@Arka: hier in Zwitserland draaien de duimen ook mee Jullie zijn weer volop aan het kletsen....ik lig hier ook bijna op mijn toetsenbord....wat denk je? Kwam mijn leidinggevende daarstraks bij me of ik even tijd had. Dus ik naar hem toe, vraagt hij of er iets aan de hand is omdat ik er zo moe uit zie!!!!! Nou ja, toen heb ik het maar verteld hoor. Ook omdat ik dan nog uren tegoed heb die ik thuis moest blijven van de gyn maar als vrij had opgenomen.....en omdat ik het gelieg gewoon zat was. Hij houdt het nog een paar weken voor zich, ook als ik me ziek meld, maar over drie tot vier weken moeten we het wel officieel gaan registreren als ziekte door zwangerschap, want daar krijgen zij hun ziektegeld 100% voor terug.......hij reageerde verder wel positief gelukkig. Ben wel blij dat het uit de lucht is nu. Hij weet ook dat ik morgen voor controle moet om te zien of het goed is na de bloedingen van vorige week, dus mocht het niet goed zijn en ik meld me ziek vrijdag, dan hoef ik het niet meer uit te leggen. Ga proberen een beetje productief te zijn hier....
Fijn zeg Alpenmama! ' @ arka: succes meis!!!!!!!!!! @ ego: pfffffffff wil naar bedje..... toetsenbord ligt toch best hard....
@ Dag... waarom lig je nog niet in bed? @ mamaT: nou ik ben al productief geweest. De wc is gesopt en de voorkamer ontstoft... nu de achterkamer en het achterraam nog
@ yadi : ik zit op mijn werk..... gaat dus moeilijk om nu bedje in te kruipen hihi! zou niets liever willen!!!
sorry heb nog steeds geen internet dus ka het niet bijhouden, Ben met vlagen misselijk verder ben ik nu erg moe. Studie is weer begonnen dus vroeg van bed leren leren leren, moet zo een uur terug naarhuis rijden maar ben blij dat ik niet met de bus en trein hoef haha. Maandag echo het schiet al op.
Heeey meiden! bedankt voor het welkom, zal zo mn wensen invullen op de lijst @ eetpatroon; pfiieeuw.. dacht dat ik de enige was die geen hap wil weten.. gewoon geen honger.. geen trek.. helemaal niks @mp; ohhh meis.. ben je hier ook! jaaaaa dacht ff dat je niet meekwam kletsen bij de meimama's Zo ja.. daar zitten we dan.. bij de meimama's.. Hebben jullie het al aan iemand verteld? Famillie enzo?
Mei 2010 mama's Data 1. Dag 1. Pipelina BV Verassing 2e kindje 1. Julied 1. Mannin 1ste kindje 2. Loesje13 MvM FV Verassing (nog...) 1ste kindje 2. JuniperMana 2. Lee74 3. Alpenmama BV ZKH Verassing 1ste kindje 3. BabeBabe MvM FV ZKH 4. Eekje BV 4. Tinkerlbel1984 FV TB 5. madeliefs BV TB verrassing 5. Ano85 1ste kindje (5. yessica Nog niet zeker) 7. Yadi MvM BV ZKH Verassing 1ste kindje 7. Misz86 10. Mus FV ZKH 1ste kindje 10. Linnie83 BV TB 2de kindje 10. MyPrecious 1ste kindje 12. Mamaris BV TB 2de kindje 13. Tante Mars BV ZKH 1e kindje 14. Kimm29 MvM BV (hoop dit x langer) Verassing 2de kindje 18. josine 19. Deedtje BV, ZKH (verplicht), 2de kindje 20. tummetje FV ZKH 1e kindje - wilt geslacht weten onbekend: Arka, Muisje1, Kaatje85, Miireii Afspraken 09 sept: Arka echo 10 sept: Alpenmama controle/echo gyneacoloog 14 sept: Tante Mars Gynaecoloog + Echo 16 sept: Mus Echo 17 sept: Mus intake verloskundige 18 sept: Eekje gyneacoloog + echo 18 sept: Julied echo 22 sept: Lee74 gyneacoloog + echo 22 sept: Mannin intake VK 23 sept: BabeBabe intake VK 24 sept: Yadi echo + intake VK 24 sept: Mamaris vk 24 sept: MyPrecious eerste echo (vk of gyn?) 29 sept: Sjudith vk 29 sept: Kimm vk 29 sept: Loesje echo 30 sept: Loesje intake VK 01 okt : bezoek gyn, echo ivm uitsluiten bbz 02 okt: Pipelina echo + intake VK 05 okt: Ano85 Echo 06 okt: Ano85 intake VK 08 okt: Alpenmama gyneacoloog 1e echo 09 okt: linnie83 intake VK 23 okt: Sjudith gyneacoloog + echo Legenda en hoeveelheid MvM (Moeders voor Moeders): 4 BV (Borst Voeding): 10 FV (Fles Voeding): 5 ZKH (Ziekenhuis): 7 TB (Thuis Bevalling): 4 Verassing: 6 Jongen:0 Meisje: 0 Beetje dilemma.. mvm is hier niet in de buurt, bv/fv ben ik niet echt overuit, neig naar fv, en hier mogen we niet thuisbevallen terwijl ik dat wel wil.. Dus eigenlijk heb ik weinig keuzes
wij nog aan niemand behalve online aan forummeidjes. Wij vertellen het ook pas na 12/13 weken vanwege 2x mk's, maar het gevoel is deze keer bij beide goed dus ik verwacht het gewoon over een paar weken te vertellen en jij?
@ Arka, spanneeend!! Mijn duimen draaien . Kom terug met goed nieuws . @ Tante Mars, grappig om ook jou hier te zien geweldig hé morgen ben je 5 weken ! 3 mei mama's van het PCOS clubje . @ Tummetje, goed voor jullie zorgen hoor . Ik moet mezelf nu ook echt verplichten, de eerste week had ik wel hongerrrr. Wanneer gaan jullie het vertellen aan jullie ouders?
@ Yadi, leuke babysite heb je gemaakt! Heftig om het dagboekje te lezen over die vrienden.. Wij hebben ook een stel kennissen die met IVF bezig zijn etc. en ik zie er ook tegenop om het hun te vertellen.
ja het is een lastig parket... je weet dat ze onwijs blij zullen zijn, maar toch. Overigens bedankt. Ga jij er ook eentje aanmaken?
Ik heb er stiekum al 1 aangemaakt, maar niemand weet het nog . Vind het allemaal heel spannend, kijk zo uit naar de 1e echo. Maar ik denk dat jij precies hetzelfde voelt.