Yes, die stoel lijkt wel een beetje op de Bloom! die heb ik besteld, krijg je em in het blauw? das echt een gave prijs om te winnen, heb je wat aan! @draagzak, ik heb een baby bjorn op marktplaats aangeschaft, hoort heel handig te zijn hoor ik, en vind ik en/of baby het niks dan gaattie marktplaats weer op !
Geen id! Beetje vooruit gang geboekt denk ik! T was in ieder geval nu gewoon vi de buik te zien dus maak me ook geen zorgen meer over de geslachtsbepaling
Cm zijn idd wel heel raar. ik loop een dag achter je en op mijn hyvesbanner staat dat een kindje nu 7 cm is
Ja maar is niet van kruin stuit he, geheel van teen tot boven kant hoofd weet niet of dat verschil maakt
Enten? Zoonlief (15 maanden) wel maar ik niet (voorlopig). De MG is gevaarlijk voor zwangeren in hun laatste trimester en dit valt voor mij (en voor de meeste hier) medio februari. De piek van de griepgolf wordt in de komende weken verwacht dus ik denk dat het medio februari wel mee zal vallen. Als je een luchtwegaandoening hebt of op een andere manier in de risicogroepen valt, dan zou ik het wel doen. Trouwens... voor de meeste hier geldt dat de 4e maand inmiddels is begonnen.. (vanaf 14 weken!) @tante Mars: fijn dat alles goed is... wat een gestress zeg! pffff
dan al? das nog geen 15 weken? jeetje, dat ben ik al! hihi, wel grappig dat je het nu al zou kunnen zien... maar goed, we gaan proberen het niet te zien, al heb ik gehoord dat bij die uitgebreide 20 weken echo je toch vaak het wl kan zien, en al helemaal als het een jochie is je het soms echt niet kan missen... haha, spannend hoor !
ja had al zin aan wat te eten denk eerst maar wat gezonds ben nu kip aan braden gekookte aardappels en doperweten met worteltjes ben hhelemaal verslaafd aan kip
Wat hebben jullie vandaag weer overdreven je best gedaan met veel pagina's vol schrijven. Weten jullie wel hoe lang ik dan aan het bij lezen ben?! Ben nu dus ookal de helft weer vergeten...maar ga mijn best doen. Tante mars: Fijn dat alles goed is. Alpen mama: Alles nog steeds goed met bas? ehhhhh handig dat lijstje, ik heb het ook hoor natasch, dat ik geen idee heb wat ik allemaal moet gaan aanschaffen Kraamzorg vanmiddag geregeld. Voorkeur voor het geslacht: eigenlijk niet echt.... (chinesekalender zegt een jongen en dat denk ik ook vanaf dag 1) ehhhh namen allang bedacht. Vernoemen doen wij niet. Volgens mij ben ik er dan wel weer....
Hier hebben souders hutspot over dus dat wordt zo gebracht. Nog even vlees erbij bakken en een makkie vandaag
makkelijk hoor kaatje, ik heb lekker macaronie op, en eet hem nu voor de 6de keer. blijf het opboeren heerlijk. Niet voor niets in de keuken gestaan...
Ik heb ene minimonley. Lang gebruikt bij minn dochter. Niet te warm bij hele warme zomer )aug. kindje'
Joehoe Zo alles was helemaal prima in orde bij de verloskundige Baarmoeder zat al flink hoog, hartje klopte prima en ik mag de afspraak gaan maken voor de 20 weken echo Morgen dus maar gelijk even doen, ben benieuwd wanneer. Ben zaterdag 19 december 20 weken dus ik hoop eigenlijk dat we vrijdag de 18e mogen komen OF maandag de 21ste, is onze trouwdag Verslavingen: FRUIT Eet echt veel appels en mandarijntjes en verse jus etc, geen slechte verslaving dacht ik zo Inenting: Was ik er eerst zeker van dat ik hem wilde, na een gesprek met de vk weet ik het niet meer Maar weer eens met mannetje overleggen. Zo morgen weer heerlijk een dagje werken, donderdag vrij en vrijdag werken, goed weekje dacht ik zo. Dan dit weekend maar snel doorkomen, des te sneller is het donderdag en hebben we geslachtsbepaling XXX
Babe, nee ik mocht de kleur kiezen en heb grijs gekozen. Tot de beeb er is mag darren erin. Voelde de beeb echt waanzinnig veel vandaag!! Toen ik in bad stapte ging h/z alle kanten op hahaha. Fijne gevoel!