Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik wil graag een meisje, nu ik al een jongen heb. Geslachtskalender zegt jongen (vorige keer goed) en nu weer jongen, maar alle pendels (6) zeggen meisje!

2. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Dat heb ik dus ook de geslachtskalender zegt meisje maar als ik aan pendelen ben zegt de pendel jongen

3. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Ik weet het gewoon echt niet... Bij de eerste had ik toch wel een voorkeur voor een meisje, en die kreeg ik ook :p En nu? Een meid erbij lijkt me echt geweldig, lekker met 2 kleine meisjes kroelen en tutten.. Maar aan de andere kant; Een stoere jongen erbij is natuurlijk ook super :D Dan kan ik eens zien hoe dat gaat, met stoere haartjes en baldadig gedrag ;)

Dus, niet echt een voorkeur maar als ik MOEST kiezen, toch weer een meisje :)

Volgende week weten we het, spannend :)

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Kick is natuurlijk een geweldige naam!!! En vertel maar aan je man dat het een oud-hollandse naam is (afgeleid van Cornelis) en dat het dus een heel normale naam is ;). Mexx vind ik zelf niet zo leuk.. ik zou wachten tot Esprit om te hoek zou komen... ;)

De geslachtskalender zegt een meisje! (ik keek eerst bij 37 maar moest natuurlijk bij 36 kijken want dat was ik in de maand van de bevruchting). Een meisje zou wel heel leuk zijn maar een jongen vind ik - geloof ik - net zo leuk! Twee knullen, kunnen ze samen goed spelen! Oja, de vorige was de voorspelling van de kalender juist!
    Mijn gevoel zegt trouwens helemaal niks... net als de vorige keer!

5. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Ik heb dus ook verkeerd gekeken op de geslachtskalender keek bij mijj leeftijd van 21 maar was 20 tijdens de bevruchting staaat nu dus jongetje:D
    zals dus egt verassing zijn als we meisje krijgen

6. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    De geslachtskalender zegt een meisje, mijn eerste gevoel zei dat ook, 1/3 van de pendels zegt meisje, 2/3 jongen en op de echo dacht ik ook iets te zien hangen....maar ja, daaraan begon ik weer te twijfelen toen ik de navelstreng van een bijzondere kant zag en dacht: hmm, dat kon het ook weleens geweest zijn.

Voorkeur? In mijn vriendenkring is slechts 1 meisje en verder allemaal jongens, dus voor de statistieken is een meisje leuk, maar een jongen lijkt me ook heel erg leuk. Kan die lekker met Bas spelen, met wie het overigens goed lijkt te gaan!!!

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Juist. Levi is trouwens niet gebasseerd op het spijkerbroeken merk. Die naam hing al 12 jaar achter in mijn hoofd rond.

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Tante mars ben je ondertussen al naar de vk geweest ?

9. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Bij Levi heb ik die associaties ook helemaal niet. Dat is voor mij een gangbare naam maar in combinaties met Mexx zou ik wel twee keer achter m'n hoofd krabben.

@Alpenmama: fijn dat het goed gaat met Bas!

10. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Inderdaad mooi dat het goed gaat met kleine Bas!

Wat namen betreft vragen ze hier ook allemaal of we gaan vernoemen... eeh, nee! haha, zijn er hier dames die wel gaan vernoemen?

11. Deedtje

Deedtje Bekend lid

3 okt 2008
    505
    0
    16
    Onze zoon is vernoemd naar beide opa's (waarvan er 1 niet meer in leven is), en dit kindje word ook vernoemd.
    Misschien ouderwets, maar ik vind het een soort eerbetoon aan diegene waar hij/zij na vernoemt word!

12. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Bij levi had ik ook idd niet aan merk gedacht.
    ja de 2de naam van kindje word van de schoon papa of mama
    Maar dat vertellen we aan niemand

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vernoemen : Doen we niet aan.

14. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    vernoemen: doen wij in de doopnamen

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Wij hebben Julian een klein beetje vernoemd naar onze vaders. Jan en Rian.
    De 2e kleine gaat waarschijnlijk naar 1 van onze oma's vernoemd worden als ze een meisje is hiihihi. Maar dan wel een aangepaste versie.

16. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Kick heet: Kick Lodewijk Corné

Kick komt van Cornelis en Corné ook. Zo heet mijn overleden vader (zijn tweede naam)
    Lodewijk is de tweede naam van mijn schoonvader.
    Dus ja, wij hebben vernoemd.
    Als Truitje een meisje is dan wordt zij ook vernoemd maar naar de oma's. Een tweede jongen wordt moeilijker maar ik vermoed naar de overgrootouders. De eerste naam is altijd 'vrije keus", bij Kick is het gewoon toeval dat het een verkleining is van Cornelis.

17. madeliefs

madeliefs Actief lid

3 jun 2008
    359
    0
    0
    Wij zijn nog helemaal niet bezig met namen...moeten we wellicht maar eens gaan doen!
    En voorkeur: ach nee, ikke niet. Bij de eerste wilde ik heel graag een zoon (kreeg ik ook), intussen ben ook een meisje èn nog een jongen rijker...dus voor de variatie is een meisje wel leuk, maar een jongen is net zo welkom!

Zeg, iemand nog iets gehoord van Yadi?

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nee geen idee hoe het met Yadi gaat

19. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    die was superfanatiek in het begin maar nu niet meer zo... hoop dat alles goed is met haar!

Wij gaan niet vernoemen... met de namen van de moeders is nog wel wat de maken, maar de vaders is echt bijna niet te doen... die heten Tamme en Taeke....

20. madeliefs

madeliefs Actief lid

3 jun 2008
    359
    0
    0
    Pfffhaha, probeer even in te loggen op het systeem van de middelbare school van m'n zoon om z'n resultaten in te zien; heeft 'ie het wachtwoord gewijzigd; lekker ding, da's vanmiddag weer een gesprekje ;)

Deel Deze Pagina