Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Geloof dat Yadi persoonlijke problemen thuis had en zich hier weer zou melden als ze er aan toe was.

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Heb even de zoekfunctie gebruikt. ze is toevallig vanochtend nog online geweest. en heeft nog steeds een mooie zwanger banner onder haar naam staan dus met beeb gaat iig alles goed

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    WHAHAHHHAHHAHAHA :D:D:D:D love pubers ;)

4. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    hihi, slimme puber inderdaad :D haha,

5. madeliefs

madeliefs Actief lid

3 jun 2008
    359
    0
    0
    Ach ja joh, zit bij hem ook geen verkeerde bedoeling bij, hij is heel open over z'n cijfers, ook over z'n 3-en ;). Gelukkig is 'ie een puber met veel humor, dat maakt het voor iedereen heel prettig, ook als er lastige dingen te bespreken zijn. We botsen heus wel eens, maar ik realiseer me ook dat het veel moeilijker kan...tot nu toe knijp ik m'n handjes dicht met hem ;)

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    heerlijk zeg! ben hier altijd bang voor de puberteit, ik heb er zo weinig mee, dat gepuber, maar als het zó mag gaan, met een beetje humor, dan ben ik helemaal blij!

7. madeliefs

madeliefs Actief lid

3 jun 2008
    359
    0
    0
    Heb even een foto in m'n album gezet van deze puber; als allerleukste grote-puberbroer (want dat is 'ie ook!)...

Het lukt me trouwens niet meer dan 1 foto in m'n album te zetten...ik krijg dan een melding dat ik lid moet worden van een of andere club ...??? Weet iemand hoe ik meer foto's kan plaatsen?

'k heb nl ook nog een leuke foto van grote-bijnapuberzus ;)

8. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Dames.
    Ik heb egt nog steeds niets gekocht voor de kleine of voor de bevalling is miss heel selcht maar heb geen idee wat ik nodig heb:(
    voel me beetje stom:(

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wow jij hebt twee knappe knullen thuis !

Volgens mij moet je wel meerdere foto's kunnen uploaden hoor..

10. madeliefs

madeliefs Actief lid

3 jun 2008
    359
    0
    0
    Nee joh, Natascha, dat komt allemaal wel! Op allerlei sites kun je handige lijstjes downloaden met wat je allemaal moet hebben! Wel eerst even kritisch kijken, want er staat ook van alles op wat je niet gaat gebruiken!
    Maar je hebt nog heel veel tijd om alles aan te schaffen hoor...houd alleen rekening met levertijden van meubeltjes en zo, maar verder is een keertje met je pinpas naar de hema of prenatal zo gepiept ;)

11. madeliefs

madeliefs Actief lid

3 jun 2008
    359
    0
    0
    Thanks;)

Ik krijg de volgende melding als ik nog een foto wil toevoegen:
    Je bent geen lid van een groep waar je deze handeling kunt uitvoeren. Zoek groepen om lid van te worden!

12. madeliefs

madeliefs Actief lid

3 jun 2008
    359
    0
    0
    Alweer opgelost!!!
    Op een andere manier lukte het me wel; ben gewoon niet te slim in dit soort dingen!
    Dochterlief is nu ook in beeld ;)

13. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    het is toch gelukt zag ik! :) inderdaad knappe koppies alledrie! :) hoe oud zijn ze ook alweer? ( heb je al eens verteld volgens mij, maar als ik dat weer op moet zoeken haha,

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    owww die foto is SUPERLIEF! kreeg er tranen van in de ogen! (gaan de hormonen weer ;) )

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
  16. madeliefs

madeliefs Actief lid

3 jun 2008
    359
    0
    0
    Haha, hoef je ook niet te onthouden hoor!
    De oudste is 14, m'n dochter 11 en de kleine is van maart '08 (20 maanden dus). Met de komst van deze kleine komt er weer wat balans in het gezin: 2 grote en 2 kleine kids... en wie weet waar we daarna nog aan beginnen :D

17. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    wow, echt nog meer?! mag ik zo brutaal zijn om te vragen waarom er zoveel jaar tussen zit? lijkt mij aan de ene kant erg gezellig zo'n groot gezien, maar praktisch/financieel ook zo'n uitdaging! of heeft je man gewoon echt giga topbaan?

18. madeliefs

madeliefs Actief lid

3 jun 2008
    359
    0
    0
    Lang verhaal, dat leeftijdsverschil...hou het maar op persoonlijke omstandigheden...
    En praktisch: ja, dat wordt nu spannend, 3 gaat allemaal nog wel, maar 4 wordt wel wat lastiger in de auto en zo. Maar ach, een beetje creatief denken en dan lukt het wel! We houden allebei erg van kinderen een een groot gezin vinden we heerlijk, de gezelligheid en zo... Naast ons eigen gezin hebben we ook vaak vriendjes en vriendinnetjes van de kids over de vloer en bovendien onze eigen vriendengroep...altijd wat te doen hier in huis! We hebben voor na de verbouwing een nieuwe eettafel besteld: een lekkere grote, dat snap je!
    Ik denk dat de financiele impact wel meevalt. Bij nr 3 moesten we echt alles opnieuw aanschaffen, voor deze kleine eigenlijk praktisch niets. Gelukkig hebben we ruimte genoeg in huis, dus iedereen heeft straks een eigen kamer. En anders zouden we gaan stapelen ;)

19. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    was bij mijn moeder ook zo, die had een broer zus die 20 en 22 jaar ouder waren 1 broer die 10 jaar ouder was en 1 broer die 2 jaar ouder is, dus mijn grootouders hadden 2, toen 10 jaar geen, toen 1 en na 10 jaar weer 2
    (die laatste 2 bij mijn oma waren trouwens omdat ze allang in de overgang dachte te zijn!!! haha)

Wij zijn er nog niet over uit of we meer dan 1 kind willen, moeten straks maar zien wat dat gevoel zegt als onze kleine er straks is :) hebben in ieder geval super zin in deze !

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Bah mijn buik zit niet lekker. voelt nu al alsof er ruimte tekort is :(
    Vind dat af en toe wel raar. heb nu soms al dingen die ik bij levi pas rond 7 maanden had. bv die onrustige benen ect.

Deel Deze Pagina