driewieler: Wij hebben de smart tikes (als ik de naam goed schrijf) Kan je bij de bartsmit of intertoys kopen. Moet zeggen dat het soms moeilijk sturen is maar dat komt dan omdat Jordy tegen stuur. Tante mars: Zal ook zeker een klacht indienen. Zo hard duwen is echt niet nodig. echo's: Zag ook nog een paar mooie echo's voorbij komen. Echt leuk om die te zien Heb alles vluchtig terug gelezen dus sorry als ik iets vergeet Gisteren bij de jonge gezinnen beurs geweest. We zijn vroeg gegaan en toen viel het nog mee met de drukte, maar om half 1 hadden we alles wel gezien en werd het nog druk. Ik heb eeb draagdoek gekocht en verder bog wat potjes voor Jordy voor als we laat thuis zijn en hij een keer 'snel' moet eten. Verder wel veel leuke dingen gezien maar ook wel prijzig zoals de meeste zeggen. Vandaag lekker een luierdag
Ze was deze week voor het laatst BabeBabe, dus daar hoef je niet over in te zitten hihi... Hier is de bandenpijn alleen nog na een drukke dag gelukkig .. Ik ga morgen zowiezo ff bellen, want ik heb nog steeds pijn aan de boven kant van me BM, dus dat is minder. De blauwe plek inmiddels geel voel ik nog weinig van en het litteken gaat ook alweer aardig dicht..
Goede avond, ik kom me ook weer efe melden! Druk weekend achter de rug, ben nu ook moe... Heb dus niet alles terug gelezen.. Afgelopen vrijdag mocht ik naar de vk.Heel stom, maar ik was toch zenuwachtig.... wat als het hartje was gestopt ofzo...? dat het niet goed was..? Maar gelukkig, alles was goed, hartje klopte ook erg goed!!! Ze wist in 1druk op mn buik de kleine te vinden! Ze drukte wel hard, deed een beetje zeer eigenlijk... Maargoed, alles was in orde! 23december heb ik de 20weken echo! Zijn er nog meer 20wekendatums bekend? Liefs Kimonootje
Ik heb ze bij Bart Smit gezien en Intertoys gezien. Maar waren geloof ik niet met luchtbanden, kijk eens op markt plaats. Hebben mijn ouders een hele mooie step voor Süreyya gekocht, 2de hands, maar ziet eruit als niet. Echt zo'n ouderwetse grote step met luchtbanden en een zitje.
Hallo dames! Ik weet ook niets van driewielers, dus kan helaas niet helpen! @ Misselijke dames: zielig voor jullie, heb ik gelukkig geen last van! Ik heb wel afgelopen week twee keer gal overgegeven... heel raar komt ineens opzetten en dan komt er alleen gal en slijm uit. Heeft iemand dat ook weleens?? @ Deedtje, hoe was de efteling??? Blijft leuk he...
Misselijk: Hier ook veel gal en slijm. Zomaar vanuit het niets, bij bepaalde geuren ofzo, stadan gelijk te kokhalzen.
owja, @mex griep, heb de oproep gehad, en ik ga het toch doen. Heb voor mezelf de voor- en tegenredenenn op een rij gezet: Voor: -De kleine is dan ook gelijk geënt. Een baby is erg kwetsbaar en vatbaar de eerste periode. Wil het niet riskeren dat hij/zij gelijk griep heeft, aangezien die gevolgen dan groter zijn. -Als je later tijdens de zwangerschap toch de griep krijgt, is de kans op vroeggeboorte groter. Te vroeg geboren kinderen lopen ook meer risio. -Later in de zwangerschap is de kans dat je last krijgt van je longen groter, omdat die in verdrukking kunnen komen. Hierdoor ben je vatbaarder voor griep. -Als je moet bevallen en je hebt de griep, is de kans op complicaties aanzienlijk groter. -Komt hier erg dichtbij, gister nog verjaardag van mn schoonmoeder geviert, krijgen we savonds een telefoontje. Mijn schoonbroertje was gebeld, omdat een klasgenoot van hem besmet bleek te zijn. Leuk, hij zat nog naast me... Tegen: -Nog onbekend wat het doet op langer termijn. Zover bekend is er geen risico. -Ik ben bang van spuiten.... De risico's om het niet te doen vind ik groter, dus ik ga het wel doen! Liefs Kimonootje
Wij zijn ons aan het orienteren op een kinderwagen. Wat voor een hebben / willen jullie ? Wij zoeken eentje die handig is met een hond ivm wandelen in het bos etc...!
