasch,

mooie echo joh! Hij staat er goed op hoor....

Hier net terug van de jonge gezinnen beurs, erg druk maar wel leuk.... Straks met m'n man en vrienden uit eten. En dan slapen!!!!

20. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Ik heb in de afgelopen 3dagen een kuipje roomboter leeggegeten nu lees ik ergens dat ik dat helemaal niet mag maar ergens anders staat weer dat wel mag paniek:$

Deel Deze Pagina