Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Och dat was die van mij al vanaf week 30, maar vanaf het moment dat ze mocht komen (37 weken), stopte alles :( Toen was het al een eigenwijs :p Ik ga er bij deze ook helemaal vanuit dat ik tot de 42 weken ga lopen, dan kan het alleen maar meevallen, dus uiterlijk 22 mei :) En dat is mooi, want beste dinnetje is 26 mei jarig en dan kunnen we EIN-DE-LIJK weer samen een wijntje drinken hahaha :D

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    niet over de MG praten sorry ik vind het echt nergens op slaan. het is toch een forum waar ieder zijn eigen mening ect neer kan zetten. Als iemand hier onzeker van wordt dan moet die gene er maar overheen scrollen toch.
    Doe ik iig wel met stukken die me niet interesseren of waarvan ik niet weet wat ik er mee moet

3. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Ego bericht:

Ik werd vandaag gebeld door een collega dat er iemand bij ons op het kdv is met de mexicaanse griep.
    Dus dat ik Jordy in de gaten moet houden want is op zijn groep en hij heeft weer last van zijn longen.
    Een uur later werd ik gebeld dat ons neefje van 6 maanden is opgenomen op verdenking van de mexicaanse griep en die is vorige week ook even bij ons op het dagverblijf geweest.
    Hoop zo dat Jordy het niet krijg, Zie namelijk heel erg op tegen de ziekenhuis opnamen. (slechte ervaringingen in het ziekenhuis gehad). Had de huisarts gebeld om t e vragen wat we het beste konden doen, maar moeten afw88 en als Jordy het krijg wordt hij zowiezo opgenomen.

Einde ego bericht:

4. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Lastig voor je Linnie, hoop dat Jordy het niet krijgt!!
    Bij Darren op school is het ook al gekomen, kregen een mail dat er ons nog geen zorgen hoefde te maken, pas als 1/3 ziek is hebben we een epinimie (of zo iets)

Sint Maarten, ben voorbereid me smarties en darren heeft een mooie lampion.
    Nou hopen dat de straat leuk meewerkt (hier bij m'n moeder in de binnenstad wonen niet veel kinderen)

rommelbuik, Helaas niets van meegemaakt.
    Ik kreeg op een ochtend beetje last van gerommel, en 's nachts werd Darren geboren. Hij was bijna 4 weken te vroeg.
    Maar heerlijk relaxte bevalling gehad, midden in de nacht, tussen de weeën door lekker geslapen en 's ochtends op tijd klaar voor het ziekenhuis ontbijt haha.

5. Tinkerbel1984

@ Linnie, oei meis dat is even schrikken :$ Pff dan komt het ineens wel heel dichtbij he :( Idd Jordy maar goed in de gaten houden!

@ Kaatje, ho ho rustig jij ;) Weet je wat het is, er is zooooveel "gelul" (op zijn hollands) over die prik, en het is niet goed dat dat verspreidt wordt op fora als deze! Er zijn dus serieus nog steeds mensen die denken dat er kwik en aluminium in zit :( Dan denk ik halloooo, we leven niet in een ei ;) De overheid gaat mensen en kinderen echt geen gif toedienen! Daarom heb ik zoiets van; Kijk op de officiele website van de overheid en trek je conclusie maar ga elkaar hier niet gek maken met onjuiste info :p

En tsja dat jij vindt dat mensen er maar overheen moeten lezen, tsja vind ik niet zo netjes eigenlijk.. Kijk naar tante Mars, die heeft hem al laten zetten en heeft daar echt wel goed over nagedacht. Dan leest ze hier ineens allemaal rare dingen, dat is toch lullig?

6. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Dames, ik ben voor de gevolgen niet bang het meren deel laat zich niet enten door het kwik wat er in zit. Ik eet 10 kilo vis per jaar daar kan het kwik gehalte in die prik echt niet tegen aan er worden twee druppels in gespoten en klaario. Ik heb er echt goed over nagedacht, mede door dat we keihard hebben gevochten om zwanger te mogen raken van ons wonder.
    Ik wil gewoon het zekere voor het onzekere nemen, ik heb een weerstand van 0,0. en elk griepje of verkoudheid die heerst krijg ik op me dak. Dus ook mede door wat ik heb gezien (kindje verloren door griep ij 26 weken) heb ik gekozen om de prik wel te nemen.

