Hahaha Sterreke "zo'n sloerie" Hahaha dat dacht ik idd ook al... Dat is het lastige bij namen verzinnen, je kent altijd wel iemand @ Surreya: Tuurlijk staat voorop dat iedereen een gezond kindje wil Maar ach, ben wel benieuwd hoe dat hier is
Goedemorgen dames hier op zich goede nacht gehad maar lijkt wel alsof ik met de dag zieker word. voel me steeds vreselijker bah egt me hele hoofd zit vol oren doen zeer net alweer de wc mogen knuffeln ppffttt
Hallo!! Ik heb een voorkeur, hoeveel ik die ook probeer te verbergen. Ik vond mezelf altijd een jongens moeder, en vind Darren echt geweldig!! Maar nu wil ik zooo graag een meisje! Ben ook alleen maar daarmee bezig, maar moet echt uitkijken dat ik strax niet teleurgesteld ben. Ookal lijkt het me geweldig om nog een zoon te krijgen, ik wil 1 x de roze gekte meemaken. Meisjes naam hebben we al, Sophie. (of Ivy) Jongens naam is moeilijker. Ik vind een naam zoals Kick of mexx geweldig, maar m'n man is meer van het "normale" maarrrr gelukkig nog genoeg tijd. Ik ga ff badderen.
heb eigenlijk niet echt een voorkeur... een meisje lijkt mij echt superleuk om leuke kleertjes te kopen enzo, maar met zo'n klein jochie 's zaterdag ochtends naar het voetbalveld lijkt me ook lagguh!
Ik heb ook een voorkeur voor een meisje... Ik vind die kleertjes zó leuk en frutten met die haren enzo, en ze zijn vaak zo heerlijk bijdehand... Maar ik denk een piemeltje gezien te hebben bij de echo en de chinese geslachtskalender zegt een jongen, dus bereid me ernstig daarop voor! En dat kan natuurlijk ook superleuk zijn! In ieder geval zou mijn vader dat geweldig vinden want die had vroeger zelf stiekem ook wel een jongetje gewild maar kreeg alleen mij en mijn zusje, hihi!
volgens de chinezen ik ook een meisje inderdaad, en dat roept mijn moeder ook en mijn gevoel zegt dat eigenlijk ook... alleen ben ik bang dat mijn gevoel misschien beinvloed word door een onbewuste voorkeurskeuze.... haha, dussss, het blijft toch altijd weer afwachten !
Bij Levi kwam het uit. Bij Levi heb ik tot 20 weken ook het idee gehad dat ik een meisje zou krijgen. ben ff weg tot zo
Kalender geeft aan ook dit keer een meisje. De vorige 2 keer klopte het dus wie weet. Süreyya zegt ook dat het een meisje wordt.
Volgens de kalender krijg ik ook een meisje haha. Die van Darren klopt trouwens. Kaatje, lijkt me ook nix als je kids Levi en mexx heten, dan kunnen mensen gaan denken dat je erg van kleding houd ofzo. Haha. Ik had voor Darren tot 2 weken voor de geboorte ook de naam Levi, vind erg gave naam!
Bij mijn zoon had ik vanaf het begin van de zwangerschap de voorkeur voor een knul en ook sterk het voorgevoel dat het een knul zou zijn. Chinese geslachtskalender zei ook Jongen, en klopte dus! Nu heb ik toch wel een lichte voorkeur voor een meid, maar ik heb wederom sterk het voorgevoel dat het weer een knul word. Chinese kalender zegt ook weer jongen! Nog een paar weekjes dan weten we het zeker