Inenten: Nee echt niet. Waarom niet: *Zwangeren zijn niet getest op bijwerkingen *Gevolgen voor baby niet bekend *Baby tot 6 maanden worden niet ingeent omdat ze de gevolgen niet weten. *Dit spul blijf 1 jaar in je lichaam net als de gewone griepprik, dus een baby die binnen nu en een jaar geboren wordt heeft het middel ook in zijn lijf, en als mijn baby geboren word is hij / zij onder de 6 maanden. (zie vorige punt) *Kinderen zijn overgens ook niet getest op bijwerkingen, mijn meiden wordn ook niet ingeent. * Verder en dit werdt al eerder genoemd, ligt ons kritieke punt in februari, denk dat het mg gebeuren dan al een end is afgenomen.
Uhm Surreya, volgens mij hadden we afgesproken dat we het er hier niet meer over zouden hebben Zoals we gisteren al zeiden, iedereen heeft zijn eigen argumenten, maar doordat jij dit nu weer schrijft gaan er weer mensen twijfelen of erger, zich schuldig voelen omdat ze hem al hebben gezet Daarbij vind ik wel dat je moet weten waarover je praat, bijna je hele lijstje met punten is gisteren behandelt tijdens de persconferentie dus als je al met dingen wil gaan gooien, wel graag up to date blijven Sorry, het zullen de hormonen wel zijn maar dit is gister afgesproken en toen reageerde je er ook al op, vandaar
weten jullie wat ik ga doen????? Slapen, erg he maar kan mijn ogen haast niet open houden truste en tot morgen!
Kaatje, oh naar het echocentrum hier in de buurt, jij? Ja jullie gaan het niet geloven maar dat echocentrum van ons heet heel chique (voor zwangere vrouwen) "De Poort"
Jeetje dat is idd schrikken. Maar dan is het dus ook niet zo raar dat die invalkracht het vorige keer zo slecht kon vinden. Ook al wist jij wel waar het zat, schijnbaar is het toch moeilijk te vinden ofzo
haha geweldige naam. Ik ga naar het scal in alphen. een lap voor diverse echo's, oogonderzoeken en bloed prikken geloof ik. Marjand, truste Ik moet nog ff boodschappen gaan doen, weinig zin maar moet. sintmaarten weet niet of dit bij iedereen gedaan wordt,maar het is morgen dus vergeet geen snoep in huis te halen !
Maar vanaf 4 maanden, dat is dus ná 3 maanden en 3 maanden = weer 13 weken toch? Dus het is nog hetzelfde gebleven
*Heimwee naar Groningen* Ik denk dat ik dat bijna nog leuker vond dat Sinterklaas.. allemaal een lampion maken op school en dan snoepjes krijgen en zingen... wat een prachtige tijd! Ga het met Julian ook absoluut een keer doen (of vaker) in het Noorden!
Sorry hoor, maar ik ben niet de enige die op de vraag van suze4 reageert, moet je even iets verder terug lezen. Geef alleen aan waarom ik het niet doe, wat iedereen verder doen moet ie zelf weten, nogmaals het is niet mijn bedoeling om iemand over te halen om het niet te doen.
Hallo het is waar dat iedereen zelf moet weten wat zij moet doen, maar ik ben wel blij dat je je mening durft te geven. ik ga ervan uit dat iedereen een weloverwogen beslissing neemt, zowel wel als niet laten inenten. Ik had niet gelezen dat er liever niet meer over gepraat wordt! Morgen weer naar verloskundige, ben weer benieuwd.
Nou, Surreya, vind dat Tinkerbel in dit geval wel een beetje gelijk heeft, jij bood eergisteren nog je excuses aan en volgens mij gaf je zelfs aan het niet meer te doen en dan doe je het toch weer Ik denk ook dat Suze niet heeft meegelezen gisteren. Dat is niet iemand die hier veel komt natuurlijk Was wel fijn geweest als iemand het even had herhaald, wat we gisteren min of meer hadden afgesproken. Het is allemaal geen ramp, ik lees er bijvoorbeeld nu gewoon overheen, maar een aantal dames heeft er gewoon moeite mee en daarom vond ik het wel een nette afspraak!
Hoi Suze, Zal even uitleggen waar het gisteren over ging. We hebben hier afgesproken dat we niet telkens alle voors en tegens gingen opnoemen, omdat iedereen elkaar enorm onzeker maakt. Er is een topic in het forum wat hier over gaat, misschien moet je daar even meekijken! Het gaat niet om goed of fout, maar mensen hebben een beslissing genomen en gaven hier aan dat ze het heel moeilijk vonden om hier steeds weer 'de andere kant' te horen! No hard feelings, jij wist het niet, is ook niet erg hoor!
Joh, maakt niet uit hoor! Het is logisch dat niet iedereen alles meekrijgt, ik lees ook niet telkens alles bij! Fijne avond!
@ Sint Maarten : snoepgoed i huis En morgen gaat mijn dochter uiteraard weer lopen, wordt haar 2de keer
Haha maakt niet uit meisjes Dat er feiten verteld worden vind ik prima (zoals de nieuwe grens van 4 maanden etc) maar persoonlijke beweegredenen zijn niet voor niks persoonlijk, dus voor jezelf Plus dat het moeilijk is om de juiste feiten te vertellen, dus dan beter niet doen Maar nogmaals, no offence Hmm ik heb net lekker verse gevulde speculaas gemaakt, hoe lekker ruikt dat Zometeen onder de tv makelaar lekker een stukje eten. Oehoee mijn beste vriendinnetje is morgen uitgerekend, zo spannend Maar nog niks aan de hand, ze slaapt nog heerlijk alle nachten door, geen krampje, voorwee of indalingswee te bekennen, wat een heerlijkheid Weten jullie nog meiden die er al eentje hebben, die gruwelijke laatste weken :x Maar toch zijn we nu allemaal weer zwanger hahaha