Goed ik ik heb gezegd wat ik wou zeggen, een ieder zijn keus is vrij! Ga je of ga je niet succes met de keuze :) .

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vind ik niet, tante mars heeft er bewust voor gekozen die prik te halen, dat is haar keus en ga er ook wel vanuit dat ze die keuze goed overwogen heeft.
    maar vind ook dat we hier wel onze mening mogen neerzetten zonder dat je veroordeeld wordt of dat je mond gesnoerd wordt.

maar nu ben ik op zich een vrij nuchtig type die me niet gek laat maken door andermans beweegredenen,dus misschien ben ik daar gewoon weer heel makkelijk in door dat gewoon niet te lezen en mijn eigen plan te trekken.

8. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    oh ik lig niet wakker van wat op internet wordt vermeld hoor hihi, de ministers zullen vast wel weten waar ze het over hebben, de meeste dingen die je googled zijn beweringen, en is niet bewezen!!..

Nu ik hou er over op

9. Tinkerbel1984

Ach laten we er maar over ophouden ook, word de hele dag al doodgegooid met die klote griep :x:(

Nu een stukje verse speculaas en dan naar bed, ben het zat en morgen weer werken :)

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Linnie, succes morgen bij de VK.
    Ik moet ook. eindelijk het hartje horen

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Truste Tinkerbel

Ik ga ook off. Morgen weer vroeg op. al om 08.30 bij de vk zijn

truste

12. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Heb net nog even een poging gewaagd om
    beebjes hartje te horen maar beebje liet niets van zich horen.
    Hoor wel een hoop bewegingen, wat ik herken van vorige zw.schappen.

Weet iemand of je wel je beebje kan horen bewegen,maar dan toch nog geen harslag kan waarnemen?

13. Tinkerbel1984

Pfffoei mooie tijd zeg :p Maar wel lekker het hartje luisteren, leuk :D Veel plezier!

Nu ga ik echt ;) Trusten!

14. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    ik duik me koffertje in ben kapot!!

Dames met afspraken morgen Succes!!!

Tot morgen avond

15. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Ga er ook van door.
    Trusten

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Dat is het ook meis! Ik ben er ook heel nuchter in en laat me niks aanpraten, maar sommige meiden hebben er wél erg last van.. laten we die maar een beetje tegemoet komen dan ;)
    Ik trek ook gewoon mijn eigen plan hoor!
    Maar er is vast een prachtig topic, speciaal over de MG en daar kan iedereen zijn sores kwijt :)

17. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

En dan nog even een vrolijke noot op het einde van de avond :D(ernstig eigenlijk als 10 voor 10 het einde van je avond is maar het is voor mij al heeeeel laat!)
    Hierbij mijn buikfoto van deze week:
    Omdat ik het de vorige keer ook om de twee weken heb gedaan vanaf week 12, kan ik nu leuk vergelijken. Mijn buik is dit keer echt groter terwijl ik toch wel lichter ben ;). Goede berichten dus!

Iedereen met afspraken morgen: veel succes en vooral veel plezier. Ik kijk er weer naar uit om over kloppende hartjes e.d. te lezen! :)

Slaap lekker allemaal en morgen allemaal gezond weer op

18. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Wauw mooi cygnet! Wat dapper, een blote buik hahah dat durf ik niet aan met mijn blubberdebubber!
    Ik merk wel dat het onderste stuk echt een enorm hangbuikje is geworden, helemaal slap :( maar het bovenste stuk is mooi rond.

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Om heel eerlijk te zijn, denk ik dat je vooral het geruis van je darmen hoort en je bloedvaten. Het bewegen van je kindje is zo moeilijk te onderscheiden van al die andere geluiden!
    Ik hoorde met 17 weken (geloof ik) voor het eerst echt de baby, een hele duidelijke trein. Hele snelle hartslag.

20. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Trusts meiden!

Deel Deze Pagina