Wij hadden ene keuze gemaakt, maar niet aan de honden gedacht OOPS.. Dus we zijn ons wederom opnieuw aan het orienteren maar ik denk dat het een Qiunny word.. Hier morgen Mex. griep prik.
Sprak vandaag mijn tante, zij heeft wat kennissen als arts. Hun gaven aan zich niet te laten inenten en dat een heleboel andere artsen dit ook niet doen, omdat ze niet weten wat het op langere termijn doet. *Gevolgen voor zwangeren zijn niet bekent. *Gevolgen voor kinderen zijn niet bekent. *Je gegevens worden 5 jaar bewaard voor als er na het inenten toch iets mis mocht gaan. Mij is altijd gezegt als je twijfeld moet je het niet doen. Ik laat me dus niet vaccineren en mocht en morgen besloten worden dat ze kinderen ook willen vaccineren dan laat ik ze ook niet vaccineren. Wil niet het risico lopen in een soort gelijke situatie te komen als met dat DES medicijn. Weet dat ik nu ook een risico loop, maar hou mijn kinderen en mezelf goed in de gaten en als ik enigzins twijfel zit ik bij de dokter, beter een keer te veel dan te weinig.
Dames ik ga stoppen met lezen voor vandaag heb besloten de inenting voor mex griep te nemen maar hier word ik weer zo onzeker van gemaakt dus ik ga ff niet meer lezen vandag sorry
Mijn nicht heeft ook een Qiunny (driewieler). Vind dat deze wagens heel gauw om kiepen. Heb er een keer mee gelopen en wilde er een tasje aan hangen, zonder tegegewicht van een kind is het niet te doen. Wagen kiept zo achterover. In het tasje zat overgens praktisch niets. Mijn buggy die ik nu hebkan ik zonder kind helenmaal aflaaien, ook zonderkinen en dan kiept hij nog niet.
goeden avond meiden, Ik wil de concord neo als kinderwagen, vast nog nooit van gehoord maar ik vind hem mooi en erg praktisch. CONCORD Enne over die banden pijn, ik denk dat ik dat ook af en toe heb. Gisteren heel de dag over de beurs gelopen en s'avonds uiteten geweest. Vandaag heel de dag weg gewesst en nu een soort trekkerig gevoel net boven mijn schaambot en in de buurt van mijn liezen. Over het aankomen.....nu al 2,5 kilo!!!!! Nou hoop dat dat niet zo door blijft gaan want dan kun je me straks naar mijn kraambed rollen....
Hello Kinderwagen: Wij hebben de Bugaboo, heerlijke wagen En de Easywalker Duo, rijdt (leeg) heerlijk maar ik moet hem vol nog uitproberen Inenting: Ik denk dat het slim is als we er hier niet teveel over praten Het is de eigen keus van iedereen en die hebben allemaal hun voors en tegens. Maar elkaar aan het twijfelen brengen is niet echt slim Ik ga hem wel zetten, simpelweg omdat ik dat wil, PUNT Dus je kan best zeggen ja of nee, maar de hele toelichting kunnen we beter vanaf nu even achterwege laten. Ik weet ook zeker dat ik hem wil maar door Surreya ga ik ook weer twijfelen dus dat schiet niet op! Zo, vanavond de finale van Boer zoekt vrouw Spannend!!! Morgen ga ik nog niet aan het werk, ben nog steeds niet 100 % fit Dinsdag naar de huisarts en de verloskundige, dus hopelijk woensdag weer aan het werk! Liefs XXX